Word een beetje moe van dat gezeur van die kees1 altijd. Heeft die man geen leven ofzo ??
Nou ik laat iedereen in zijn waarde,kan praktisch met iedereen goed opschieten.
Maar het gezeur van Kees1 begint me eerlijk gezegd op de heupen te werken.
je voelt je toch niet aangesproken Dave, want “sluik” kan ik de reclame niet noemen, lol2lol2lol2, en daarnaast ook veel info voor iedereen op het forum dat heft elkaar mooi op!:zon02:vandaag ook in nederland joepie!!!
Nee hoor, ging me ook niet specifiek over deze post, maar over de posts van kees1 in het algemeen. Loopt altijd te klagen en alles en iedereen af te zeiken, komt nooit iets positiefs uit. Weinig inbreng op het forum…
:chin:middag,even naar de toog en dan weer aan het werk
Hoi Fransjes,hoe gaat het met je,heeft PSV al nieuwe aankopen verricht?
Ik spreek wel van “nieuwe” vermits de houdbaarheidsdatum van Van Bommel al lang overschreden is!![]()
Van Bommel heeft bij de KNVB het verzoek ingediend om met een rollator op het veld te mogen staan…
:chin:ja nog even en begint het weer het voetbal op de Nederlandse velden voor de winterstop ben ik niet bang met psv maar daarna gaat het de laaste jaren elkekeer mis maar:mad: ja van Bommel was ook niet mijn idee
Fransjes,spelen jullie op kunstgras?
http://www.psv.nl/upload/6c71766c-5bf0-4065-9cb8-d6cb648e4981_Veld%201.jpg
Kees 1 als ik je posting verwijderd,dan moet je niet stiekem achter mijn rug dezelfde inhoud plaatsen!
Als het zo goed is op thaiportal.nl dan moet je daarmaar de mensen koeieneren met je flauwe opmerkingen.
groet,georgessiam
Op speciaal verzoek van Kees hierbij wat reclame voor een duikbedrijf ![]()
Dit was uiteraard niet mijn verzoek, maar ik kan er wel om lachen. En dan ironie is leuk sarcasme niet. Dave en Georges moeten leren om mijn ironie op een leuke manier te pareren en er niet kwaad om te worden.
Ik ben soms uiterst verbaasd hoe jullie dikwijls als Thailand kenners (want dat zijn jullie) al die onnozele vragen serieus beantwoorden.
**Kees 1 als ik je posting verwijderd,dan moet je niet stiekem achter mijn rug dezelfde inhoud plaatsen!
Als het zo goed is op thaiportal.nl dan moet je daarmaar de mensen koeieneren met je flauwe opmerkingen.
groet,georgessiam **
Tja, mensen stellen vragen dan worden ze (bijna altijd) beantwoord. Of ze onnozel zijn of niet. Soms heb ik ook het gevoel dat iemand voor de makkelijkste weg kiest ben niet op internet zoekt maar vgewoon de vraag in de groep gooit. Maar dan nog is het een kleine moeite om een vraag te beantwoorden.
Maar loop jij in Thailand dan ook alles en iedereen af te kraken of gedraag je je daar wel ?
Bedankt voor het vragen Kees, ik apprecieer het dat je zo oprecht geinteresseerd bent. Het leven in mijn appartementje bevalt prima ! Een klein of groot appartement is voor mij niet van belang voor die paar uur per dag die ik er doorbreng. Biertjes drinken in Soi Cowboy ? Bij deze wil ik je dan toch verwijten dat je beter moet lezen kees ! Dan had je gelezen dat ik in een jaar tijd slechts 1x een biertje gedaan heb in Soi Cowboy ! Ik drink m’n biertjes net zo graag in een lokaal tentje hier in de buurt.
De kennis en het spreken van de Thaise taal wordt ook met de dag beter inderdaad !
Het is toegestaan om in je automatische handtekening een link te plaatsen. Indien je hier zoveel problemen mee hebt, adviseer ik je om contact op te nemen met de administrator van Wereldwijzer.
Maar kees, die mensen vragen er toch naar ? Is het dan zo’n grote moeite om ze te helpen en te antwoorden ? Jij hoeft dat toch niet te doen ? Maak je er dan ook niet zo druk over. Open het betreffende topic dan gewoon niet, dan hoef je het ook niet te lezen.
Als jij, zoals je aangeeft, zoveel informatie hebt over Azie, doe er dan eens een keer iets mee, want vooralsnog is er weinig van te merken. Wellicht zijn het onnozele vragen voor jou, maar niet voor de mensen die niet zoals jou zo ontzettend veel reiservaring in Azie hebben !
Als jij Thaiportal.nl zo geweldig vindt, waarom kom jij dan op Wereldwijzer als het je niet aanstaat en alleen maar commentaar levert en negatief over alles bent ? Niemand verplicht jou om hier telkens je commentaar achter te laten !
kees mijn vraag is wat is het nut om te vermelden dat jij met een goldcard vliegt is dat zo bijzonder?(je hoeft niet uit te leggen wat het is).
Ik irriteer mij niet zo aan de sluikreclame, als het dat al is. Ik zie het meer als een soort mogelijke vergoeding voor de moeite die men neemt om vragen, die men vaak ook makkelijk zelf kan vinden met een beetje moeite maar ja gemak dient de mens he, te beantwoorden.
kees voor de rest leven en laten leven
Ok,Ok ik snap het. We kunnen weer overgaan tot de orde van de dag.
Nog een vraag:” heb ik nog een malaria prik nodig voor Thailand.” 5555
las een keer een mooie uitspraak hier op het forum ‘het is moeilijk lopen met lange tenen’. hou het leuksmkieksmkieksmkiek
haha dacht dat ik de enige was! 16 berichten en 16 keer de confrontatie met alles en iedereen opzoeken…
:chin:In een ding kan ik kees wel volgen als er vaak de zelfde vraag gesteld word vraag ik ook wel eens af of die vragen wel oprecht zijn
en een keer op schonen kan natuurlijk ook geen kwaad met vragen van 1jaar of meer terug .
maak er verder een mooie dag van :dag: