Goedemiddag allemaal!
Hoe is hte hier iedereen een lekker weekend gehad?
Wij hadden een lekker relax weekendje met veel eten en drinken heerlijk! Nu maar eens hopen dat de NL zomer eens gaat komen wil nog wel een beetje kleur hebben haha
:chin:morgen,na het weekend lijkt het er wat meer op :zon02:dus na (veel)regen komt er ook weer zonneschijn:vak02:
:chin:Wat een rust aan de toog de laaste dagen zelf ben vandaag weer onderweg naar Eindhoven en omgeving
Rustig inderdaad. Maar ja, 't is komkommertijdā¦
Nou vandaag kom ik af en toe eens piepen aan den toog!
Massaās werk te verichten in de tuin.
:chin:hoe groot is je tuin dat je zoveel werk hebt of ga je de hele boel om spitten?:dag: ja beter deze week volgende week gaat de zomer echt beginnen hier in de laagelanden:zon02::zon02:
Nou mijn tuintje is ongeveer 2550m2.
Heb vandaag het overtollige onkruid verwijderd alsook de gazon gemaaid.
Daās een behoorlijk ātuintjeā, georges.
Nou je moet het elke keer onderhouden,en ben ook niet meer van de jongste.
Vandaag had ik een snipperdag genomen om te werken in de tuin,had liever ergens op een terrasje gezeten met een frisse Singha !
:chin:je zal toch nog wel een flesje in de koelkast hebben ik vindt dat je er wel een verdient hebt na een dag in de tuin een paar exta mag ook wel:dag:
Nou heb al een paar pilsjes op Fransjes,nu nog ff mijn mail checken en dan onder de wol,moet morgenvroeg om 5:45am op om te gaan werken!
:chin:Weltrusten dan alvast :slapen:ik zelf maak het ook niet zo laat:slapen:
Vakantietijd he:dag:
Maar ook bijna weekend :cheer::cheer::cheer:
Nou mijn weekend begint in mineur,heb mijn voet omgeslagen op het werk zit met een joekel van een gezwollen enkel.
Hoe is het weer momenteel in Nederland? Hier in het noorden van Antwerpen is het lichtjes aan het regenen.
Dāas niet zo mooi, georges. Hoop dat het beter wordt over het weekend. Doe het rustig aan. IJs helpt, gelook ik.
:chin:En wat extra biertjes(pintjes) verzacht de pijn waarschijnlijk ook wel
Sterkte maak er toch maar een fijn weekend van
Dit is wel jou jaar van ongemakken of niet Georges, eerst je rug en nu dit weer.
Doe maar rustig aan en niet teveel forceren.
Sterkte.
Nou bedankt vrienden voor jullie steun.
Zal dit weekend niet veel doen juist maar wat uitrusten op de zetel en af en toe online gaan op wwz.
Zolang je niet met je voeten typt, moet dat goed gaan georges:) Beterschap!
:chin:Georges,je kan natuurlijk ook in je tuin gaan zitten en gaan genieten van je werk eerder deze week de:zon02:gaat zijn best doen dit weekend
groetjes Fransjes