Thailand zever-topic: Aan den toog

Als die Duitsers slim zijn, stappen ze ook uit de Euro. Die hebben nog meer gelapt aan Griekenland dan wij ! Geld dat nooit meer terugkomt en waarvoor wij en de generaties na ons voor opdraaien. Als we hier meer doorgaan en we blijven de plannen volgen die ze nu willen uitvoeren, dan gaat er meer macht naar Brussel (en automatisch NOG meer geld) en hebben wij straks niks meer te vertellen.
Het begon met Griekenland, nu Spanje, Italie volgt en who’s next ?!?! Maar nee hoor, laten we gewoon doorgaan met geld strooien !

Even uitleggen (had 'm vroeger ook niet door :wink: ): 5 in het Thai is “haa”. Dus, 5 5 5 spreek je uit als “hahaha”… :wink:

“Zakkenvullers”, ja deze kleingeestige populaire uitdrukking ken ik. En dan hoop jij ook nog dat ik het daar mee eens ben? Daar is maar een antwoord op “De Balkenende norm” Ik zal het toch maar even uitleggen dat is minder dan 2 ton per jaar voor 80 uur werken per week. En dat is dan het inkomen van de hoogste politieke baas in Nederland.
Ps. (Dat werkt goed met zo’n handtekening om de “Partij van de Arabieren” op de kaart te zetten)

:chin:pvda is toch de partij van kok,Wouter Bos en nog vele andere die buiten de politiek ruim boven de Balkende norm zitten maak je daar maar geen zorgen om
ik denk ook echt de de euro een zeepbel is die vroeg of laat door prikt wordt met alle gevolgen van dien.

Hoi fransjes,goede morgend!
Hoe gaat het met je?
Ben je ook van plan om de voetbalfinale te volgen op tv vanavond?

Beste vrienden,gelieve te stoppen met politieke boodschappen te plaatsen,heb sommige postings door de vingers gezien maar als ik het huisreglement bekijk van Wereldwijzer dan staat er onder regel 5 deze tekst.
Het is niet toegestaan politieke en/of religieuze boodschappen of meningen te propaganderen
@ kees 1 gelieve uw handtekening aan te passen !
bedankt bij voorbaat, georgessiam.

Pfff kees loopt de boel weer eens op te naaien… Haal je hier nou voldoening uit?
Eens in de zoveel tijd komt er weer zo’n figuur langs om de boel op stelten te zetten :beef::dag:

Ben r ff tussenuit geweest druk druk druk…dan ff wat sluik reclame om het huis in Thailand aan de man te brengen en de onnozele opmerkingen van Kees weer eens gade te slaan en daar weer gebruik van te maken om iets te posten :dag:

:chin:morgen,ja Georges heb gekeken het is voor bij nog even en dan een oefen partij tegen onze zuiderburen :cheer:
verder het beloofd een mooie dag te worden ben nu weer in noord Nederland.:zon02:

Een hele goedemorgen allemaal! Ik hoop dat iedereen een lekker weekend heeft gehad? Iemand nog naar Almere geweest zo ja hoe was het? Ik wens iedereen een heerlijke week toe!

Ook goedemorgen rik nulzeventwee, nee, ik resideer momenteel in de Isaan. De volgende keer beter.

Yep, wij hebben een bezoekje gebracht aan het Sabai sabai festival te Almere.

En was het wat?

Ja veeeeeeel beter als op het beursplein in Asd waar het komende weekend weer wordt gehouden, hier was het lekker in de vrije natuur en groots opgezet helaas weinig tijd om langer te blijven ideaal voor een picknick etc.

Goede middag Jan,
Hoe gaat het met je,ik had jou gebruikersnaam doorgegeven aan iemand die van plan is om een huisje te huren in Hua Hin ,zie link: Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
groetjes georges.:chin:

Ja klopt George heb ik gelezen en dit persoon heeft vandaag een PB gestuurd maar ik moet nog antwoord geven in ieder geval hartelijk bedankt !!!

Nou das graag gedaan Jan! Hopelijk komt er iets possitief uit de bus voor je!
groetjes,georges.:chin:

Het betreft huur voor 2 maanden voorjaar 2013 maar het staat in de verkoop dus dat is altijd moeilijk kan wel een toezegging doen qua huur maar verkoop liever…dus ff over nadenken hoe we daar mee omgaan.

Ha zo,dat weten we ook weeral Jan,als ik eventuele serieuze kandiaten heb,dan stuur ik ze door naar jou!
groetjes,georges.

Hallo allemaal,
Ik heb net twee mooie korte filmpjes op ons forum gezet ze zijn echt zeer de moeite waard om te bekijken!

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=140981