Heb de tv afgezet kan het niet meer aan zien,ik vind het spijtig voor mijn vrienden hier op wwz.
laten we zeggen op naar de WK 2014 in Brazilie!
:dag:Het kan nog steeds Georges 2-0 op Portugal en Polen verliest van Duitsland dan is dit weer snel vergeten :slapen::cheer::slapen:aan het eind van de streep worden de prijzen pas verdeeld :dag:
ik denk dat je denemarken ipv polen bedoeld fransjes! en inderdaad winnen met 2 doelpunten verschil van portugal en duitsland winnen dan zijn we nog door
en de prijzen worden idd aan het einde verdeeld daar kan jij als PSV suporter over mee praten, AJAX begon ook pas goed te voetballen toen het eigenlijk al kansloos was
maar eerlijk gezegd denk ik dat ze heel snel met vakantie kunnen, al lijken de meeste nu al met vakantie
Ik bespeur totaal geen individuele acties alles is teveel gebasseerd op systeem zie geen fantasie alles volgens het boekje…
:chin:klopt dirk ik bedoelde de Denemarken kan het helaas niet meer aan passen ja en tegen beter weten houd ik toch maar moed
Ze kunnen nu lekker op vakantie wat een afgang van/voor het Nederlandse voetbal.:mad:
Hoi vrienden heb terug een nieuwe voetbal peiling geplaatst (deel 2) zie link hieronder (in koeienletters,men kan er niet naast kijken!)
Met de beste wil ter wereld kan deze nieuwe peiling niemand zijn ontgaan George :beef:lol2lol2
:chin:morgen,het word hier steeds donker de lucht er zal wel veel regen in aantocht zijn (ben nu noord nederland) als dit maar niet de de donkere wolken zijn voor het Nederlanse elftal maar naar na regen komt ook weer zonneschijn dus zet hem op Nederland:cheer::cheer:
Ga je kijken Frans? Ik weet het nog niet zeker heb weinig zin om weer een verslagen Nederlands elftal te zien (drie keer is wat teveel van het goede)
Ik had al na het 1ste doelpunt van de Duitsers de tv uitgezet anders was de afstandbediening er doorheen gevlogen .
Haha zo erg was het bij mij niet maar heb gewoon geen zin meer om weer een nederlaag te zien. Keth is er al helemaal klaar mee ze heeft echt zitten schelden voor de tv haha
Ze zegt ook ik snap het niet waar is het elftal van 2010 gebleven tja leg die maar eens uit haha
Das niet moeilijk uit te leggen…ook in 2010 speelden ze al saai en fantasieloos. Doordat we wat mazzel hadden en soms wat makkelijkere tegenstanders haalden we de finale. Tegen Brazilie bijvoorbeeld hadden we bij rust al met 3-0 achtergestaan. Het is dat we toen geluk hadden dat de Brazilianen hun kansen misten en dat Stekelenburg in bloedvorm verkeerde.
Nu zijn er teveel spelers uit vorm (bijv. een Robben en een Van der Wiel) en blijft Bert z’n schoonzoon maar een hand boven het hoofd houden. Daarnaast was ook in 2010 al duidelijk dat Van Persie in het NL elftal niet in de spits moet spelen.
Ze spelen dit jaar zonder passie en geloof, weinig inzet en het lijkt soms wel alsof ze er geen zin in hebben… Jammer, maar dit NL elftal kan beter naar huis gaan. Voor de wedstrijd tegen Portugal blijf ik dan ook niet wakker…en das niks voor mij, maar zegt wel genoeg denk ik…
Toen het 2-0 was in het voordeel van de duitsers,heb ik gewoon mijn tv uitgezet,kon het spel echt niet meer aanzien.
Het is altijd wat met het Nederlands elftal,hautain gedrag,niemand die de kastanjes uit het vuur haalt voor elkaar,arrogantie(Van Persie)
sommige mensen hebben de houdbaarheidsdatum al overschreden(Van Bommel)
:chin:Dave,ik hoop er stiekem nog steeds op dat ze verder gaan ga er zeker nog een keer kijken en dan op naar de de finale dan weer tegen Duitsland en dan winnen is alles weer vergeten en vergeven:slapen:
misschien loop ik nu iets te hard van stapel:vak02:
Goh Ik moet nog gaan boodschappen doen ,maar hier in het Noorden van A’pen is het al de hele dag aan het regenen,word daar ook niet vrolijk op Fransjes!
Denk dat ze in Bangkok geen last hebben van regentoestanden zoals hier in Belgie.
Tuurlijk hoop ik ook nog dat ze doorgaan, maar ik ging afgelopen woensdag pas om 4.30 uur slapen en heb een dramatische wedstrijd gezien. Ik ben bang dat dat tegen Portugal weer gebeurt en dan zou ik dus weer brak op kantoor zitten. Gaan we door, mooi, dan kijk ik de volgende wedstrijd weer…
Het is al de hele dag bewolkt in dit deel van Bangkok, maar wel droog. Hoor nu toevallig wat rommelen, dus volgens mij onweer in de verte…
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:chin:mis je misschien wel een stukje van een mooie avond(nacht)maar ieder zijn ding en een lekker flesje chang en wat thaise hapjes zal ik toch maar gaan kijken Dave groetjes Fransjes:cheer: