Hoop dat het je beter gaat, georges. Hoewel de zwelling de tweede dag geloof ik het hevigst is. Dus vanaf morgen moet het beter gaan.
Nou nog altijd veel pijn,heb voltaren aangesmeerd maar het help niet veel dat middel.
Bedankt nog voor jullie interesse in mijn gezondheid!:dag:
Nou nu dit moment verrek ik van de pijn! hopelijk kan ik goed slapen,maar ik vrees ervoor om heel de nacht wakker te liggen van de pijn!
groet,georges.:chin:
:chin:is het dan toch niet gebroken? zal er fotos van laten maken:foto:in ziekenhuis. sterkte in iedergeval.:dag:
voor andere gasten die nog wel goed de been zijn de zomer gaat nu echt beginnen in de lage landen:vak02::cheer::vak02:
Zoals ik kon vermoeden had ik deze nacht geen oog dicht gedaan.(was s’nachts aan het tandenknarsen van de pijn)
Nou morgen moet ik me eerst gaan aanmelden bij mijn werkgever,die vult dan de nodige papieren in zodat ik naar het ziekenhuis kan gaan.
In iedergeval bedankt voor je steun Fransjes!:chin:
:chin:Georges ik weet niet precies hoe het in Belgie werkt maar als je echt veel pijn hebt zal ik vandaag toch maar even een arts raad plegen als het toch iets gebroken/gescheurd is moet je er echt snel iets aan laten doen
anders heb je kans dat je de rest van je leven een pijne/gevoelige plek blijft houden
sterkte
Zal het in overweging nemen Fransjes,maar normaal moet ik de gewone richtlijnen volgen van mijn werkgever.
Heb daarjuist nog mijn gezwollen enkel ingesmeerd en het is ietsje beter de pijn.
Maak er nog een gezellige dag van Fransjes!:dag:
:chin:Avond,was een heerlijke dag morgen weer aan het werk in Eindhoven en de rest van de week weer in het noorden van Nederland
En Georges hoe is het nu met je :slapen:
Nou ben vanmorgend naar mijn werk geweest heb er een half uurtje verbleven,en ben nu terug thuis.
Vanmiddag naar de medische dienst voor verzorging(platen nemen etc…)
Ik verrek van de pijn fransjes, hopelijk heb ik niets gebroken(enkel) en ben ik naar een paar dagen terug te been.
Da’s slecht nieuws, georges! Hoop dat ze een scan maken van je voet, dan heb je tenminste duidelijkheid.
Nou dat vraag ik ook ,duidelijkheid want de pijn is niet te harden.
Kan pas om 13:30pm bij de dokter van arbeidsongevallen terecht(dienst werkt alleen maar in de namiddag)
Bedankt nog voor je interesse wat betreft mijn gezondheid thaitanic!
Heb het ondertussen wel gehad met blessures dit jaar.
Wel, een schamel lichtpuntje is dat je de tuin op orde hebt gemaakt voor dit vervelende voorval.
George, het zit je niet mee, je schreef over een dikke voet en enkel, ik dacht o omgezwikt dat valt mee. Maar als je zo’n hevige pijn hebt, lijkt het eerder gebroken of iets gescheurd . Balen hoor. Heb je je ticket Thailand al geboekt, verheug je daar dan op, om je zinnen te verzetten en sterkte gewenst !
je bent echt aan het klungelen de laatste tijd, ik hoop dat deze ellende ook weer snel voorbij is
zal voor je duimen :zon02:
groeten frank
Nou vrienden,heb nu éénmaal zwakke enkels het is altijd oppassen geblazen elke keer als ik de sporen controleer je stapt dan in ballast(stenen) het minste als ik mijn voet verdraai heb ik al prijs.
Het enige goede aan die zaak is,we zijn weeral verschillende dagen thuis om te herstellen.
Straks weet ik iets meer(controle 13:30pm zal waarschijnlijk een paar foto’s laten nemen van mijn gezwollen enkel)
:chin:En Georges laat de fotos maar zien zullen wij als deskundiggen lol2wel een oordeel vellen 6maanden rust in Thailand met alles er op en aan:vak01:
Nou fransjes als jij mijn vliegticket betaald,daar wil ik meteen voor tekenen!lol2
Zo ben terug thuis!
Had daarstraks een echo laten nemen van mijn enkel,het verdikt is gevallen : enkelbanden afgescheurd + bot afgebroken.
Zit nu in de plaaster voor 2 weken,nadien zal het afwachten zijn.
Het zit je de laatste tijd niet echt mee Georges? Hopen op een betere periode en alvast sterkte:chin:
Tja, dit gaat echt wel een tijdje duren. Ben geen dokter, maar zoveel is zeker. Sterkte, George! Probeer de tijd goed/nuttig door te komen.