Nu je korfbal noemt, vergeet ook skutjesilen (ik denk verkeerd geschreven, sorry richting alle Friezen hier) en kaatsen niet.
Nou in korfbal zijn wij belgen altijd de tweede ,steeds achter de Nederlanders.!
We kunnen het eenvoudig niet afmaken als er voor de knikkers word gespeeld!
@ dirkpie Ik heb ook van kennissen gehoord dat DTAC niet echt goed is. Ik gebruik zelf AIS wireless, maar die heeft ook zo nu en dan kuren. Toch ben ik er niet echt ontevreden over. 800 baht per maand voor ongelimiteerd gebruik.
:chin:morgen de maandag is alweer begonnen op naar het volgende weekend ben de laatste dagen wat futloos ik weet niet hoe dit komt misschien mis ik Thailand wel teveel:vak02:
Goedemorgend,vandaag doe ik lekker niets gewoon languit in mijn zetel liggen en af en toe opstaan om de honden buiten te laten.(neem een snipperdag)
Woensdag moet ik terug op controle (enkel) hopelijk geven ze me nog een paar weekjes bij nadien.
Voeg ook maar sprinten aan dit lijstje toe, geweldige prestatie van Martina gisteren.
En ook toevoegen zeilster Marit Bouwmeester met haar zilveren medaille:chin:
Zijn er nog sporten waar de Nederlanders uitblinken,dit tenopzichte van de Belgen?
Schaatsen,turnen en dan…?
Voetbal,zwemmen,zeilen,hockey,vollybal?
Deze Spelen heeft Ranomi Kromowidjojo toch wel het huzarenstukje geleverd van Nederlandse zijde…Voor de Belgen lijkt het erop dat Lionel Cox dat is. Broertjes Borlee doen nog mee, geloof ik, maar dat wordt een zware voor hun in de finale.
Nou het heeft niet mogen zijn in de finale,ze zijn 5de en 6de geworden!
Gisteren gezien op teletekst dat PSV in goede doen is (Nederlandse supercup gewonnen en wel op het veld van Ajax notabene!!)
@georgessiam Spijtig dat ze 5e en 6e zijn geworden. Hoewel een finaleplaats geen slechte prestatie is. Ik wist het nog niet, maar ik volgde het wel. Komt omdat ik de Spelen volg via BVN, de Vlaams/Nederlandse sattelietzender, en die zenden een dag vertraagd uit. Ik begin dus ook meestal een dag te laat met juichen of balen (naar gelang de prestatie).
Nou de BVN volg ik ook gewoonlijk als ik in Thailand verblijf!
Vind het eerlijk gezegd een saaie zender!
Dan kijk jij ook naar de belevenissen in Thuis op BVN?
Wat betreft de Olympische spelen,tja, de Nederlanders presteren heel goed,al ettelijke gouden medaillons gewonnen,en er zullen nog wel een paar bij komen!!
Ja, BVN is inderdaad een nogal gezapige zender. Maar voor sport is het niet zo slecht omdat dat nog steeds met name door de publieke omroep gedomineerd wordt. Kijk ook altijd naar studio sport, voor de nederlandse voetbal competitie. “Thuis” heb ik nooit gekeken omdat het uitgezonden wordt op een tijdstip dat ik zelden thuis ben. Kijk wel eens naar programma’s zoals Villa Vanthilt, VRT journaal - met name nieuws en actualiteiten programma’s (en natuurlijk man Bijt Hond).
Nou wat betreft “man bijt woef woef” dit programma zal in September niet meer te bekijken vallen op de VRT,het gaat naar de comerciele zender Vt4.
Da’s een tegenvaller…
Dat is waar Georges sinsdien is het ook erg stil bij onze mannen o.a Dave en Jan die 020 een warm hart toe dragen lol2lol2:beef:lol2lol2
Er komt wel een nieuw programma in de plaats “iedereen beroemd” elke dag staat er een gemeente in de picture.(tezien vanaf September)
Tsja, je hebt natuurlijk mensen die echt werken he… ![]()
Wij hebben idd een veredelde oefenwedstrijd verloren…maar niet van AZ…die speelden niet…
Ook in windsurfen blijkbaar…een paardjes rijden…(al zou ik dat geen sport willen noemen)…