Thailand zever-topic: Aan den toog

Ik dacht het al,wat gaat Dave in godsnaam in het stadje Yasothon doen.:unibrow:
Goch was weeral klaar vandaag,heel de dag regen gehad in het noorden van A’pen.(om gek van te worden)
Geef mij maar de 32 ° van Bangkok,tsja je kunt niet alles hebben in het leven.lol2

Ik wist dat je online was Jan,daarom ff wat jennen!lol2
Hoe gaat het met je,prima weekend gehad?

Een prima weekend gehad hoor George alleen het is toch vreselijk met het weer gesteld, ik deed vanmorgen en lees 04-juni-2012 warempel even de verwarming aan omdat ik het kil vond in huis en dat in juni plus vrijwel de gehele dag regen regen regen, en dan worden we nog gewaarschuwd voor global heathing we mogen blij zijn anders was het nog kouder Brrrrrrrr

:chin:ja het is te hopen dat het weer niet teveel uit de hand loopt veel negatief nieuws kan Thailand nu ook weer niet gebruiken.

Nou Cindy,dan moet je maar je schade volgend jaar maar inhalen (2x Thailand):slight_smile:
In iedergeval ik leef met je mee Cindy!
Wat is het eerste wat je gaat eten nadien? Een lekkere friet met steak?

Die schade gaat zeker ingehaald worden, alleen wanneer dat weten we nog niet… :wink:

Wat ik als eerste ga eten? Het klinkt stom, maar ik heb zo’n zin in een boterham!! Zal rustig op moeten bouwen… mijn darmstelsel is niets meer gewend als soep en pap, haha! Nog even afwachten, al kijk ik ook ontzettend uit naar een frietje mét!

Nou nog ff geduld meid en je kan hele broden opeten met “pindakaas”

Thaise Avond
't Heem zaterdag 16 juni 2012 18:00
Meeuwen Belgisch Limburg
Thaise avond

http://s1.hbvl.be/ahimgpath/assets_img_hbvl/2012/05/03/2233174/thaise-avond-id2891613-510x342.jpg

party
eetavond
markt
Een ganse avond in Thaise sfeer!
Met vanaf 18h, doorlopend en gratis toegankelijk, een oosterse markt, met handwerk, juwelen, souvenirs, kleding, etenswaren, reisinfo,…
Vanaf 19h, een buffet met een aantal verschillende Thaise gerechten à volonté, opgeluisterd met optredens van een traditionele dansgroep. Kaarten hiervoor enkel in voorverkoop, aan 17€ voor volwassenen en 8€ voor kinderen (6-12j).
Als afsluiting, vanaf 22h, een Thaise party voor de liefhebbers. Gratis toegankelijk.

Meer info: zie link

De ‘‘grote’’ beslissing hebben ze uitgesteld tot na 01-08 dus tot die tijd blijft het wel rustig (denk ik)

Pff, hier net even een regenbuitje ‘thaistyle’ gehad…

Hopelijk nu nog een zomertje Thai Style :vak02:

Hier in het noorden van Antwerpen is het al heel de avond fel aan het regenen.
Heb mijn avondwandeling moeten uitstellen,en heb maar wat gefietst op mijn hometrainer.

Het is hier zo nu en dan niet beter in den avond, overdag was lekker met een :zon02: erbij

Nou voor morgen verwachten ze ook felle regenbuien met donder en bliksem als toetje,Jan.
Wanneer ga eindelijk de zomer eens beginnen,zodat ik s’avonds op het terras rustig kan genieten van een heerlijke singhaatje.

Inderdaad George hopelijk trekt het wat bij maar de vooruitzicht zijn niet geweldig

Moet volgende week op controle komen (werkgever) hopelijk kan ik nog een paar weken thuisblijven.
Ben het al gewoon geworden om niets meer tedoen,Jan!

Tja het went snel en je ontdekt dat je veel meer tijd hebt voor jezelf etc in jou geval moet het wel lukken het is tenslotte niet niks wat je aan je rug hebt, neem het ervan zou ik zegge :beef:

:chin:Georges ,of probeer wat lichter werk te krijgen bij je werkgever zo dat je nog wat jaren er tegen kan
werkloos worden is ook niet alles
zelf nog een paar uurtjes aan de gang en dan weekend morgen Nederland -Denemarken:dag:

Nou ik moet nog werken tot mijn 65 jaar,Fransjes!
Licht werk is er niet in mijn vak,of ik zou men moeten omscholen.
Tja vanavond begint de Ek voetbal,denk eerlijk gezegd dat Nederland wel ver gaat komen in dit toernooi.
Heb ze al gewonnen gegeven tegen Denemarken en Portugal,voor Duitsland denkt ik eerlijk gezegd dat het op een gelijkspel gaat eindigen,Fransjes!
groetjes,georges.

Na woensdag kan het Nederlands elftal hun koffers pakken en op vakantie wat speelden ze kut zeg