Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:Een heerlijke start (PSV) maar toch een zwaluw maakt nog geen zomer maar ik vindt paarden sport echt wel een sport als je zo goed een paard onder controlle kan houden ben je echt een top sport(s)ter:wereld:

Marie rijdt paard, ben eens mee gegaan voor een tochtje door de duinen. Amai, na drie uur ben je echt wel geradbraakt, dit is zeker sport te noemen, hoor!lol2

Darten noemen ze ook een sport, ik vind het meer een kroegspelletje/behendigheidsspelletje :biggrin:.

Voor de gene die ook van Thaise muziek houden ook hier maar even een plaatsing :chin::cheer::thailand:

@tabemartine Daar zit een kern van waarheid in. Maar darten is echt moeilijk omdat je die pijltjes gooit met een paar liter bier in je mik.

Vanmiddag naar de controlearts geweest(arbeidsongevallen) heb nog bij gekregen tot en met 22 Augustus.
Moet vanaf morgen naar de kinisist(10 beurtenkaart)

wat een bedrag 1 miljard voor de eredivisie voor de komende 12 jaar, word decoder voor een aardig bedrag meneer murdoch wil toch winst maken

Heeft de NOS de uitzendingsrechten nog voor de eredivisie?

voor dit seizoen heeft de nos nog de uitzendrechten voor de samenvattingen daarna niet meer heb ik begrepen, maar ik dacht dat het wettelijk verplicht is dat de samenvattingen op een open kanaal zitten.

Nou bedankt voor de info,Baco!
Hoe is het weer momenteel bij jou?
Hier in het noorden van Belgie zijn de hemelsluizen weer opengegaan!(wat een flutzomer)

Da’s nog twee weekjes erbij - niet slecht. Probeer een beetje tot rust te komen, zou ik zeggen

:chin:Georges neem de tijd om tegenezen en pieker niet te veel maak er naar omstandigheden toch het beste van:vak02::slapen::vak02:

Vandaag hier in noord nederland mooi weer een keer en geen regen vandaag.
Georges geniet maar lekker van die twee weken extra en beterschap.

Hier zijn de belgen ook goed in dus lol2

http://www.telegraaf.nl/prive/12716525/__Wielrenner_stomdronken_na_OS__.html

“Flutzomer” is trouwens wel een mooie titel voor een (streek)roman.

:chin:zo slecht is nu toch ook weer niet als je de water ellende af gelopen jaar in Thailand gezien hebt valt het hier toch allemaal wel mee:dag:

Nou Tamara,je moet in iets uitblinken hé!lol2

Zeg maar gewoon Tabe hoor Georges en Martine is mijn vrouw haar naam.
Kan nog wel eens verwarrend zijn die twee namen achter elkaar.

Volgens mij heeft die wielrenner de schade even in gehaald :biggrin:.

het weer was tot gister bloed verziekend heet vandaag ziet het er bewolkt uit en ,iet zo warm, maar ik denk nog wel warmer dan in belgie/ned

Now om 22:46pm was ik met één oog de voetbal wedstrijd Brugge-Kopenhagen aan het volgen op de tv(een wedstrijd die de bruggelingen natuurlijk weeral verloren hadden)vraag me af hoe ik aan de naam Tamara kom?denk dat ik 
 :paranoid: