Thailand zever-topic: Aan den toog

Ja Fransjes, ik heb al 2x gedacht dat het een mooie avond zou worden, maar dat viel zwaar tegen. En als dan ook de wekker weer rond half 7 gaat, pak ik lekker m’n rust…

Gisteren een nieuwe aziatische supermarkt ontdekt in het Gentse. Mooie aanwinst voor de stad: grote winkel, vriendelijke mensen.
Mijn kast zit weer vol :wink:
Gisteravond een lekkere massaman gemaakt, doorgespoeld met een paar Chang…:cheer:

:chin:morgen,nog een paar uur en dan begint de wedstijd als de Grieken al verrassen wat gaan de Denen dan doen tegen de Duitsers?
het wordt weer een spannend avondje voor Nederland:dag:

:chin:krijg ook wel trek :zon02:

Eerlijk gezegd zijn de duitsers nog niet klaar met de Denen,het is al een hele tijd geleden dat Duitsland nog heeft gewonnen van de Denen.

Het water komt al in de mond,als ik het woordje “massaman” hoor Jelle!:smiley:

Gisteravond toch zo gek geweest om te gaan kijken…wat een teleurstelling en afgang voor het Nederlandse voetbal. Nu maar hopen dat Spanje ook niet teleur gaat stellen brrrr het idee dat die Duitsers dit EK gaan winnen nachtmeries!!

Niet alleen bij jou hoor Georges hahaha zal meteen even thuis doorgeven wat ik vanavond wil eten lol2

Vanmorgend met een kater opgestaan,weeral 500 eurokes armer dank zij het Nederlands elftal.
@ Cindy : Hoi meid hoe is het met je,kan je nu al vast voedsel eten?

Oeh Georges dat is een behoorlijk bedrag had je niet liever van dat geld een ticket gekocht?

Nou ik was vrij zeker dat Oranje die match ging winnen.
Maar het heeft niet mogen baten,zie maar naar het eindresultaat na 90 minuten.

Maar toch Georges was Nederland de meest constante ploeg van dit EK lol2

Nou de druiven smaken toch maar zuur,Rik!

Eigen schuld Georges niets aan te doen op naar het WK en voor de rest…

:chin:Morgen, Dinsdag alweer het beloofd een aardige dag te worden lekker zonnetje :zon02:dat doet een mens toch goed.
Georges heb je echt zo veel geld ver gokt? beter gespaard voor een ticket BKK

Voor de echte Dance fans onder ons 18-08-2012 te BKK

Nou ik heb me laten misleiden,dacht dat Portugal een haalbare kaart was voor Oranje,blijkbaar niet.

Vandaag aangekomen in BKK, wat inkopen gedaan en net even een biertje gedaan op Patpong.
Maar zelfs daar hebben ze het over dat voetbal… zucht

1 like

Volgens mij is daar momenteel geen ontkomen aan :stuck_out_tongue: Waarschijnlijk houden de bewoners van het ISS het zelfs bij :smiley:

:chin:morgen,straks weer naar zuid nederland hier in noorden was het weer een leuk weekje beetje werken en een beetje vakantie.
vandaag een avondje geen voetbal dat zal wel afkikken zijn voor velen :dag: