Thailand zever-topic: Aan den toog

Goedemorgen NL & BE !!

Ik ben ook weer eens online vanuit BKK ! Erg druk gehad de laatste weken met werk, verhuizing etc etc. Hoogseizoen is inmiddels over wat aankomsten betreft, maar er is gelukkig nog voldoende te doen, dus ik hoef me niet te vervelen. Afgelopen woensdag vrienden over uit Nederland, dus heb ook weer een voorraadje drop en UNOX-worsten. Erg leuke dag gehad en ze meegenomen op een fietstocht door Bangkok…hoe vaak je dat ook doet, het verveelt nooit.
Heb vernomen dat het in NL en BE eindelijk ook eens aardig weer is…dat werd natuurlijk wel eens tijd. Hopelijk is het over een paar weekjes nog steeds zo…ik zou namelijk niet meer weten hoe ik een jas aan moet trekken. Binnenkort ook even bij Jan in z’n nieuwe restaurantje langs, erg benieuwd.
Verder nog nieuws uit NL en BE ?

1 like

:chin:Fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt in Bangkok en hoe gaat het nu met de Thaise Taal?:dag:
groetjes Fransjes

mooie tijd daar …maak er wat van:chin:

:chin:PSV wint weer eens een uitwedstrijd:cheer::zon02::cheer:na lange tijd eindelijk iets positiefs:cheer:

Waarschijnlijk een eendagsvlieg lol2

Nou, PSV deed het ook niet onaardig in de Europa League de vorige week.

Nou dat was tegen janeke en mieke,een ploeg zonder inhoud laat staan talent.
Natuurlijk met 5 goals zijn ze al gekwalificeerd voor de Europa League,hopelijk komen ze in de poule van Anderlecht?

:chin:ben benieuwd hoe Advocaat dan onthaalt word in Belgie met zijn geschiedenis:mad:

Da’s waar, georges…

Nog een ander voetbal dingetje: die Marco van Basten bakt er niet zoveel van tot op heden bij Heereveen.

Hij doet het idd nog niet geweldig, maar dat had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht. De spelers die hij ter beschikking heeft, zijn natuurlijk vele malen minder dan hij zelf ooit was. Van Basten was gewoon een wereldvoetballer en is iemand die het spelletje heel goed snapt en 10 stappen verder denkt dan deze spelers. Dan is het best lastig om je kennis over te brengen…

@ Krung Thep
Mee eens, Van Basten was een wereldvoetballer. Misschien wel de beste die ons land heeft voortgebracht sinds Johan C… Toch kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat hij een betere speler was dan momenteel een coach is. Zeker als ik zie wat Koeman met Feynoord heeft gedaan, of Van den Brom met ADO en Vitesse.

@ georges
Nog geen uitlsag van Anderlecht gehoord…

Ben naar de wedstrijd aan het kijken,momenteel is het 2-0 in het voordeel van Anderlecht.
Je kan toch die wedstrijd volgen op NOS 3
einduitslagen:
FT Anderlecht 2 - 0 AEL Limassol

FT Ironi Kiryat Shmona 1 - 1 BATE Borisov

FT NK Maribor 0 - 1 Dinamo Zagreb

FT Panathinaikos 0 - 0 Malaga

ET Udinese 1 - 1 Braga

San Marco helaas als coach nog geen vuist kunnen maken maar heeft en natuurlijk de overige spelers ons wel de cup gebracht in '88 voor altijd RESPECT.

@ somtampoepala: Uiteraard, voor '88 blijven we Marco en medespelers altijd dankbaar!

@ georges: NOS 3 ontvang ik hier niet, of misschien bedoel je de website. Zag wel op de VRT journaal dat er 17 miljoen euro van de match afhing voor Anderlecht. Was op het nippertje, maar een goede zaak dat ze door zijn.

:chin:avond even een lekkere chang en dan lekker verder voetbal kijken en morgen weer vroeg uit bed en op naar het weekend
george gaat alles wel goed?

Zag dit op belgische televisie genoemd:

Een Taiwanese minister heeft in eigen land een breed debat over hygiëne gelanceerd met zijn oproep aan de mannelijke helft van de bevolking om voortaan al zittend te plassen, zo meldt de Britse openbare omroep BBC.

Volgens minister Stephen Chen zou de hygiëne in de 100.000 openbare toiletten van Taiwan er wel bij varen indien ook de mannen steevast zittend een plasje zouden maken. Verplichten is moeilijk haalbaar, maar ambtenaren gaan de lokale overheden wel verzoeken om de toiletten te voorzien van bordjes die mannelijke bezoekers aansporen om er even bij te gaan zitten.

Qua hygiëne scoort de gemiddelde openbare wc op Taiwan helemaal niet zo slecht, maar de overheidsdienst voor milieubescherming EPA meent dat er nog ruimte voor progressie is. “We willen leren van Japan en Zweden”, stelt EPA-topambtenaar Yuan Shaw-jing. “We hebben gehoord dat in Japan 30 procent van de mannen gaat zitten”.

De oproep van Chen genereerde alvast debat op het internet. Vele vrouwen ondersteunen de suggestie van hun propere minister, terwijl nogal wat mannen zich afvragen of ze wel kunnen stoppen met hun traditionele plashouding, zo meldt de BBC-correspondent.

http://www.hln.be/hln/nl/40/Style/article/detail/1491997/2012/08/28/Taiwan-breekt-lans-voor-zittend-plassende-man.dhtml

Met mij gaat alles goed Fransjes,had vandaag een drukke dag kon niet veel op het forum komen.
Proficiat met de 9-1 overwinning van PSV tegen FK Zeta !

FK Zeta nooit van gehoord lol2lol2lol2

Ik eerlijk gezegd ook niet,Jan!
Want vond je van de groep waarin Ajax werd geloot?

George eerlijk gezegd gaat het allemaal aan mij voorbij, druk met de nieuwe onderneming plus heb ik de buik vol van de Nederlandse voetballers en die hele poppenkast er om heen maar vindt het bericht wel even lachwekkend 9-1 voor die gloeilampen tegen een team uit Verweggistan lol2