Thailand zever-topic: Aan den toog

het is hier bewolkt en in de avond gewoon koud op de brommer dus kan er warme chocolademelk op het menu gezet worden

Nou hier in het noorden van Antwerpen is het ook niet veel soeps(temp:15%) momenteel!
Straks een thaise vispannetje openen en klaarmaken,tijdens het eten doe ik mijn ogen dicht en denk virtueel over de plaatsen in Thailand waar ik graag zou willen zitten.

@ George,

Van harte met je verjaardag :cheer: lees het allemaal nu pas omdat de prioriteit heden ten dagen ergens anders ligt en daarom niet dagelijks meer op het forum aanwezig ben, drukke tijd gehad met ons restaurant vooral de eerste week bomvol, nu even in de rustige mode omdat vele mensen op uittocht zijn maar dat was ingepland… hier een link naar mijn website www.lemon-leaf.nl het is nog under construction maar wordt nog verder uitgebreid met oa betere :foto:

Dus bent u in Purmerend of omgeving, dan is het lekker authentiek Thais eten bij LemonLeaf :chin:

Ook te vinden op Facebook LemonLeaf Thais Restaurant.

Nou ik dacht het al,dat je met andere prioriteiten bezig was momenteel,Jan!
Das toch geweldig dat je nieuwe zaak goed marcheerd!:cheer:
Zal beslist je website bezoeken,Jan!
Nog veel suc6 met je nieuwe zaak en als het van pas komt dan zal ik je eens komen opzoeken in Purmerend.
Hoe is het met je huisje in Hua Hin,nog kandidaten gevonden?
groetjes en bedankt voor je felicitaties wat betreft mijn verjaardag!:slight_smile:
Nou als ik ff op de afhaalmenu klik dan valt het me meteen op dat de prijzen wel heel democratisch zijn,Jan!
Vergeet niet een link te plaatsen van je zaak in je handtekening !!

De prijzen zijn naar mijn inziens vrij redelijk voor Nederlandse begrippen, het restaurant prijs ligt een fractie hoger maar allƩ daar wordt ge wel voor bediend en wij doen de afwas voor u lol2.

Dacht eigenlijk meer aan een gratis advertentie op Thailand WW ipv een link in mijn handtekening gezien de jarenlange service verlening aan hun :wereld:

Nog zoekende voor kandidaten(huis) maar is aanbesteed aan een goede kennis/vriend die werkzaam is bij het Subhamitra hotel te HuaHin komt wel goed :chin:

Allemaal bedankt voor de complimenten, doet me deugd!:chin: Ik ben dan ook heel gelukkig :wink:
En nog een extra lichtpuntje: in januari is het restaurant 18 dagen gesloten… hmmm… waarheen, waarheen…?lol2 Morgen even prijzen checken voor een vlucht naar Bkk (als Marie tenminste vrij kan nemen die dagen).
Voor de Belgen op dit forum: restaurant heet ā€˜domestica’ en is gelegen in de straat ā€˜onderbergen’ te Gent. Zeer goede keuken waar alles nog vers in het huis gemaakt wordt. Tot en met de koekjes bij de koffie ;). Btw, ik sta als hulpkok in de koude keuken (voorgerechten en desserts).

:chin:Gent is voor Nederlanders zeker ook het bezoeken waard dus als ik weer eens in Belgie ben en in de buurt misschien schuif ik wel aan.:dag:

Leuk een Thais restaurant Purmerend.
Waar ongeveer, want via contact kun je dat (nog) niet lezen.

Wel vreemd om opeens een prijs van €11,50 voor pad thai te zien :wink:

Hoi Zaan zie : Facebook - log in or sign up

Haha ja dat is wat anders als een paar Bath he maar goed voor NL prijzen zeer redelijk toch?
:dag:

Tja inkoop verkoop €€€€€€ maar ik weet restaurants waar het duurder is !

Plantsoenstraat 29 Purmerend ruime parkeergelegenheid aanwezig.

De webdesigner gaat vandaag weer ff aan de slag met info etc toevoegen.

Succes Jan.

Khobkunkrap Steven !!!

Ligt Purmerend ver van Schiphol Jan?
Als ik in December naar Thailand ga kan ik er even gaan eten in je restaurant!
Laat de ā€œmasserman khaiā€ maar komen zou ik zeggen!

Zo te zien vlak bij de Doele (als die nog bestaat?)?

Met de trein circa 45 minuten schat ik :chin:

Klopt ik zit in het straatje dat als je op de schapenmarkt of T’ Lammetje parkeert en je loopt het straatje in (Plantsoenstraat) waardoor je eigenlijk zo het Eggert winkelcentrum inloopt zit ik precies waar het voetganger gebied begint, enigste horeca in t straatje maar de lekkerste Thai van Purmerend eo :chin:

:chin:Avond, ben weer in de regio Eindhoven en ga hier nog een paar weken werken en pak het vliegtuig naar Thailand zag vandaag emirates landen op schiphol wat een kist die airbus 380 wil graag hier wel mee naar BKK
alleen de overstap tijden van af AMS zijn vaak niet best in Dubai.
En Georges hoe gaat het nu met je voet?

Hoi Fransjes,
Tja,moet het gisp nog dragen tot volgende week woensdag!
Nou ik zou ook graag eens met de A-380 willen meevliegen!ben al volop de reissites aan het afschuimen om een vlucht via Amsterdam te boeken met de A-380. voor een redelijke prijs.

:chin:Eind november vluchten iets meer als 700 euro maar lange wacht tijd op Dubai heen en terug vlucht >>>

Daar wring het schoentje bij mij Fransjes,het wachten voor je aansluiting.