Ik moet zeggen dat ik van een EK of WK nog nooit zo weinig gezien heb als dit jaar. Heb eigenlijk alleen de wedstrijden van Nederland gezien en verder bijna niks. Maar ja, het zijn ook zulke dramatische aanvangstijden hier…
Geloof dat zaterdagavond Spanje-Frankrijk of Italie-Engeland is…interessante wedstrijden, maar ik ben er nog niet uit of ik daarvoor tot kwart voor 2 wakker blijf…
Nou ik volg het voetbal niet meer op tv,sinds oranje verdiend is uitgeschakeld.
Las vandaag op teletekst dat Van Bommel eindelijk stopt met interlands te spelen voor het Nederlands team.
Wat staat er allemaal op je programma Zaan,ook van plan om naar het noorden te reizen?
Ik wilde naar de tempel van jou advies, maar dat is niet gelukt?!
In plaats daarvan ben ik bij de nog in aanbouw zijnde Wat Khun Chan uitgenodigd om binnen te kijken. Dat was toch wel heel bijzonder, wat een pracht.
Jim Thompson house ondertussen ook gezien en daar vonden we niet veel aan.
Ik ben bij de Wat Bang Phra geweest voor mijn eerste Sak Yant (Eindelijk!).
Asiatique, ben ik net van terug. Morgen Mega Bangna en zaterdag Chatuchak.
Zondag middag alweer richting vliegveld. En dan wilde ik eigenlijk ook nog ergens een avond naar Baiyoke en Nana…
Dus nee, het noorden zit er niet in.
Spijtig dat je noorden niet bezoekt,Zaan!
Als ik moest kiezen tussen Baiyoke of Nana,dan opteer ik voor het laatste.lol2
@ Dave :Zeg Dave download jij ook films van de site “movie2k”?
Ik vond Jim Thompson House juist verrassend leuk ! Wil er binnenkort weer eens naar toe, zo ook naar Suan Pakkad Palace…
Ik download de films nooit van movie2k maar kijk ze alleen maar. Topsite, alle nieuwe films kan je er vinden…
Moest je lang wachten of viel het mee ? Ik ben er nog steeds niet aan toegekomen om er eens naar toe te gaan, maar ben dan ook weinig vrij en het is volgens mij vrij lastig om ff snel met openbaar vervoer op en neer te gaan…
In Bangkok zit ook een bekende Sak Yant tattoeerder, Ajarn Thoy, maar daar ben je al snel 2000 Baht kwijt voor een yant…
ik zou zeggen laat maar eens zien deze aanwinst (foto)
hangt van de groote van de tattoo af of 2000 bath duur is…
:chin:avond,kan je de slaap niet pakken Dirk zo laat nog online?
Uiteraard hangt het van de grootte van de tattoo af. 2000 Baht is voor een niet al te grote Gao Yord. Vind ik vrij prijzig als er ook tempels zijn waar je enkel wat donaties hoeft te geven…
Goede morgend Dave! lekker geslapen?
Nou ik geraakte niet in slaap,heb dan maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om een nieuwe enquete te plaatsen in het reiscafe.
groetjes,georges.
Lekker, maar zoals elke nacht weer kort geslapen… Maar goed, zondag toch weer vrij dus dan haal ik het wel weer in…tenzij ik weer een fietstocht ga maken door Bangkok.
Georges, mocht je nog een filmpje gaan kijken via movie2k.to…ik ben nu The Best Exotic Marigold Hotel aan het kijken, gisteravond deel I, vanavond deel II. Kwaliteit is oke en ik vind het tot nu toe best een aardige film…
alweer een fietstocht Dave? Je hebt de smaak te pakken haha. Ik hoop dat we het weekend een beetje mooi weer gaan krijgen in ons kikkerlandje aangezien de tuin op het programma staat.
Foto komt wel als ik thuis ben, gaat veel te traag hier.
2000bath is niet normaal veel. Bij Wat Bang Phra koop je eerst voor 70bath je offers (bloem en sigaretten), daarna ga je naar het tempel deel waar je je Sak Yant laat zetten en schenk je deze offers + 25 bath aan de monnik.
Voor of achteraf kun je ook nog de rest van de tempel bezoeken en zegeningen ontvangen van een andere monnik. Hier kun je ook donaties doen.
Op deze manier kun je zelf bepalen wat de Sak Yant jou waard is.
Maar je kunt het natuurlijk ook gewoon bij die 2,50 Euro laten…
Dank Zaan. Ik wil best meer doneren dan 2,50 Euro, maar vind 2000 Baht erg veel, en dat is dus niet eens vrijwillig.
Hoe ben je er heen gegaan vanuit Bangkok ??
Hoi Dave snap er de ballen niet van,jij zegt dat je die films gewoon kunt kijken zonder het aanmaken van een account?
Zelf probeer ik een film te downloaden maar steeds krijg ik een melding dat ik een (free)account moet aanmaken om die film te bekijken.
Een beetje feedback aub,met 2 kijken is gezelliger.![]()
Ja, ik vind het fietsen in Bangkok erg leuk en heb het idd al aantal keer gedaan. Dus binnenkort maar weer een keer, nu met ABC Amazing Bangkok Cyclist…
Ik ben dan niet bij een van die alom bekende tempels geweest maar bij een ergens verscholen in de Isaan waar hoofdzakelijk mijn schoonfamilie e.a geraken heb daar in totaal 500Thbt gedoneerd minder of meer mocht ook…