Thailand zever-topic: Aan den toog

Voor de mensen die intresse hebben in de uitslagen van de vandaag gespeelde wedstrijden in de eredivisie :
FT FC Utrecht 0 - 1 Feyenoord Rotterdam

FT FC Twente Enschede 4 - 1 FC Groningen

FT SC Heerenveen 0 - 2 NEC Nijmegen

FT Vitesse Arnhem 2 - 2 Den Haag

**FT Ajax Amsterdam ** 2 - 2 AZ Alkmaar

Thanx, georges. Beroerde start voor Marco van Basten als nieuwe coach van Heereveen

Toch denk ik dat Mertens uiteindelijk wel de potentie heeft om tot een basisspeler van het nationale Belgische elftal te groeien. Maar nu is hij nog te wisselvallig, inderdaad.

We zullen zien in de toekomst,ben is curieus voor woensdag wanneer er een Belgie &Nederland wordt gespeeld in Brussel(vriendschappelijk) hopelijk komen we euchh belgen weg met een goede resultaat?

@ georgessiam

O ja, de vriendschappelijke tussen Belgie en Holland zit eraan te komen. Was ik haast vergeten. Nederland heeft momenteel de grote namen, maar de Belgen krijgen langzaam weer een goede lichting bij elkaar. Zijn ze nog trouwens nog boos op “geldwolf” Advocaat?

Nou Dickie Advocaat vond ik een goede trainer voor de belgen,spijtig dat hij voor de harde roebels heeft gekozen.
Ik vind dat je aan iets begint dat je het moet afmaken,en niet naar 3 maanden met de noorderzon verdwijnen naar Moskow!

Ben op zoek naar regen kan iemand ons daar aan helpen, het eiland begint langzaam uit te drogen heb nog maar pakweg 4 uur water per dag

Ook zo genoten van 020? Het is wel een beetje jammer dat ze een oud speler van AZ nodig hadden om er een gelijkspelletje uit te slepen:cheer::beef::cheer:

Oneerlijk verdeeld op de wereld
>>>

Ben ik met je eens. Daarom zei ik al eerder dat ik Rutte meer mag dan Advocaat. Advocaat is niet zo’n symphatiek figuur.

Ze noemen Dicky Advodcaat de kleine garnaal(ff corrigeren de kleine generaal,zal wel iets te maken hebben hoe de mens Dick Advocaat is in de omgang met de pers.)

hahaha, kan ik in komen, georges. Al die coaches zijn trouwens behoorlijke zakkenvullers. Velen hebben het met de belastingdienst in Nederland aan de stok gehad.

Geef je volmondig gelijk dat de meeste zakkenvullers zijn.
Nu komen ze in grote getallen naar Belgie om een graantje mee te pikken!
Snap niet waarom Standard Ron Jans heeft aangeworven? Denk eerlijk gezegd dat zijn dagen daar geteld zijn in Luik.

@ georgessiam

Rons Jans inderdaad. En van der Brom zit nu bij Anderlecht. Da’s ook prestige voor die mannen, die vinden het maar wat mooi om in het “buitenland” werken

pff de temperaturen hier zijn echt niet normaal op het moment, lijkt wel warmer dan in april.

de watersituatie wordt ebr ook niet beter op.

Wat ik zo zag komt er weer voldoende regen aan Baco? Van mij hoeft het echter even niet aangezien wij vrijdag heen gaan om toch een beetje zomer te krijgen haha!

Heren en Dames,

Ben benieuwd naar jullie bevindingen/reacties :wink:

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=144482

Vriendschappelijk interland Belgie-Nederland vandaag. Zet in op 1-1.

Tja,momenteel is het naar 45 minuten spelen 1-0 voor de Belgen.
Ofdat ze hun voorsprong gaan houden na 90 minuten is een andere vraag?
Hou het bij 1-2 voor de Nederlanders.:smiley:

@georgessiam

Ik zou het niet erg vinden als de Belgen winnen. Ten eerste gun ik ze het wel, en ten tweede schud dat het zooitje verwende hollanders hopelijk ook goed wakker.

Nou na 67 minuten spelen is het al 1-2 in het voordeel van Oranje.
Zou ik toch gelijk krijgen op het einde dat de wedstrijd wordt afgesloten in een overwinning van de Nederlanders?