Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:morgen, en Georges hoe is het werk bevallen deze week?
ik zelf vertoef (werk) weer een paar dagen in het noorden van Nederland het is hier maar fris .

:chin:Avond toch even de toog binnen gegaan zie dat heel rustig is geweest vandaag morgen nog een dagje en het is weer weekend:cheer:

Sorry voor mijn laattijdige reactie,Fransjes,heb overuren moeten kloppen vandaag!
Tja,nog wat kleine kwaaltjes in de rug bij het bukken en oppakken van materiaal!.
Nou was tijdens de middag 1 minuutje op het Thailandforum,ik las de rare reactie van de heer Jerry,op mijn verzoek om het een beetje vriendelijk te houden.(was eerlijk gezegd verschoten,nog nooit meegemaakt)
Echt spijtig dat hij zijn account heeft opgezegd,wou hem nog ff via een priveberichtje mijn gedacht zeggen over zijn uitval.

Het weer is hier bewolkt maar wel een goeie temp van zo’n 30 graden maar ik moet zeggen dat het 's avonds op de mototrbike toch fris begint te worden

ik ga nog ff een stukje zonder helm rijden(ja ik weet het het is dom ) want ik heb daar nu voor betaalt

wat is er aan de hand met de mensen op het forum er stelt iemand een vraag ik lees de vraag niet goed vraag alleen waar in thailand en krijg gelijk een reactie dat ik een oordeel vel over hem en dat dat alles over mij zegt kijk hier ff.

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=877529#post877529

kan iemand mij uitleggen wat er, op het niet goed gelezen hebben vd vraag, fout is aan mijn reactie en waarom het een oordeel is.

ik hoop dat niemand hier deze mensen nog helpt

Ongelooflijk dat soort mensen, je wilt ze helpen en goed advies kunnen geven en dan krijg je zo’n reactie terug. Je zou idd bijna zeggen: zoek het lekker zelf maar uit !
Laat ze maar lekker 3 maanden gaan kamperen op een van de Similan Islands…goedkope accommodatie, goed snorkelen en ze hebben geen auto nodig.

:chin:Bofkont het is hier maar grijs,nat en koud ik verlang zo naar de warmte van Thailand:zon02:maar moet mij er maar door heen slaan en maar denken dat mijn tijd nog wel komt:vak02:

Het is denk ik een periode we hebben er nu een paar (3 volgens mij)gehad laten we hopen dat dit het was dan kunnen we weer leuke mensen verder helpen :chin:

Pfff wachten duurt lang met al dat heerlijke Nederlandse weer nog vier weken regen en dan heerlijk naar L.O.S.>>> :vak02::zon02:

merci Rick, lekker om kunnen lachen, errorrrr:zon02::zon02:

:chin:ja dit fototje geeft toch weer een glimlach dankje wel (kop kun krap)

Goede morgend,wat een pokkeweer hier in het noorden van Antwerpen!
Wou vanochtend nog wat werkjes in de tuin opknappen,maar het zal voor een andere dag zijn vrees ik.

:chin:morgen,het zonnetje doet wel aardig zijn best hoop dat het toch een mooie zondag word :zon02:
mensen die nog naar Thailand willen zie veel leuke prijsjes van af half augustus voor al vertrek van af Dusseldorf>>>

Hoi Fransjes,hoe gaat het met je?
Nou zelf hoop ik wat op beter weer vandaag,heb nog vele klusjes op te knappen in de tuin.
groetjes,georges.:chin:

:chin:ben druk bezig geld bij elkaar aan het sparen om weer terug te kunnen naar Thailand
Elke dag in Nederland is makelijk voor wat geld te verdienen maar ben liever in Thailand om daar alles eens goed op de rails te krijgen
hoop dat het dit jaar nog allemaal in orde komt.
en Georges jij nog plannen om te gaan dit jaar?:dag:

:chin:ben morgen weer online

Nou ik ben van plan om in December een paar weken naar Thailand te gaan,Fransjes!
Ben nog aan het uitvissen waar ik zoal naar toe trek.
groetjes,georges.:dag:

nou ik ga zo aan de moo ka tha, ja we gooien er 120 bahtjes tegen aan

je hoeft je planten in iedergeval geen water te geven :cheer:

Das ook een pluspunt dat ik de bloemen geen water moet geven, Dirk.
Maar mijn tuin is een beetje verkommerd,tja wat wil je heb er maanden niet meer in gewerkt.(operatietoestanden)
Daarjuist wou ik nog de gazon afrijden,maar naar 5 minuten begon het al hier de regenen.
Serieus,zo’n slechte zomer hebben we nog in geen jaren gehad.(word er moedeloos van)
Ik ben een zomermens,en ik hou van de zon hoe warmer hoe beter.