Wel een ding is zeker, georges, ik lig er al uit met mijn voorspelling - en jij doet nog steeds mee.
4-2. PffffffâŠ
Nou een 2-2 was een betere resultaat geweest,de belgen kregen goal 3 en 4 cadeau !
Wat me wel verbaasde was de uitslag Duitsland & Argentinie 1-3 .
Ben weer ff klaar met dat voetbal niet na deze wedstrijd hoor maar hoofdzakelijk na die deceptie op het EK hoop stilletjes dat ze alleen maar op de klote krijgen stelletje verwaande kwastenâŠ
Mertens scoorde wel, trouwens. Al met al een goede prestatie en opsteker van en voor het Belgisch team.
Ik kan niets anders zeggen dat ik het hier helemaal mee eens ben :chin:
:chin:Morgen,sorry was een paar dagen niet online computer was helemaal vast gelopen :mad:alles weer op gefrist dus hoop weer tijden voor uit tegaan
en Georges zie ik goed gaf Belgie Nederland voetbal les :cheer:
Nou voetballes is een groot woord Fransjes,de nederlanders waren aan het klungelen in de verdediging.
Het is momenteel nog zoeken voor Lowieke Van Gaal om het juiste team te vinden voor de voorrondes van het WK.
âklungelenâ, mijn waarde georges, is een understatement ben ik bang. Overigens, als ik me niet vergis, scoorde Mertens het tweede, zeer belangrijke goal voor de Belgen maar gaf ook de voorzetten voor nummer 3 en 4. Niet slecht voor een invallerâŠ
Nou er is nog hoop voor Nederland,de Turken bakken er ook niets van (2-0 verlies in Oostenrijk)
Wat betreft Mertens,ja hij heeft goed ingevallen in de tweede helft,hopelijk kan hij ook uitpakken in Wales(volgende maand)
:chin:morgen,wat een heet weekend gaat het dit keer worden temperaturen tot wel 35:zon02: graden (in Nederland)dus thaise drankjes en hapjes er bij dan oogjes dicht:slapen: en even weg dromen dat je in Thailand bent:vak02:
fijn weekend een ieder:cheer:
@ www.lemon-leaf.nl :zon02::cheer: LemonLeaf Thais Restaurant & Thais Aan Huis. | Facebook
Dat zijn inderdaad Thaise temperaturen, fransjes. Misschien nog wel warmer, want zo warm is het hier momenteel niet (regelmatig regen en bewolking). Jij ook een goed weekend toegewenst.
:chin:morgen,wat weertje :zon02::zon02:lekker dromen dat :slapen:ik in Thailand ben:vak02:en dan wakker worden en dan lekker slokje van een Chang biertje en Thaise hapjes en weer de oogjes sluiten:slapen:zo zal het weekend wel door komen rustig aan :dag:
het is gelukkig iets koeler geworden hiermaar we wachten nog steeds op regen
Nou hier in het noorden van Antwerpen is het al momenteel zoân 29° graden,men verwacht op het midden van de dag temperaturen van 35°.
Heb vanmorgend mijn inkopen al gedaan,(een kratje jupiler was ook aan mijn boodschappen lijstje toegevoegd) Baco!
Hoi Jan,ik heb je fotoâs op FB bekeken,het zie er van binnen wel heel mooi uit.
Komen die monikken van Waalwijk?
:chin:hallo,weekend overleefd wat een temperaturen:zon02:vandaag laat naar het werk dus schuif nu even aan de toog:cheer:
Nou ik ben voorlopig nog twee dagen thuis,moet woensdag naar de arbeidsgeneesheer op controle voor mijn enkel perikelen.
Hopelijk krijg ik nog 14 dagen rust bij,ben het al goed gewoon geworden om thuis te blijven.![]()
Dat is 1 van de enige voordelen met jou kwetsuren ![]()