Das lang geleden dat ik nog een karaoke bar ben binnengestapt in Thailand.
Mijn repertoire waren gewoonlijk liedjes van ,Cat Stevens,Kansas,kc and the sunshine band,Phill Collins.
Daar heb ik ook geen moeite mee hoor maar liever in eigen kamertje :teeth:
Uit dit eerste gedeelte antwoord maak ik op dat ze niet mee leest Rik lol2lol2lol2
Alle grondstoffen doen het goed in prijs op dit moment dat is altijd als de valuta’s onder druk staan dus zou maar oppassen George…lol2
hahahahahhahaha
hallo forum vrienden, nog ff en ook de harde werkers onder ons hebben weer weekend dus ook weer tijd voor een lekkere thaise maaltijd met een heerlijk koud biertje.
ik heb zelf net een heerlijk massarman kai op met een welverdiende chang, zometeen maar eens gaan kijken of ik de stam kroeg/restaurant van Dave gevonden ga krijgen :beef:
Dirk ben je me weer laten watertanden,je weet dat ik verzot ben op massarman kai.lol2
:beef: Georgessiam,ik kan je een verrukkelend bakje masserman kai bezorgen aan huis als je d wilt…men vriendin maakt da voor u…en lekker zulle
:chin:Geniet er van hoop over een paar maanden ook weer terug te zijn:vak02:
Goedemorgend iedereen,
Hier in het noorden van Antwerpen is het al heel de voormiddag aan het regenen,daar gaat mijn dagelijkse wandeling.
Hoe zit het met het weer in Bangkok of Krabie momenteel,puffen geblazen?
Ja, bloedjeheet. Net alleen even naar de 7/11 en naar de markt gelopen, maar ik kwam zeiknat thuis. Ziet er wel naar uit dat het straks gaat regenen, vind ik ook niet zo erg. Denk dat het vanavond eten wordt bij Yasothon, het kleine Isan-tentje verderop. Lekker een laap moo en moo yaang met een koude Singha…
Dirk zit volgens mij nog steeds in Udon, dus hij kan je vast niet vertellen hoe het weer in Krabi is ![]()
Vanaf dinsdag ben ik een weekje minder op het forum te vinden, vlieg dinsdagochtend om 7 uur naar Sukhothai en reis dag later verder naar Chiang Mai. Een vervelende baan heb ik toch…
Het is de laatste paar dagen ook weer een beetje hommeles in BKK met protesten van de geelhemden. Hopelijk loopt het niet weer uit de hand…
Hoi Dave,zit jij nu momenteel in
Yasothon?echt wel een saaie stadje om te verblijven.
Reis je nadien verder naar Mukdahan?
Nou als je in Chiangmai verblijft,moet je maar eens het rustige Wat Umong bezoeken bij gelegenheid.
had het ook gelezen op één van de thaise newssite’s dat men weeral eens aan het betogen geslagen is in Bangkok.
Hoeveel staat de bath nu tegenover de euro? (38.7?) voel jij het niet aan je portemonee Dave?
ik zit zoals Dave al terecht opmerkte inderdaad nog steeds in Udon Thani, het weer is hier vandaag droog, warm, half bewolkt/zonnig kortom niet veel te klagen :vak02:
in Krabi is het trouwens ook warm maar wel regenachtig vandaag, aldus een vriend van me die ik net aan de telefoon had
de euro blijft maar aan waarde inleveren ten opzichte van de bath is momenteel inderdaad net onder de 39 bath gezakt en ik weet niet hoe het met Dave zit maar ik merk dit wel aan mijn portemonee.
ik hoop ook dat het rustig blijft in Thailand maar er zitten weer verkiezingen aan te komen en daar zal het allemaal wel weer mee te maken hebben
@Dave, Mojo`s heb ik trouwens niet gevonden, ik heb dus of op de verkeerde plaats gezocht of het is inderdaad gesloten?
Zo een nieuwe maand,een nieuwe peiling voor het Thailandforum.
Het was niet gemakkelijk om een onderwerp te kiezen deze keer.
In iedergeval maak er nog een gezellig weekend van.
groetjes,georges.
@ Cindy nog veel suc6 met je herstel !!!
:chin:morgen,een nieuwe werk week mag later beginnen dus eerst maar een lekker kopje koffie aan de toog:zon02:
Bedankt Georges! ![]()
Ik ben een tijdje afwezig geweest, maar natuurlijk heb ik wel af en toe nog eens bij gelezen. Anders zou de achterstand zo groot worden.
Met mij gaat het wel. Al 6 weken leven op vloeibaar voedsel en nog een paar weken te gaan! Over 2 weken terug naar de kaakchirurg. Hopelijk krijg ik dan groen licht om weer iets te gaan eten. We moeten afwachten.
Hoe is het met de rest? Nog plannen om richting Thailand te gaan? Voor ons zit het er dit jaar helaas niet in, aangezien we even flink willen sparen. Ook dat is belangrijk, hè!
Fijne dag allemaal!
Ik merk er zelf weinig van. Krijg gewoon in Baht uitbetaald en ik doe verder niks meer met euro’s.
Voor onze klanten is het wel wat vervelender… Konden ze een aantal maanden terug de aanbetaling nog doen voor een koers van 40-41, deze is nu inderdaad onder de 39 gezakt. Maar ja, daar kunnen wij natuurlijk ook niks aan doen…
Jammer dat je Mojo’s niet gevonden hebt…het zit/zat naast Steve’s Bar, maar die zal je ongetwijfeld ook niet gezien hebben.
Wil je nog eens een leuke avond tussen de lokale Thai zitten, dan moet je eens naar Tawandaeng, erg leuk ! Je zal er de enige, of een van de weinige farang zijn ![]()
Goed lezen Georges. Ik ging eten bij het restaurantje Yasothon, in Bangkok… ![]()
Geelhemden hebben afgelopen week weer bij het parlement betoogd. En vriend Thaksin heeft afgelopen weekend ook weer lopen stoken vanuit het buitenland… Ik houd m’n hart weer vast…
En daar kunnen wij over mee praten wat een top entertainment is dat zeg, ik vindt het er in ieder geval fantastisch er zijn natuurlijk diverse locatie’s maar die in Bkk is :cheer::cheer::cheer: het concept zal uiteraard overeenkomen…
Ho Ho Ho meneer Georgessiam geen negatieve berichten over de geboortestad van mijne echtgenote…inderdaad geen bal te beleven dan behalve de Disco in het J.P Emerald hotel :cheer::cheer::cheer: