Thailand zever-topic: Aan den toog

Met een bevriende chauffeur die we iedere vakantie wel een keer bellen voor dergelijke ideeen.

Dat vond ik nou ook een netjes bedrag… :chin:

Nou mijn ex had er ook een handje van weg om veel te doneren in de tempel.
Gewoonlijk als we geindigd waren aan de laatste tempel,was mijn geldbeugel altijd leeg.

Hee Georges, het is 4 uur 's nachts ! Kan je niet slapen ???

Tjah, Georges: de één aan tempels, de andere aan voetbal, he… :wink:

Nou ben wakker geschoten,mijn lijf had nicotine nodig Dave!
Heb dan maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om ff op het wwz te surfen.
Nou de laatste tijd slaap ik erg slecht,denk teveel na over allerlei dingen in het leven.

:chin:het is maar fris vandaag hier in Nederland weet nog niet wat ik ga doen vandaag denk lekker rustig aan

Nu we toch over voetbal bezig zijn,Jelle!
Hoe zit het met het nieuwe stadion van AA Gent,is het al bijna voltooid?

Ik denk dat het nog wel een jaartje duurt.

:chin:avond,even een afzakkertje aan de toog zie dat het een rustige dag is geweest aan de toog
morgen er weer vroeg uit maak het dus niet laat van :slapen:avond

GG, onder de optie ‘download…’ zie je een kader met foto. in het midden vd kader zie je een play-knop, je weet wel: >. gewoon op drukken. Dan kijk je in streaming.

Naar zoiets ga ik ook aankomende Augustus toe. Ik heb geen idee waar ik terecht kom maar laat het wel over me heen komen haha

Vanmorgen alweer thuisgekomen… Wat gaat de tijd toch snel :frowning:

Tis trouwens wel vreselijk koud hier zeg!

De tijd tot de reis duurt altijd lang de reis zelf veeeeeeel te kort :frowning:

En er zit ook nog weinig zomer aan te komen Zaan… (volgens de geleerden dan he)

Aan je reactie te lezen wel weer prima naar het zin geweest?
:chin:

Nou nog veel sterkte,Zaan!!

Dat ken ik…maaaaaaanden kijk je er naar uit en leef je er naar toe, en je knippert 3x met je ogen en je bent weer thuis…

Allemaal zo vreselijk waar…

Nou als ik die playknop aanvink krijg ik altijd een andere link tezien.
Gewoonlijk lukt het na 3 pogingen om de film te bekijken.
Nu ik heb wel een heel groot scherm Jelle,maar zou graag deze film bekijken op mijn tv toestel.
Welke kabels heb ik hier voor nodig,en waar moet ik die kabels aansluiten?(via mijn beeldscherm tv of via mijn digirecorder?
groetjes,georges.

Baco 101, het gaat er op lijken dat jij de enige bent die geen reclame maakt voor zijn eigen toko op dit forum.
Geores :” werk aan de winkel. Je kunt weer post verwijderen"
Heb ik iets over het hoofd gezien,Kees?Ik zal je topic ff verplaatsen naar de zevertopic,kunnen we daar wat lullen onderelkaar!

Heb je een goede reis gehad? En staan je foto’s ergens online? Vind het altijd leuk om vakantie foto’s te zien uit Azië.