Thailand zever-topic: Aan den toog

Nou je zegt het, je nieuwe onderneming heb even gepiept op je website,dat heb je wel heel mooi ingericht Jan!
In iedergeval zal ik je wel op tijd verwittigen wanneer ik langs kom(zal zeker in de namiddag zijn,zie dat je zaak om 15pm opengaat)
groetjes en succ6 nog met je restaurant Jan!!

Ik vraag me af hoe het met cindy is?
Lang geleden nog gehoord hier aan den toog.
Hopelijk is ze van alle ellende verlost en kan ze biefstuk friet eten a volontƩ !

Dank je wel George, het is een ruim restaurant met voldoende privacy voor de gasten dus niet dat op elkaar gepropt maar toch sociaal, nog wat aanpassingen/verbetering in de pen. De zaak gaat inderdaad open om 15:00 uur van Di T/M Za en op zondag van 16:00 t/m 23:00 uur en de keuken is zelf geopend tot 22:30
Het zal wat tijd nemen voor dat het restaurant een brede bekendheid krijgt maar dat komt goed, veel goede recensies op gerenommeerde Nederlandse eet site’s waaronder op iens.nl veel tevreden gasten dus dat zorgt wel voor mond tot mond reclame.

Heb net ff gekeken mooie poule leerzaam voor spelers & coach lijkt mij als professioneel sporter veel meer inspiratie en adrenaline geven dan tegen FK verweggi :beef:

Goeiemorgen allemaal ! Alles oke in NL/BE ? Over een weekje zit ik er ook al dus hoop dat het weer enigszins aardig is !
Jan, ik heb alles van Joy ontvangen, dus neem het mee naar NL en zal even kijken wanneer ik bij je langskom voor een koude Singha !

Ik zag de loting vanochtend…echt de poule des doods en ik verwacht dan ook niet dat Ajax doorgaat. Wel raar hoe zo’n loting werkt, hoe kan het mogelijk zijn dat de kampioenen van Spanje, Engeland, Duitsland en Nederland bij elkaar zitten !? Dit zou toch anders gedaan moeten worden.

Van Rik heb ik na aankomst in Thailand niks meer vernomen…hoop dat ie een beetje aan het genieten is van zijn vakantie. Helaas geen extra UNOX worsten dus, maar heb er nog 1 op voorraad en zal er zelf ook wel weer een paar meenemen uit NL…

Allemaal een prettig weekend !

bij ons slaat de dengue mug keihard toe op het moment is dit een lokaal feestje of ook in andere delen van los.

dave veel plezier in kikkerland

Hey!

Dan toch maar eens een teken van leven… Ik geniet nu van mijn laatste uurtjes in Budapest, waar we een geweldige stedentrip hebben gehad.

In het herstel van de kaakoperatie toch een kleine tegenslag. Voordat we op vakantie gingen heb ik een flinke tik gehad tegen mijn kaak, met als gevolg dat mijn beenvlies is beschadigd. Helaas… Biefstuk in babystukjes gesneden lukt me wel hoor, ik doe er alleen iets langer over.

Hoe gaat het met de rest hier? Ik lees iedere dag nog mee!

Helemaal Top gaat u zien en spreken :chin:

Hoi Cindy!
Zelf ben ik nog nooit in Boedapest geweest,wat heb je zoal gedaan daar?
Kan je daar lekker eten,hoe zijn de hotels?(nette kamers)
Nou je hebt ook niet veel geluk met je kaak,doe het maar wat rustig aan en verzorg je goed Cindy!
groetjes,georges.:dag:

:chin:zo al weer september wat vliegt de tijd nog een paar maandjes en dan lekker weer in Thailand:vak02:fijn weekend een ieder:dag:

Goedemorgend,
Ik zie dat Dave online is op het forum!
Je zal er wel naar uitkijken zeker om je ouders te bezoeken,hoelang blijf je in Nederland?
Zeg Dave met welk maatschappij vlieg je terug naar Nederland?

hier in Udon hebben ze een uitgaansverbod en ze houden zich er vooralsnog uitstekend aan

mooi zo, hier niet ondanks dat het niet veel geregend heeft. maar maakt het wel spannend zo’n loterij

Thaise roulette weer s wat anders dan Russisch roulette :beef:

Over lotterij gesproken,het was weeral niets vanavond!
Het is al maanden geleden dat ik nog iets gewonnen heb,speel altijd met dezelfde cijfercombinaties maar mijn nummers komen nooit uit.
Gelieve zes nummers te geven van 1 tot 45
Misschien dat jullie me meer geluk brengen.

Nooit afwijken George als ze dan vallen ben je pas echt zuur

Nou ik speel toch al een jaartje met dezelfde combinaties.
Zou toch graag eens erbij willen zijn,dan koopte ik meteen je huisje in Hua Hin,Jan!:slight_smile:

Aanhouder wint!!!

ik ken de hoofdprijs al in deze roulette helaas hoef niet zo nodig weer de hoofdprijs

1 like

Die is in beide roulette’s idd al bekend :wereld: Rien ne va plus