Zeg Dave,heb al tickets gezien voor Bkk,vanaf 618 euro voor de eerste 3 weken van December!
Zeg Dave,heb al tickets gezien voor Bkk,vanaf 618 euro voor de eerste 3 weken van December!
George heb jij die ergens gezien??? ik zoek ook voor heen vlucht begin december, maar wel pas terug eind januari…:vak01:…
Nou heb die gezien op vliegtarieven.nl ! spreek wel van vertrekdatum 2 december tot 22 December.
:chin:zijn ze je ieder geval niet vergeten moet je maar denken:dag:werk ze en denk al vast maar aan een trip(je) naar Thailand :cheer::vak02::cheer:
:chin:morgen,het is hier maar nat en grijs (Eindhoven) temp.is wel goed maar om nu er lekker op uit tegaan lijkt me ook niet zo prettig
dan maar een dagje in huis
Hoi Fransjes,
Tja hier in het noorden van Antwerpen is het ook niet veel soeps(regen)
Gisterennacht weeral terug gaan werken,ben een beetje verkouden.
Vanavond nog één nachtje arbeiden en dan ben ik maandag thuis.
Hoi Hoi…
…aangezien ik een grote Formule 1 fan ben wilde ik graag vragen aan de experts hier:chin:m,n vraag is nl waar dat nieuwe F1 circuit in Thailand komt te liggen en of ze er al mee bezig zijn, en waneer het klaar is? kan en wil er hier iemand me wat vertellen??
…Mischien weet er iemand die in thailand woont wat meer?? ben erg benieuwd… ben 100% van plan om te gaan kijken daar in de toekomst. kan ik mooi alles combineren die vakantie lol2lol2.
alvast bedankt
F1 ideeën zijn er voor 2014, verder is er nog niet veel concreets over te vinden…
Wat ik gehoord heb zou de race op Phuket gehouden worden, maar ik zie dat eerlijk gezegd niet gebeuren.
Nou dan is dat vlak in je achtertuin,Steven, heb jij ff mazzel ![]()
:chin:misschien wel door de straten van Bangkok asfalt genoeg:beef:
nou we hadden het erover hier…wij hoorde dat ze er al aan het bouwen waren, en dat in 2014 klaar zou zijn voor de 1e race, dus ik was benieuwd, vandaar m,n vraag[en]. maar ik hou het in de gaten:chin: thanks.
Wat een gezever op dit draadje, zeg. Maar goed, daar is het ook voor bedoeld. Maar jullie blijven wel erg on topic…
Grapje. Keep up the good work. ![]()
Op deze topic moet je off topic lullen!
Hier kan je je ei kwijt,elke onderwerp is (bijna ) toegelaten!
Dat begrijp ik, georgessiam, en ik waardeer het onderwerp. Ik kon het alleen niet nalaten om even een dom grapje te maken door te constateren dat iedereen op dit “zever-topic” wel erg on topic bleef c.q. aan het zeveren was. Het is al een beetje laat hier in Bangkok, moet je weten, oftewel tijd voor slechte humor…
Nou je bent nog laat op Thaitanic?(3:19am) is het zo warm om te slapen?
Nee, georgessiam, het is niet de warmte - ik heb air conditioning. Kan gewoon niet slapen, waarschijnlijk te lang uitgeslapen vanmorgen. But thanks for asking en bedankt voor een leuk forum over Thailand!
Nou gewoonlijk kan ik ook niet lekker uitslapen als ik in Thailand verblijf.
Is het niet afgaan van het mobieltje van mijn vriendin,dan word ik wakker van een akelige mug.![]()
:chin:middag,ben net klaar met de klus van vandaag even aan de toog een drankje
was vandaag fris op het eiland ben ik niet zoń fan van moet ik zeggen