Thailand zever-topic: Aan den toog

thanks:chin:, en ja zonder verassingen is het leven maar saai toch?

proficiat, Dirk!!!:cheer:

Ook hier wil ik Dave even officieel bedanken voor zijn hulp bij het adviseren en boeken van ons verblijf in BKK volgend jaar juni.

Ik zag vandaag pas dat het tussen Cowboy en Nana ligt… :smiley:

Dit is een kopie van een eerder bericht wat waarschijnlijk tijdens de overgang verloren is gegaan

Word je vader Dirk ??? Gefeliciteerd !! Dat heb je snel gedaan 555+

Zaan, graag gedaan. Het ligt inderdaad tussen Soi Cowboy en Soi Nana, maar daar zal je verder geen last van hebben. Locatie is perfect, naast een van de nieuwste shoppingmalls en direct verbonden met skytrain station Asok.

Tegenover je hotel in Soi 14 zit een toprestaurant, Suda. Het ziet er niet uit, in die zin dat je op plastic stoeltjes aan formica tafeltjes onder tl-verlichting zit te eten, maar het eten zelf is top en goedkoop. Vaak genoeg meegemaakt dat je moet wachten tot er een tafeltje beschikbaar komt.

Wat vinden jullie overigens van de nieuwe lay-out van WW ?? Persoonlijk vind ik het 3x niks. De ruimte van het topic zelf en mijn ruimte om een reactie achter te laten is bijna gehalveerd.

ik vind het kompleet ruk en dan druk ik me zelf nog zachtjes uit, ik hoop echt dat ze dit terug gaan draaien maar dat zal wel niet…

thanks!!

Je kan de topics overigens wel ā€˜breder’ krijgen… Dan moet je helemaal onderaan de pagina de stijl even wijzigen van WW 8.2 in WW 8.21 beta. Vind ik persoonlijk een stuk prettiger.

Terugdraaien zullen ze niet gaan doen…WW luistert vaak maar slecht naar z’n gebruikers… :frowning:

Ik ga de stad in, paar biertjes doen en ik vind dat ik wel een oliemassage verdiend heb vandaag…en moet langs de kapper… Wordt dus een ā€˜dure’ middag :wink:

Fijne zondag iedereen !

:chin:En maar klagen lol2geniet er maar van als ik in Thailand ben ga ik veel vaker naar de kapper als in Nederand:dag:
ja de nieuwe layout vind ik wel even wennen

Dat is allemaal juist leuk en ook het geen we vaak opzoeken.

Lay-out zal wel even wennen worden.

:chin:Beetje fris buiten maar de zon geeft toch iets vriendelijks aan deze dag:zon02:fijne zondag

De nieuwe lay out trekt op niets,ze konden het beter zou laten.(mijn bescheiden mening)

Ik vind de nieuwe layout ook helemaal niks, de vorige layout was een stuk rustiger om te bekijken en had volgens mij meer uitstraling.

Nieuwe layout… niet mijn ding, maar het belangrijkste zijn de gebruikers, toch?:kus:

Tja, ik kan nkiet zeggen dat ik het mooit vind, maar: de nieuwe lay-out is een standaard lay-out, waarbij ontwikkeling en knderhoud elders ligt. Dus veel, veel praktischer voor WW dan de vorige.

:chin:het is meer koud en grijs aan het worden sluit mijn oogjes :slapen:de verwarming wat hoger en dromen over ons mooie Thailand:wub:

niet te hoog met die verwarming frans, straks beschadig je het plafond noglol2, maar hier weer heerlijk warm en strak blauw

:chin:Ja nog een kleine 2 maanden af zien en dan zijn we er weer :vak02:

dat is een prima vooruitzicht Frans nog ff doorbijten in de nederlandse herfst en dan weer genieten in de thaise zon

:chin:En Georges ook aan het staken?