zo weer even een paar dagen heerlijk rond gereden door deze (Isan) prachtige en heerlijk rustige omgeving. nu kom ik terug hier aan de toog en is de stemming hier iets of wat grimmig. De ene doet de boel graag een beetje “opnaaien” en anderen hebben hier helaas op gereageerd.
Hopenlijk is dit voorbij en kunnen we hier weer heerlijk over allerlei zaken praten onder het genot van een virtuele singha of chang biertje ik zeg alvast proost :beef:
Ik zeg ook proost Dirk!
Rik als je 1 minuut gewacht had,kon ik mijn peilingsopties aanpassen! alles was weg in ene keer!lol2
Je zult terug moeten stemmen in de nieuwe peiling!
groetjes,georges.
Hoi Jan,ga je een berichtje sturen(pm) zie dat je online bent op het forum!
Beantwoord en ga nu maar :slapen:
Ook een goede nachtrust toegewenst aan u, George :chin:
Daar drink ik ook wel een sangsom-coke op!:beef::cheer: Tof om te horen dat je het zo goed stelt, Dirk!:dag:
Hier in Bangkok ook alles nog onder controle…vanavond wel een aardig regenbuitje gehad, dus we hadden alweer ‘naam tuam’ in de moo baan :D. Hopelijk blijft het hierbij voor dit jaar…
Maandag boottripje gemaakt naar Nonthaburi, expressboot genomen vanaf Thewet naar Nonthaburi, vervolgens door de kanalen van Nonthaburi met longtailboat en rocketboat. Interessante trip gehad.
Ben vermoedelijk wat minder online komende tijd, want hoogseizoen op kantoor. Vakantie in Nederland is weer begonnen, dus veel families die langskomen en daarnaast de last-minute aanvragen.
Ook een grote nieuwe agent erbij dus we gaan uitbreiden :D. Nu druk bezig met zoeken naar een Nederlander erbij op kantoor in Bangkok en minimaal 1 Thai… Drukke tijden, maar spannend en een uitdaging !
Ja, de “fon tok” viel weer op de Bangkokse straten vandaag… Ben blij dat we de ergste hitte van het jaar weer achter de rug hebben; april en mei waren nauwelijks te harden, dit jaar. Zodra je de deur uitliep, viel de warmte als een hijgende woestijn om je schouders. Het regenseizoen heeft ook zijn nadelen, met name als je regelmatig in de dieperliggende soi’s moet wezen (en om bepaalde redenen daar niet op slippers kunt aankomen), maar het bevalt me over het algemeen toch beter dan het warme seizoen.
Krung Thep, met jouw goedkeuring stuur ik jouw vandaag of morgen een prive berichtje.
:chin:ja laten we hopen dat het niet zo erg wordt als een aan tal maanden terug dat bijna half Thailand blank staat:mad:
Volgens deze man BKK in ieder geval niet. Jammer genoeg is wedden in thailand verboden had er graag een wedje op los gelaten (dat hij geen gelijk heeft dan he)
Tsjaaaa…officieel dan he…
Prostitutie is ook verboden in Thailand…o, natuurlijk, vergeten…er is helemaal geen prostitutie in Thailand ![]()
:chin:Ik zie dat de euro weer zwakker wordt dus krijg steeds minder Thai Bath voor mijn zuur verdiende eurotjes hoop dat er snel hier in verandering komt
Ik deel je hoop… Maar voor de Aziatische crisis uitbrak in 1997, kreeg je voor een Amerikaanse dollar 25 Thai baht. Tegenwoordig krijg je 31. Terwijl de economische perspectieven voor Europa and Amerika minder zijn op het moment dan voor Azie. Met andere woorden, het is niet onwaarschijnlijk dat de Thai Baht zal blijven stijgen de komende jaren ten opzichte van de euro en dollar. Het kan nog 20% stijgen voordat het op een pre-Aziatsche crisis niveau staat.
Hoop toch echt dat de Euro weer iets gaat klimmen hoor al was het alleen maar van augustus tot en met September haha. Maar zonder gekheid van deze koers word je als Europeaan niet vrolijk.
Voor de liefhebber het Thailand Grand festival 2012 staat dit weekend weer gepland aan het Beursplein te Amsterdam.
Komt u met het automobiel houdt er rekening mee dat de ij-tunnel is afgesloten voor het verkeer(voor de komende 8 weken).
Ik zelf heb helaas geen tijd en ben trouwens vorige week aanwezig geweest op het Groetje’s uit Thailand (Almere) festival “Sabai Sabai”
Have a nice weekend :zon02:
Nou bedankt voor die informatie Jan!
Hoe is het weer momenteel in Nederland? Hier in Belgie schijnt de zon in de voormiddag nadien krijgen we felle onweersbuien als ik de weerman mag geloven.
Hier is het ook :zon02: en wat bewolking geen idee hoe de voorspelling van de middag er uit ziet…
hier bewolkt en zoń graad of 30
Hier same same…but different…bewolkt, af en toe zonnetje, zweetheet en een graad of 30-35…
Nou heb gisteren slecht nieuws ontvangen,moet terug gaan werken.
Had me nog niet gedraaid op mijne stoel,of ik kreeg telefoon van mijne baas,kan je vanavond en morgen de nacht op georges?
Dus ik begin vanavond weeral met werken,echt balen!