yep, is zeker bekend bij mij. ik heb dit jaren lang met veel plezier mogen doen maar ben nu toch wel erg blij dat ik het allemaal niet meer hoef te doen.
En zeggen dat ik nog 13 jaar moet werken voordat ik op pensioen kan gaan.
Ik sta niet te springen om volgende week maandag terug te beginnen.
Goedemiddag allemaal!!
Hoe is het hier? Pfff mis Thailand nu al ben pas 24 uur terug maar dat is alweer 24 uur te lang haha
Welkom terug, ben al meer dan 365 dagen terug en gezien de verplichtingen duurt het wel op zijn minst wel 3 x 365 dagen voor we misschien wel weer is die kant op kunnen gaanâŠach de afgelopen jaren vele malen geweest nu maar ff afkicken :wub:
Zo ben juist terug van het ziekenhuis,en zie dat de loodgieter die vanmorgend was gekomen om het één en andere te herstellen nog altijd bezig is,dat zal weeral een gepeperde rekening worden.
:chin:ik ken het gevoel maar houd me sterk met de gedachte dat de dag steeds dichter bij komt dat ik weer terug kan gaan naar :wub:Thailand:dag:
Thanks Frans helemaal waar! Het zal alleen wel weer even gaan duren gezien we nog wat extra kosten gaan krijgen de komende tijd maar goed het is voor een goed doel :chin:
Hoi Rik,heb jij Dave gaan opzoeken tijdens je verblijf in Bangkok?
Hoelang ben je weg geweest en wat heb je zoal bezocht tijdens je vakantie?
ik hoop dat jullie weer een prima verblijf in Thailand hebben gehad en dat de extra kosten mee zullen gaan vallen zodat jullie eerder dan verwacht terug kunnen naar Thailand :cheer:
Hoi Georges,
Nee Dave helaas niet gezien deze keer hij maar ook wij hadden het helaas te druk. Maar de volgende keer gaat dat zeker gebeuren!.
We waren 3 weken en hebben deze tijd echt voornamelijk gebruikt om vrienden en familie te bezoeken.Mijn vrouw had haar familie al bijna 2 jaar niet gezien dus het was wel weer even tijd. We hebben ons weer prima vermaakt in : SiSaket,Krung Thep,Ubon Ratchathani,Chiang Mai en Koh Tao.
:chin:middag, even een drankje en dan in de avond weer aan het werk.
mis nu het wat frisser buiten is Thailand wel heel erg maar moet nog even door de :mad:zure appel heen
weekend beloofd weer wat warmer te worden!
Van zure appels gesproken,ben maandag een scan laten nemen van mijn hersenen(omdat ik regelmatig hoofdpijn heb)vrijdag afspraak bij de dokter voor de uitslag.(heb er geen goed oog in)
Gewoonlijk voel je iets dat er iets loos in je lichaam,dat gevoel heb ik.
Hopelijk ga ik niet dezelfde weg op als mijn vader(hersentumor)we zullen wel zien als het zover is de komende vrijdag!
Maak er nog een gezellige dag van.
georges.
@ georges
Laten we hopen dat het niks isâŠSterkte.
@Georges, sterkte en laten we hopen dat het mee valt
ik zie net op internet dat de euro aan het herstellen is en dat we weer 40 thaise baths krijgen voor een euro, ik hoop dat dit herstel door zal zetten en we binnenkort weer wat meer baths voor een euro gaan krijgen (al ben ik bang van niet)
:chin:ja,toch weer een klein licht puntje werk er hard zat voor .:dag:
:chin:Georges,veel sterkte er blijft je bijna ook niks gespaard de laatste maanden houd je sterk.:wereld:
Sterkte Georges :chin:
Ben vanmorgen naar de dokter geweest voor de resultaten van de hersenscan.
Gelukkig geen tumor ontdekt,maar er zou iets loos zijn met mijn nekspieren.
Daarom dat ik ook een bijkomende EEG, moet laten verrichten.
Mijn dokteres denkt dat ik clusterhoofpijn heb,joost mag het weten wat dat wil zeggen clusterhoofpijn?
In iedergeval weeral een onderzoek aanvragen,en maar wachten op de resultaten van die EEG.
Google is je vriend: Clusterhoofdpijn - Wikipedia