Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:Georges, zie zelf leuke tickets naar noord en zuid Thailand vertrek van af Amsterdamof Brussel (world tickets)>>>

Voor december???

Hallo George,

Het is komkommertijd dus geen pijl op te trekken soms doordeweeks drukker dan in een weekend en het is nog vakantietijd maar het gaat wel oke, de website is wat aangepast qua kleur zetting plus tekst achter knoppen en niet direct geschreven op de site vond hem te rommelig, hij is nog niet helemaal af zoals je kunt zien maar de site wordt/is gemaakt door een 15 jarig vriendje van mijn zoon en ik vindt het knap wat die jongen uit zijn vingers haalt, op het moment is hij bezig met nog wat opdrachten maar zal hem een dezer dagen weer ff achter de broek aanzitten om het nu helemaal af te gaan maken, plus hij maakt ook een mobiele versie van de site voor op de iPhone/iPad etc…

Geen Historie lol2:dag:lol2:dag:lol2

Nou bedankt voor je update Jan!
Tja,denk dat de vakantietijd er veel voor tussen zit,dat het even wat minder gaat met je zaak.
Ik zie dat ook in Antwerpen als ik voorbij een thaise restaurant wandeld,dat er dikwijls geen kat binnen zit.
Nou zal je zeker komen bezoeken voordat ik naar schiphol ga.(wel ff zien ofdat ik ergens mijn koffer kwijt kan geraken)

1 like

gister de hockey dames goud nu de heren nog en dan heeft nederland het niet slecht gedaan deze spelen

Toch wel beter dan de belgen,ocharme…
Geloof dat de Belgen zijn beland op de 11de plaats in de einduitslag.
Ik denk dat ik een naturalisatie ga aanvragen.lol2lol2

@ : Jan :
Nou heb daarstraks ff op google earth gesurft.
Ik zie nu dat ik van het station(purmerend) de Wilhelminalaan moet ingaan,dan teneinde van de straat naar rechts,de plantsoengracht over en dan zijn we er!(een dikke 12 minuten wandelen)lol2

@George, goed voor de spijsvertering :beef:

Willem 2 - Nac een gelijkspel. We zijn weer onderweg… Ben voor Ajax, maar vind PSV okay. Alleen jammer dat ze Rutte hebben weg gestuurd, mag hem meer dan Advocaat (hoewel ik wel begrijp dat ie op moest stappen).

Nou Advocaatje is slecht begonnen met PSV,een nederlaag opgelopen bij RKC Waalwijk.

@georgessiam

Da’s inderdaad wel een heel slechte start. Ben benieuwd hoe Mario Been het dit seizoen bij Genk gaat doen.

Nou vind Mario de juiste man om de spelers van Genk te trainen.
Ofdat ze potten gaan breken Europees das een ander paar mouwen.
Maar voor de gewone Belgische kampioenschap zit er wel een top 3 plaats in.

@georgessiam

Ik denk dat veel nederlanders best wel verbaasd zijn dat genk mario been binnen gehaald heeft, omdat hij volledig mislukt is bij feynoord (en genk is niet de minste ploeg). Maar hij doet het niet slecht, inderdaad.

:chin:Ja het is weer een drama de:mad: verdediging psv maar rkc terecht gewonnen in zet en passie daar en van Bommel brengt ook weer niets extra:mad:

:chin:Eind november>>>

Ha Fransjes, genoten zeker gisteravond ?? Ik kan je vertellen dat het heerlijk wakker worden was vanochtend ! Fijne dag Fransjes, ik hoop dat je nog even nageniet van je clubje !

Ben eerlijk gezegd geen fan van Van Bommel,het wordt tijd dat hij zijn voetbalschoenen aan de haak hangt.(te oud en is een stoorzender voor PSV)andere en betere zou ik zeggen.
Nou Ajax dat valt nog af te wachten,vind het een aderlating dat Vertonghen er niet meer bij loopt.

Mee eens, georges, maar het is echt niet dat we Vertonghen niet wilde houden; hij is onbetaalbaar geworden. Volgende Belg die voglens mij Nederland gaat verlaten: Dries Mertens.

Heeft zijn goede momenten(Nederlandse competitie) éénmaal het shirt van de Belgische nationale ploeg aangetrokken bakt hij er niets van terecht.