Thailand zever-topic: Aan den toog

Nou bedankt Steven,zal eens naar die link surfen!(En ik lees nu dat er injecties aan te pas komen om de pijn te bestrijden,gadverdamme ik haat spuitjes)
groetjes,georges.:dag:

Desalniettemin, erg vervelend, georges.

Zo vandaag Dave en zijn ouders op bezoek gehad in het restaurant en wat spullen gebracht welke afkomstig zijn van mijn vrouw haar moeder & familie, heel hartelijk bedankt Dave namens mijn vrouw en mij, helaas zal het even duren voordat wij weer naar Thailand kunnen komen eerst het restaurant op de culinaire kaart zetten, en dan weer is samen ouderwets knallen in de Tawan Daeng Rama 2 Bkk hup het dak er af :cheer::cheer::cheer:

Khobkunkrap mak mak

goedemorgen thailand liefhebbers,
het belooft weer prachtig weer te worden vandaag, net lekker genoten van een heerlijk ontbijt, nu spulletjes aan het inpakken om weer eens ergens te gaan kijken hier in de met rust overgoten provincie Udon Thani. Ik zelf heb nog geen idee waar de rit naartoe gaat, de vrouwen hebben vandaag een plek mogen kiezen zolang het maar niet enkel en alleen maar winkelen wordt haha, dus ik zal het wel zien (komt vast wel weer goed)
Voor degene die nu in nederland of belgie aan het ontwaken is hoop ik dat het bij jullie ook een mooie dag mag worden

:chin:ja,Dirk voor Nederlandse begrippen is het dit weekend ook wel aardig maar als ik je verhaaltje lees word mijn heimwee alleen maar erger maar zo als ik al eerder schreef komt mijn dag in Thailand ook steeds weer dichter bij dus blijf ik moet houden:cheer::vak02::cheer:
fijn weekend:zon02:

:chin:Georges ik denk dat je gewoon eens echt je zinnen moet verzetten lekker is een paar weken echt vakantie dus gewoon genieten en niet te veel piekeren .>>>
Ps je weet vast wel een plekje tevinden:vak02:

Lees ik dat goed Dirk “de vrouwen” :beef:lol2 fijne dag :wereld:

Misschien eens naar Udon Thani gaan,ze zeggen dat daar de mooiste vrouwen zitten!:smiley:

Ja Jan dat heb jij goed gelezen, mijn vriendin heeft het samen met haar beste vriendin (en partner in crime) bepaald vandaag en ik en de man van haar beste vriendin mogen zwijgzaam meelol2

Dacht al Dirk en bigamie…:cheer:lol2

nee Jan dat liever niet, eentje is al duur genoeg…:cheer:

laat je niets wijs maken Georges…

:chin:Georges je wilt toch van je hoofd pijn af en dan alweer aan vrouwen denken dat is bijna het zelde als water en vuurlol2
sorry Dames:dag:

lol2vroeger was het zo dat de dames hoofdpijn hadden maar onze Georges draaid de boel weer om lol2lol2

:chin:ja Dirk wie zal het zeggen maar ik meen het wel Georges moet gewoon is lekker vakantie nemen .
:vak02::zon02::vak02:

:chin:En hoe was het dagje uit met de Dames ik zie dat je alweer snel online bent valt het wat tegen:mad:of ben je je alweer aan het voorbereiden op de rest van de avond lekker eten en een feestje:cheer:

:chin:iets anders ik moet me steeds weer op nieuw aanmelden en kan niks veranderen bij een foutje in mijn berichten zijn er meer mensen die hier last van hebben?

we zitten nu thuis aan de bbq, was een leuk uitje naar een vlakbij gelegen stuwmeer. Heerlijk gegeten, gewandeld, etc (zaterdag is standaard een uitje met deze vrienden en is altijd wel gezellig :cheer:

dat lijkt mij ook een goed advies voor Georges, ik ben geen dokter ofzo maar al die lichamenlijke klachten van de laatste tijd, klinkt mij eigenlijk als stress en zeker dan is rust en ontspanning een hele goede remedie

ik heb hier gelukkig geen last van al ben ik vandaag vooral ingelogd via mobiel mischien dat dat scheelt