Goedemorgen allemaal
Het beloofd eindelijk weer eens een zonrijk weekend te gaan worden de BBQ kan weer uit de schuur ![]()
@Georges ik kom jou ook overal tegen op internet he haha
Goedemorgen allemaal
Het beloofd eindelijk weer eens een zonrijk weekend te gaan worden de BBQ kan weer uit de schuur ![]()
@Georges ik kom jou ook overal tegen op internet he haha
Nou het verwonderd mij ook,als ik de naam georgessiam intik op google kom ik me ook tegen op buitenlandse forums.lol2
Ja Georges, kom ik je niet op WW tegen, dan is het wel op Thailandblog !
Hier komt het momenteel weer met bakken uit de hemel…weer een van de tropische regenbuien…helaas woon ik nog niet boven het kantoor dus moet zo gewoon naar huis lopen, hopelijk is het dan wel droog…
lol2lol2 jij ook al
Geen reclame maken voor een andere thailandforum Dave!ha ha ha !!lol2lol2lol2
Nu het ging over ladyboy’s,dacht zal maar ff antwoorden daar!lol2
Het zijn niet bepaald mijn vrienden(sommige)
En altijd maar klagen over het weer in Thailand.lol2
Jij woont er toch vlakbij(5 minuutjes)
Wanneer ga je boven het kantoor wonen,Dave?
Hoe zit dat met de huidige verhuurder van je appartementje,ben jij ook aan een contract gebonden?
Hee hee, ik klaag niet over het weer, ik constateer slechts…
Ik woon op 10 minuutjes lopen van het kantoor…maar moet straks eerst de andere kant op naar de 7/11…
Heb 1 maand opzegtermijn dus heb vorige maand al opgezegd. Zaterdag komt de schoonmaakster hier op kantoor dus die maakt dan ook mijn nieuwe kamer helemaal schoon, vandaag heb ik een 2-persoonsmatras gekocht en dat werd een uurtje later al bezorgd, dus kan er waarschijnlijk vrij snel in…
Lekker hoor Dave! Een ruimere kamer en ook nog dichterbij het werk. Pas je wel op dat je niet teveel gaat werken haha
Hahaha, nee, dat zegt Seb (de manager) idd ook al… Ach, nu log ik vaak ook nog vanaf de laptop thuis in om de mails te checken/beantwoorden, dus ik zal vast wel wat vaker bezig zijn.
Kamer is heerlijk ruim dus zeker een verbetering !
Nou was aan het surfen op youtube,en vond deze nog!
Wat een mooi song van Bob De bouwer!(seger)
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“qn5CrzxFMbg” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
:chin:middag,allemaal het is weer een drukke dag geweest fijn dat dave het zo goed heeft in Bangkok zal blij zijn als ik ook eens alles op rit heb in Thailand :dag:
Georges zie toch voor eind november leuke vliegtickets >>>op div sites dus als je nog een maandje weg wil
![]()
Zal straks eens kijken Fransjes,moet nu naar de kinisist(17:30pm) mijn eerste afspraakje,euchh…![]()
vandaag weer een heerlijke dag hier in Udon, helaas waren de laatste 2 dagen erg regenachtig (het is volgens mij niet droog geweest), nu lees ik net dat er een “el nino” is ontstaan en dat dit het regen seizoen behoorlijk kan beïnvloeden in vooral zuid oost azië, maar er staat niet bij of het dan natter of droger wordt, iemand meer info hierover?
Ik was ook even benieuwd naar het verhaal van El Niño.
Ik ga namelijk over een aantal weken richting zuid-oost-Azië en heb niet veel zin in overstromingen.
Op nu.nl las ik het volgende:
El Niño kan droogte veroorzaken en de oogst verpesten in Australië, delen van Afrika, Zuidoost-Azië en India. Dat is slecht nieuws, zeker omdat de voedsel- en landbouworganisatie van de Verenigde Naties FAO donderdag liet weten dat de voedselprijzen in juli met gemiddeld 6 procent zijn gestegen. Vooral suiker en graan werden duur betaald. De FAO waarschuwde voor een voedselcrisis.
Dus ik neem aan dat er weinig regen komt. Er staat wel bij (in een ander stukje van het artikel) dat het binnen twee maanden kan ontstaan, dus het kan ook pas ergens in oktober zijn als het regenseizoen al bijna stopt.
kan geen droogte gebruiken hier we gaan langzaam al water tekort krijgen
:chin:morgen,ben al vroeg uit de veren het beloofd een mooie dag te worden dus weer lekker naar buiten:zon02:zijn er nog mensen met andere plannen voor vandaag:vak02:
Was mij even ontgaan paar dagen geen notificatie, hoe was het ook alweer afgelopen seizoen “hardlopers zijn doodlopers” LandsKampioen 2011 2012 AJAX alvast de prognose uitslag 2012 2013 LandsKampioen AJAX :cheer:
Hoi Jan,
Hoe gaat het met je nieuwe zaak,je zal wel druk in de weer zijn om alles in de goede banen te lijden.
Is er al het één en ander veranderd aan de website?
:chin:Over Thailand kan ik het wel met je vinden maar mijn club komt toch echt wel uit Eindhoven PSV gaat het denk ik wel weer eens redden:cheer::chin::cheer: