Je kan er wel handig mee door de bomen zwieren…:teeth:
Kun je svp lezen wat ik schijf: nergens heb ik het over een tattooshop!!
En sorry, je vindt je tatoeage mooi maar deze is niet aangebracht zoals het hoort, hoeveel verstand hij er volgens jou ook van heeft. De tekst bij de tatoeage hoor je te kunnen lezen, en de lijnen horen volledige lijnen te zijn.
Wat mooier is is een andere discussie, maar ga nu niet zeggen dat mensen die terecht aangeven dat deze tatoeage niet is aangebracht zoals het hoort er geen verstand van hebben, dat is absolute onzin.
Het is vandaag in de Isaan hartstikke lekker weer, weer
zo kees ook maar aan de sluikreclame begonnen
:chin:De pvda de partij van links lullen rechts zakken vullen nee dankje niet aan mij besteed maar er is eigenlijk geen een partij die naar de kiezers luistert eenmaal verkiezingen geweest dan zijn ze het stemvee weer snel vergeten.:mad:
Goed om te weten Kees ! Nu ben je natuurlijk ook razend nieuwsgierig naar het weer hier in Bangkok. Nou, hier is het bewolkt en enigszins regenachtig vandaag.
Maar niet getreurd, want er is weer drop en UNOX-worst !
Voor mij ook geen PvdA…al zou het de enige partij zijn… Maar politici zijn eerlijk gezegd allemaal niet te vertrouwen…veel beloven, en uiteindelijk weinig doen… Mijn stem gaat naar de partij die uit de Euro wil stappen !
Inderdaad Baco, gelijke monniken gelijke kappen, dus ik ook een handtekening. En een knappe Georges die dat verwijdert . Maar het is niet uit eigenbelang dat ik Pv/dA stem. Ik zou financieel beter af zijn met de VVD. Al onze politici zijn integer. Maar nu net die twee partijen die tegen de Euro zijn vind ik opportunisten. Als ik zo zeker wist dat de Euro niets is dan is maandag 02-07-2012 om 09 uur al mijn geld in dollars veranderd of Yen. Maar ik heb geen keus anders dan mij (gelukkig maar) op Merkel en andere politici te verlaten. Discussiërend met oa Engelse betweters hier in de restaurants over die slechte Euro brengt mij niet verder. Je zult zien over 10 jaar is het gewoon een sterke munt met goede regels. En last but not least, de opengings koers van de Euro 10 jaar geleden was 13 cent lager dan wat het nu is, dus waar hebben we het over.
Mijnheer kees1,ik kan je handtekening niet verwijderen,dus slaap maar op je euchh 2 oren.(voorlopig)
groet,georgessiam.
Dat wist ik al Georges dat je die handtekening niet kon verwijderen daarom schreef ik ook “een knappe George” Maar nu dat we toch bijna een polemiek begonnen zijn heb ik nog een vraag : “ waarom begint bijna al jouw post met de opmerking dat het koud is?” 5555
o ik vergis me, 333 is van een reisbureau, wat is dan 5555…
Mijnheer kees1 ,hou uw flauwe opmerkingen voor u zelf.
Als ik dit zo lees, denk ik dat die Engelse ‘betweters’ er meer vanaf weten dan jij…
hahaha, die jij bedoeld hebben ook zo’n handige lange staart, die kun je naast gebruiken om iemand eens een verdiende swiep om de oren te geven, ook zo handig om een tak slaan, daar is deze Jane dan weer jaloers op lol2
hahahaha
ga zo meteen maar eens een lekker portie bitterballen scoren en als ik echt een gekke bui heb dan maak ik het af met een frikandel
Je bent geen uitzondering hier in Thailand hoor Dave, een zeer groot percentage van de mannen die hier een relatie hebben stemmen PVV (als ze al stemmen, immers het zijn allemaal zakkenvullers die politici toch?).
In ieder geval is bekend waar je politiek staat en waar je niet zult zitten en dat is aan mijn café tafel.
uit de euro stappen dat gaat niet werken. als je het wel doet wat dan ,als het doet om te zeggen dan hebben we een eigen munt dus kunnen we ons eigen monetaire beleid voeren is ook onzin, want de oude vertrouwde gulden zat toch echt heel hard gekoppeld aan de duitse mark.
het is ook wel de weg van de minste weerstand nu het ff tegenzit de euro is een jonge munt die zeg maar in de pubertijd zit.
lol2 :dag:
[ol]
[li]Ik heb geen relatie.[/li][li]Ik heb nooit eerder op de PVV gestemd en ben het met meerdere punten van hun programma zeker niet eens. Echter zijn zij tegen de Euro en tegen de absolute macht van de Europese Unie waar het meer en meer naar toe gaat en daar ben ik het wel mee eens.[/li][li]En ja, politici zijn allemaal zakkenvullers, mag toch hopen dat je het daar wel mee eens bent. De heren en dames denken alleen maar aan hunzelf, beloven veel en doen helemaal niks. En na hun politieke carriere, krijgen ze allemaal een prachtige baantje toegewezen waarbij ze nog eens extra hun zakken vullen. Denk je nou ECHT dat deze mensen zich om de burgers bekommeren ? Dan ben je wel heel kortzichtig, maar ongetwijfeld een erg linkse rakker.[/li][li]Ik was ook absoluut niet van plan om bij jou aan je ‘cafe-tafel’ te komen zitten, maak je daar maar geen zorgen over ![/li][/ol]