Zoals beloofd. Mijn Gao Yord door Luang Pi Nunn
Nou ik zal ook eens lachen,achteraf!
Ik ben eerlijk gezegd niet onder de indruk. Het zijn nu losse punten in plaats van doorlopende lijnen, waardoor de taoeage niet mooi is (in mijn ogen in ieder geval) en de tekst niet leesbaar is.
Heb je hier zelf voor gekozen?
Daarnaast lijkt het erop, maar dat kan door de foto komen, dat de tatoeage meer naar links dan in het midden staat.
Uit je reactie maak ik op dat je je teveel lijden door de gerestylede commerciële vorm van Ajarn Noo (die Jolie heeft gedaan).
Dat is in mijn ogen juist niet mooi, dus ja dit is een bewuste keuze ![]()
als je zin hebt, zou je voor deze niet kenner, uit willen leggen het hoe en wat van deze tattoo, de artiest die deze zette is beroemd? Ben belangstellend nieuwsgierig!
Geen idee waar je het nu over hebt. Maar ik heb al heel veel vergelijkbare tatoeages gezien, en dat heeft niets te maken met 'gerestylede commercie. Een Gao Yord kan gewoon uit lijnen bestaan.
De jongens hier in de shop, die veel, veel meer van tatoeages weten dan ik, zeggen allemaal hetzelfde: dit is niet orgineel, je hoort bijvoorbeeld de letters te kunnen lezen wat nu niet meer kan.
Maar goed, wat ik er van vind is volstrekt irrelevant, het is jouw tatoeage.
Dat is in mijn ogen juist niet mooi, dus ja dit is een bewuste keuze
gelukkig maar hij staat er al op.
Voor het leven zei mijn tatoeeerder, slik als het dan niet goed is…:redface::crybaby:![]()
O, daar ben ik het ook zeker mee eens. Maar als ik een keer geen zin heb om een vraag voor de zoveelste keer te beantwoorden, dan beantwoord ik die ook niet. Er is altijd wel een ander die de vraag dan beantwoord.
Hoe vaak denk je dat ik dezelfde vragen op kantoor wel niet gesteld krijg !
Dat mag helaas niet van WW. Oude topics/vragen mogen niet verwijderd worden i.v.m. de vindbaarheid in Google…
Dan weet je in ieder geval waar je niet moet wezen…
En dan ga je dus hier heen.
Nou zelf heb ik geen enkel tatoeage op mijn lichaam.
Vind de tatoeage van Zaan, iets mystieks uitstraalt!!
Nou smaken verschillen,maar ik vind hem eerlijk gezegd mooi.
:chin:morgen,werd een lange voetbalavond nog twee wedstrijden en is de EK ook al weer verledentijd
dan maar weer de tourvolgen :dag:
Nu al Georges?! Kun je nagaan als ie ooit af is ![]()
Nou echt Zaan vind hem mooi,het heeft iets!
Het is moeilijk om het uit te leggen.
Nou misschien dat je in je vorige post al vemeld hebt,maar ik vraag het nogmaals.
Hoelang hebben ze er aan gewerkt en hoeveel heeft deze mooie tatoe gekost Zaan?
Hoezo, wat heeft duiken met tatoeages te maken?
:chin:nog een paar uurtjes dan weekend misschien dat ik morgen naar Almere ga voor de Thailand activieteiten aldaar
ziet er veel belovend uit
groetjes Fransjes:vak02:
Ik heb het nergens over duiken, ik had het hier over;
De jongens hier in de shop, die veel, veel meer van tatoeages weten dan ik, zeggen allemaal hetzelfde: dit is niet orgineel…
Daar (in die shops) moet je dan dus niet wezen, geeft aan dat ze er dus de ballen verstand van hebben ![]()
Ik dacht dat het wel duidelijk was met bijgevoegde link.
Wij gaan misschien ook wel even kijken op de zondag.
Ik wens jullie allemaal alvast een heel goed weekend!!
Morgen klein feestje zondag misschien naar Almere beloofd een leuk weekend te worden :cheer::zon02:
:chin:ja,weekend lekker het weer gaat geloof ik ook zijn best doen om er iets moois:zon02:van te maken dus Thailand vriend(innen) geniet er van:cheer: