:chin:Morgen,weer nieuwe dag rustig aan vandaag beetje werken
Nou maak er nog een aangename dag van Fransjes,op tijd en stond een adempauze inlassen!
Goede reden voor een 2 daagse stop-over. Dubai lijkt me best weleens leuk
:chin:Ja misschien is dat wel een optie zijn er misschien mensen die hier tips over kunnen geven:dag:
Genoeg tips Frans
:cheer:lol2:dag:
Goodmorning Thailand!!
Nou we zijn weeral vrijdag,wat gaat de tijd snel voorbij.
Wat me deze week opviel tijdens de Olympische spelen,dat wij Belgen geen potten breken.
Geloof dat we met een delegatie van 126 man afgereisd zijn naar Londen.
We hebben ocharme ƩƩn bronzen medaille binnengerijft dit ten opzichte van onze noorderburen die al 2 gouden,1 zilver en 3 bronzen medailles in de wacht hebben gesleept.
:chin:we hadden er toch 8 bronzen plakken bij 8 roeisterslol2
Nou ik heb het een beetje gehad met dat Belgie gevoel !
Volgende week staat de voetbalinterland Belgie versus Nederland op het programma(vriendschappelijk in Brussel) weeral af gaan zoals gewoonlijk?
Hoe komt het dat Nederlanders uitblinken in verschillende takken van de sport,en wij ocharme Belgen steeds achterop sukkelen?(dat zou ik graag eens willen weten!!)
:chin:op het ek voetbal was Nederland ook heel slecht zondag PSV-Ajax in de arena maak er toch een mooi weekend van:zon02::vak02::zon02:
Het gras is altijd groener aan de overkantā¦
voor de hollanders en vlamingen dit kwam ik tegen facebook.com/belfritThai misschien een taak voor dave om te testen
Nou had het ook gelezen op een andere Thaiforum.
Ofdat het een gat in de markt gaat worden moet nog blijken.
Ook deze zaak ligt niet in het centrum van BKK(op de zesde verdiep inCentral Plaza) een buurt waar de normale toerist niet komt,zou eender een zaak opstarten aan de sukumvitroad of Kao san road.
tja je kunt bij alles het glas als half vol of half leeg zien.
:chin:Avond, en davenuman wanneer ben je weer in Nederland als het al in september is dan kan je misschien naar de azie dag van wereldwijzer komen en ons wat tips vertellen of een verslag van je ervaring tot heden in Thailand.
groetjes Fransjes:dag:
Georges, de Belgen zijn toch beter in wielrennen en tennis dan de Nederlanders ?! Goed, wij zijn daarentegen weer wat beter in voetbal, zwemmen, judo, hockey, korfbalā¦
Ligt iets te ver bij mij vandaan. Als het in het centrum van Bangkok was geweest, was het makkelijker geweest, daar ben ik regelmatigā¦
Maar een kennis van me (Andre Breuer van Recreational Bangkok Biking) is er gisteren geweest en die vond het heerlijk al die NL/BE happen !
kan er voor expats die bkk bezoeken geen excursie naar worden georganiseerd door jou of je kennis?
zo het internet bij mij thuis werkt ook weer eens⦠dus ben ik ook weer online te vinden, veel terug lezen dus:slapen:
bij mij is geen āvasteā internet service aanwezig enkel mobiel internet en dat werkt dus niet echt goed (DTAC) ga volgende week het probere via andere aanbieder (TOT) welke volgens de bewoners van het enige ander huis met internet alhier wel goed werkt :beef:
maar je hoort mij niet klagen hoor ik geniet dagelijks van het leven in de Isaan en het heerlijke weer/eten/onbevangen levenstijl/etc/etc/etc :vak02:
:chin:Ha die Dirk dus je vermaakt je wel in Thailand goed tehoren nog 3 maandjes en ben er waarschijnlijk ook weer>>>
:chin:morgen, het weer ziet er weer aardig uit in de omgeving van Eindhoven ga dus in de middag lekker de hort op:zon02: