lol2lol2het was 25 graden??
Wat ik hier over gehoord en gelezen heb (bangkokpost) is dat de meest voor de hand liggende optie een straatrace in bangkok is, ook zou het circuit bij pattaya aan de F1 eisen kunnen worden aangepast of een geheel nieuw circuit wat dan waarschijnlijk bij chiang mai zou komen te liggen, maar net als Stevenl zie ik het nog niet gebeuren.
Als het echter wel gebeurd zal ik zeker van de partij zijn :cheer:
mmm dus elk onderwerp is net verboden?? lol2lol2lol2
hier vandaag weer heerlijk warm
u gaat door voor de tu yen 55555
:chin:middag/avond Dirk nog een paar maanden en ga weer terug hoop dat er deze keer niks tussen komt
hoe gaat Dirk met spreken van de thai taal ga je ook al naar school?:dag:
ik heb voor het eerst in ruim 8 jaar een bekeuring gehad voor het rijden zonder helm, ze waren ergens gaan staan waar ze normaal nooit staan. kosten 200 bahtjes maar dan mag je een week zonder helm rijden, is geen geintje
dus ik zet een pot op den toog om een inzameling te houden vor mezelf geef gul het is voor een goed doel
Hallo fransjes, ik ga nog niet naar school voor thaise les maar zal als alles goed gaat hier binnen enkele weken mee beginnen, ik heb hier met de plaatselijke (basis)school afgesproken dat ik hun kom helpen met het lesgeven in engels en dan vooral met de uitspraak hiervan en in ruil daarvoor gaan hun mij thais leren, we zijn nu alleen nog aan het kijken hoe we dit precies gaan doen, wel of geen werkvergunning, hoeveel en welke uren en dat soort dingen maar daar komen we wel uit.
Ik help je hopen dat je deze keer wel naar het ons geliefde thailand mag/kan afreizen, ik kan me het gevoel van in nederland zijn en in thailand willen zijn goed herinneren… gelukkig is dit voor mij verleden tijd! ik gun dit gevoel niemand toe, al weet ik dat er velen zijn die het hebben
ik stel bij deze voor dat Baco het statiegeld van deze week krijgt (lijkt me ruim voldoende)
:cheer:
Praktisch alle onderwerpen,Dirk! behalve over het weer in Thailand! dat is hier taboe aan den toog!lol2
is al niet meer nodig zie ik net…
bedankt dirkpie voor uw gulle bijdrage
Leuk bedacht door de Bangkok Post, maar dat lijkt me toch wel een hele grote utopie…dat zie ik echt niet gebeuren…
Nou het is algemeen geweten dat de belgen gul geven!lol2
aub,Baco !
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRmgrJgIb33jzgo3Nf6hZrrWkJNH28g1163wJU-7uHEuLGN30Dx
voor dat geld kan je driemaal bekeurd worden in Thailand!
Buiten een paar demo rondjes van Red Bull zie ik het ook niet snel gebeuren dan zal er heel wat moeten worden aangepast.
Pfff als ik al het nieuws zo volg over de wetswijziging gaan de rooie weer volop aan de gang als de uitkomst hun niet bevalt. Het is toch te bidden voor Thailand en al haar inwoners dat ze niet weer het hele land op ze kop gaan zetten! Dat kon nog wel eens hele vervelende en langdurige gevolgen hebben voor alles en iedereen in thailand.
Je raakt een tere snaar met zoveel Nederlanders op het forum… Maar ja, zelfs de Amerikanen en Engelsen zeggen “Lets go Dutch” als ze in een restaurant zitten en iemand stelt voor dat ieder voor zich betaalt. Dus er zal wel een kern van waarheid in zitten…(ik ben trouwens een Nederlander)
Wat ik me nou afvraag: zijn Nederlands sprekende Belgen (Vlamen) nou ook krentiger dan Frans sprekende Belgen (Walen)?
:chin:middag,ja laten we maar hopen dat de politieke spanningen in Thailand weer niet uit de hand lopen,
maar hier in Nederland is het anders ook armoe troef met de gluiperds in Den Haag ik zelf ga niet meer stemmen in Nederland links om of rechts naar een stembus dag zijn ze de kiezer weer snel vergeten .
toch wel jammer dat Georges mij heeft verboden om over het weer in thailand te schrijven hier, anders had ik hier kunnen vertellen dat het hier een prachtige :zon02: dag was…
politici hebben (over de hele wereld) allemaal de neiging om al hun stemmers te vergeten zodra er gestemd is, ook ik hoop dat wat de uitslag ook is, het rustig blijft in thailand.
ook ik zie de F1 niet door bangkok rijden, sterker nog ik zie ze niet rijden in thailand, maar als het toch gaat gebeuren ga ik zeker kijken
zo nu eerst maar een heerlijk koude chang (statiegeld voor Baco) en dan heerlijk naar bed :dag:
Nou mijn virtuele vriendenkring bestaat praktisch uit nederlanders hier op het Thailandforum!
De meeste mensen kennen me wel ondertussen,hoe ik ineen zit!![]()
Nou de meeste vlamingen waaronder mezelf leven een beetje bourgondische hier in Belgie.
Zelf kijk ik op geen euro als ik op vakantie ga naar Thailand,andere tja…laten we zeggen je hebt gulle mensen en je hebt mensen die de vinger op de knip houden.