Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:Sterkte Georges we zullen je dus wel veel zien aan de toog:dag:

Ja,heb tijd zat nu! :chin:

In ieder geval veel sterkte maar weer Georges, 1 voordeel met dit weer kun je lekker genieten van het mooie weer in de tuin.

Nou over het weer moeten we de komende dagen niet klagen,het zijn **Thaise temperaturen !**lol2 hier in Belgie en Nederland!
Ben wel een beetje moedeloos geworden van al die blessures,er komt precies geen einde aan.

:chin:Georges,probeer toch aan iets te denken waar je wat positiever kan gaan denken het is k… maar je leeft nog misschien een op fris curus thai:dag:

george beterschap misschien kun je vragen of je in thailand mag herstellen van deze blessure of lijkt je dat niets

Ik zeg proost en gefeliciteerd tegen iedereen van het WW Thailand forum!
Bangkok heeft voor de derde keer op rij de eerste plaats gehaald als beste bestemming van 2012 :cheer:

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=881317#post881317

:dag::dag::dag::dag::dag:

1 like

Thanx Rik. Ook voor het rondje (singha) bier. Da’s bijzonder gul van je! :slight_smile:

:chin:Ja dat is wel lekker dit biertje dat is een feestje wel waard:cheer:

:chin:Morgen,het beloofd alweer een mooi dag teworden :zon02:dus ik houd het maar kort zal veel buiten zijn vandaag in het noorden van het land:dag:

Vroeg opgestaan, sinds gisteren heb ik (eindelijk) weer werk!:cheer::cheer::cheer:
Kok in een goede keuken in het Gentse, dus we kunnen weer beginnen sparen voor een volgende reis richting Thailand en aanverwanten:cheer:

Gefeliciteerd Jelle!!:cheer:

Nou suc6 nog met je nieuwe baan Jelle!

proficiat man…spaar ze:cheer:

Proficiat natuurlijk. Ook een goede zaak voor de klanten van de betreffende keuken in het Gentse, neem ik aan…

Nou profiteerd er maar van Fransjes,morgen verwachten ze ander weer(regenbuien en het word een paar graden frisser!)

:chin:succes Jelle maak er maar een goede tijd van :zon02:en denk maar aan je spaar doel>>>

chok di en gefeliciteerd jelle met je baan, misschien kun je wat thaise invloeden in die keuken verwerken

leuk bericht Jelle, vermeld je nog een keer waar je kookt, voor belgische of andere forumlezers die willen komen proeven. Veel succes maar vooral genoegen (goesting?) met je nieuwe job! smkiek