Thailand zever-topic: Aan den toog

Nou heb daarstraks nog met Google earth een virtuele toer gedaan in Bangkok.
Wou eens kijken waar het kantoor van Dave was gelegen,spijtig dat ik maar ben geraakt aan het begin van de straat.(google streetview gaat niet dieper in de straat)

Nou ik kan je een live verslag doen, ben er geweest om een vliegticket te regelen, maar was vooral nieuwsgierig wie Dave was natuurlijk, die zoveel aan informatie te bieden heeft op dit forum. Mijn Taxi moest een paar keer door de straat rijden om het te vinden, het ligt echter vooraan, meteen bij binnenkomst straat aan rechter zijde.>>>

Mooi zo voor de info,Diedo! zal het eens proberen via de achterkant met google streetview.

Hoi Cindy lieve meid,hoe gaat het met je herstel?
Kan je al vast voedsel eten?

1 like

Nou ik zie Dave pas voor de eerste keer life in December,denk dat het een gezellige boel gaat worden!
Je moest eens weten hoe ik snak naar Thailand,Diedo! ben verleden jaar slechts éénmaal geweest.
Zo ik zie op de klok dat het nu 0:28 am is (ben 28 minuten geleden verjaard word 52 jaar)

GEFELICITEERD GEORGE met uw verjaardag :cheer::cheer:

Klopt, de Google-auto is niet de moo baan binnengereden…waarschijnlijk waren de slagbomen dicht en werd ie niet toegelaten :slight_smile:
Maar zoals Diedo al aangeeft zitten wij vooraan, vlak na dat grote gebouw aan de rechterkant. Nu alleen nog het kantoor waar ik werk, maar vanaf volgende maand woon ik er ook op de 3e verdieping :smiley:

Georges, van harte ! Ik ben morgen vrij en dus in de stad en zal een biertje (of pint zoals jullie dat noemen) op je gezondheid drinken !

:chin:fijne verjaardag Georges :zon02:

Gefeliciteerd, George. :dag: Een vriend van mij hier in Bangkok werd verleden jaar vijftig, en op zijn verjaardag - we dronken samen een borreltje in the Asoke area - zei hij tegen mij dat de tweede helft van zijn leven nu was begonnen.

Hiep hiep hoera. Van harte George. :kus:

Nou bedankt iedereen voor de felicitaties !!
Het zal vandaag een drukke dag worden,krijg bezoek over de vloer.
Hopelijk brengen ze een kratje Singha mee,want zelf kan ik me niet verplaatsen met die stomme plaaster aan mijn voet.
Nou voor jou zal dat ook een grote verbetering zijn dat je boven je werk kan wonen Dave!
groetjes,georges.

Ja, ideaal…hoef voortaan alleen nog maar wat trappen af en dan ben ik al op kantoor. Prettig als ik een keer laat klanten nog moet ontvangen, kan als ze weg zijn zo naar boven :slight_smile:

:cheer: Georges van harte gefeliciteerd met u verjaardag :cheer:

Nou hopelijk valt de huurprijs mee Dave! Is er bij jou een goed hotel in de geburen ?(prijsklasse rond de 700a 800 bath)

Bedankt voor je felicitaties !
Zo ben ff terug op wwz(daarjuist nog werkcollega’s over de vloer gehad)

De huurprijs blijft ongeveer hetzelfde…
Er zijn hier een paar airport hotelletjes in de omgeving die redelijk geprijsd zijn…vaak inclusief de transfers vanaf/naar de airport.

Het is omdat ik van plan ben de volgende dag in de namiddag naar Khon kaen te vliegen.(liefst met een frisse kop):slight_smile:
Wil daar ff mijn chatvriendin bezoeken,alsook een bezoekje brengen aan Wat No wang .
Ook zou ik graag Prasat Pueai Noi willen bezoeken,de grootste Khmer heiligdom in Isaan(ben daar nog nooit geweest)
Plannen voor nadien heb ik nog niet (kan daar alle kanten uit)

Hey Georges!

Wat lief dat je naar me vraagt… Met mij gaat het uitstekend! Qua eten moet ik hard voedsel en voedsel waar je wat langer op moet kauwen nog vermijden, maar voor de rest gaat het heel goed. Ik heb wel iets meer tijd nodig om te eten, maar het lukt me wel. Het enige vervelende is het feit dat ik geen gevoel in mijn onderlip en kin heb. Ach, aan de andere kant levert het hilarische knoeitaferelen op. Thanks for asking! :slight_smile:

Ik zie dat het met jou wat minder gaat. Sterkte met je voet!
En natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in goede gezondheid en hopelijk veel bezoekjes aan Thailand!

Trouwens even een vraagje; ik krijg regelmatig de notificaties niet meer in mijn mailbox dat er een nieuw bericht is geplaatst in dit topic. Hebben hier meer mensen last van? Soms vergeet ik in alle drukte te kijken en mis ik zomaar een paar dagen op het forum. Dat is natuurlijk niet de bedoeling… :wink:

Ik ga me eens klaarmaken, zometeen naar het werk. Zou liever thuis blijven met dit weer, maar helaas.

Alvast een fijn weekend allemaal!!!

:chin:Lekker vroeg in de avond Georges jarig zal wel een feest worden aan de toog:cheer::cheer:

:chin:moet wel een goed feestje geweest zijn het leek:slapen: er wel op dat de toog gesloten was zaterdaglol2