Ik ben geen geneesheer, maar ik acht nog 14 dagen rust voor georges noodzakelijk voor dit forum.
ik ben wel medisch onderlegt want ik was vrij goed in DR BIBBER vroeger dus ik zeg george moet 3 mnd rust houden in Chiangmai tenzij george daarvan in de stress schiet
in dat geval moeten we het helaas met een jaar verlengen, en denk eraan dat je genoeg drinkt met die warme temperaturen aldaarā¦
Nou dat zullen we woensdag weten ofdat ik nog een paar weken extra thuis kan blijven!,Baco,Tabe en Thaitanic!
Je weet mensen van al dat werken,word je zo moe van nadien!
dirkpie het is zeker weer warm na een paar koele dgn is de hitte weer terug maar gister hadden we een bui van wel 10 minuten,lost de droogte ook niet echt op.
dus het leven is zwaar hier, maar ik offer me wel op voor jullie ga nu mijn lab moo eten
:chin:middag,Georges houd je sterk ik zelf mag vannacht weer werken doe dit echt bij hoge uitzondering maar alles voor de spaarpot Thailand:vak02:
:chin:zelfs Georges nog niet aan de toog geweest vandaag gaat je toch wel goed ?:dag:
Nou ben juist thuis Fransjes!
Ik heb nog 14 dagen bijgekregen,oefffffffff !lol2
Serieus ik had niet veel goesting om morgen weeral te gaan werken.
Nu vanavond nog de lotto winnen en mijn dag kan niet meer stuk.
groetjes,georges.:dag:
:chin:En ben je al naar het :cheer:reisburo of was het geen prijs:mad:met de lotto:dag:
Nou heb niets gewonnen gisteren avond! (zoals gewoonlijk)lol2
Lokeren, Club Brugge en Genk treden vanavond aan.
Denk dat Lokeren in een leeg heizel stadion eerlijk gezegd geen potten gaan breken
Club Brugge kans voor plaatsing naar de eindrondes.
Genk valt af te wachten.
Gisteren de wedstrijd Limasol tegen Anderlecht gezien(2-1) wat waren de Anderlecht spelers zwak,hun spelniveau was heel zwak.(oppassen geblazen voor de terugmatch,kan misschien aardig verlopen in hun nadeel)
Laten we hopen dat ze (de Belgen en Nederlanders) er wat van bakken. C-Brugge zou Debrecen moeten kunnen hebben, denk ik. Zou zuur zijn als Anderlecht eruit vliegt (om niet te zeggen een blamage).
Nou deze uitslagen kwamen uit de bus!
Debrechen-Club Brugge 0-3
Luzern-RC Genk 2-1
Lokeren-Plzen 2-1
Er is laatstleden een competitie (de bena-liga) voor vrouwen opgericht(beste vrouwelijke voetbal teams van Holland tegen de Belgen.
Wat vind jij er van om in de toekomst wedstrijden te zien bij de mannen zoals Ajax tegen Anderlecht of PSV tegen Club Brugge?
Wel, Gerrit Jan verbeek (de coach van AZ) deed ooit eens de volgende fameuze uitspraak over vrouwenvoetbal: āHet is zonde van het grasā¦ā
Maar ik denk dat het wel zal aanslaan, om eerlijk te zijn. Het zal wellicht een tijdje duren, voordat het op niveau is en zo, maar ik denk dat er wel mensen gaan kijken.
@Thaitanic
Nou misschien krijgen we eindelijk eens nieuwe stadions als er een bena-liga wordt georganiseerd in de toekomst.
Gisteren moest Lokeren uitwijken naar het kille grote Heizel stadion,omdat het stadion van Lokeren niet voldeed (te weinig zitjes)ook het is een oud stadion,eerste klas onwaardig.
joepie sinds gisteravond hebben we fon tok en tenminste serieus hadden we nodig
Wel een beroemd stadion, als ik me niet vergis, vanwege tragedische toestanden⦠Alle drie Belgische clubs kunnen nog door. Denk dat Lokeren het niet gaat redden, C-Brugge wel, en Mario Been en zijn kornuiten hebben aan een 1-0 thuis genoeg - moet dus kunnen. Van de Nederlanders ben ik bang dat alleen PSV doorgaat.
Nou hier in het noorden van Antwerpen hebben we in de vooravond ook een regenbui gehad.
Denk eerlijk gezegd dat **het vet van de soep ** is hier in Belgie wat betreft warme temperaturen.
Goede morgend Dave!
Hoe gaat het met je,ben je vandaag vrij ,alsook ga je volgende maand ff terug naar Nederland?
O ja,ff hier reageren aub zie link : http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=890226#post890226
groetjes,georges.