1ste wedstrijd 1988 was ook verloren en zwaar kut maar wel KAMPIOEN maar het was/is ff balen gisteren, de Duitsers em Portugezen speelde ook niet overtuigend dus zijn er degelijk nog wel kansen :beef:
Die wedstrijd heb ik niet gezien dus dan klamp ik me maar vast aan jou somtampoepala
Keep the Faith Baco, we zweven nog op de wolk van 2 jaar geleden ondanks de verloren en slecht gespeelde finale, maar dit is een geheel nieuw toernooi met weliswaar vrijwel dezelfde spelers dus verwachten en willen wij dat het gewoon ff pats boem is…
Nou mijn pronostiek die ik had ingevuld ,kan ik al meteen weg gooien.
Had Nederland gewonnen gegeven tegen de Denen.
Nu als ik de volgende wedstrijden bekijk(programma) dan denk ik wel dat Portugal van de Denen gaan winnen.
Wat betreft Duitsland& Nederland,nou weet het eerlijk gezegd niet wat ik moet zetten als resultaat.(gelijk spel?)
:chin:middag,even aan de toog de kater:mad: van gisteren verwerken maar er zijn nog zeker 6 punten te halen:cheer:
Nou mij niet meer gezien om nog op Holland te wedden,ze hebben me sterk ontgoocheld.
:crybaby:
:chin:op het wk verloren we de laatste wedstrijd nu de eerste:slapen: dus nu gaan we de rest:slapen: winnen zijn we toch kampioen:slapen:
Heb je er wel meer vertrouwen in als dat ik heb Frans haha
Nou in iedergeval moet Nederland winnen van Duitsland,anders is het over en out.
Denk dat de duitsers geen cadeaus gaan geven aan onze noorderburen.
Tsja, wat een drama afgelopen zaterdag… Zat ik daar in Chiang Mai als enige met m’n oranje shirtje in de bar. Had hem na afloop gelijk willen uit doen. Alle Thai waren voor Nederland en hadden net als ik een overwinning van Nederland verwacht. Maar ja, als je de kansen niet benut, dan win je niet.
Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in, maar moet maar vertrouwen blijven houden. Ik moet er midden in de nacht voor wakker worden, dus ik hoop dat ze me niet teleurstellen. Ik zeg Huntelaar in de spits !!
Maar ben inmiddels met 2 uur vertraging dus weer terug thuis in Bangkok. Was een leuk tripje, maar te weinig tijd in Chiang Mai om nog iets aan sightseeing in de stad te doen. Wilde eind dit jaar naar Udon, maar misschien dat het toch maar Chiang Mai wordt… Leuk om in elk hotel een mooie kamer te krijgen, maar wel vermoeiend om elke dag van hotel te wisselen.
Morgen weer aan de slag en meteen gekkenhuis, de server is vorige week gecrasht en pas vanaf morgen kunnen we weer normaal werken. Wordt dus vol aan de bak, maar heb er zin an ![]()
Hoi Dave,waar heb je de wedstrijd gevolgd in Chiangmai? in de red lion of in één van de vele bars die zijn gelegen in de Loi Kroh?
Hoelang ben je in Chiangmai gebleven Dave en wat heb je zoal gedaan tijdens de stille uren?
In een van de barretjes in Loi Kroh…ik was daar de enige in een oranje shirt, de meeste Nederlanders zaten ongetwijfeld in een van de NL’se pubs daar.
Stille uren heb ik maar weinig gehad…op kantoor geweest, hotelinspecties gedaan, Kantoke dinertje met culturele voorstelling gehad, Eagle Track gedaan (vergelijkbaar met Flight of the Gibbon, maar dan behoorlijk goedkoper) en dagje visumrun gehad naar Mae Sai. En in Sukhothai natuurlijk een paar uur door het Historical Park gefietst en een beetje door het stadje zelf gewandeld.
Dinsdagochtend ben ik aangekomen in Sukhothai, woensdag bus genomen naar Chiang Mai en vanavond weer geland op Suvarnabhumi…
kijk maar uit dat het niet op werken gaat lijken lol2:cheer:lol2:cheer:lol2
Ik vind ook dat Dave te hard werkt,straks krijg hij nog misschien een zenuwinzinking!lol2
Wat me ook opviel op het Thailandforum,geen enkele heeft gereageerd op de nieuwe peiling.(steden in het noorden)
Denk dat ik in de toekomst mijn peilingen iets pittiger moet maken,vb:een peiling over Pat pong?
Oja,was het nog vergeten te melden aan jullie,heb in de stamtafelpeiling rubriek hier op wwz,een peiling gemaakt ivb het Nederlands elftal: zie link http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=139694
:chin:middag,even een drankje aan de toog en even weg dromen en denken aan een lekker barretje in Thailand of een lekker dagje strand:vak02:
of gewoon beide Heimwee en nog eens Heimwee>>>
Dan zal ik voor jou in een barretje aan het strand in thailand wegdromen van een regenachtige zomer in Nederland maar dan zonder de heimweelol2lol2
Hoi Fransjes,hoe gaat het met je,wanneer vertrek je weer naar Thailand?
Georges, morgen kan ik je daar iets meer over vertellen maar ik ga voor vertrek eind oktober begin november.>>>
dan begint hier de kou weer
:chin:Ja,het ziet er nu naar uit dat het echt eind november gaat worden .
dus niet eind oktober :cheer:
groetjes Fransjes