Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:wat een weertje dit lange weekend heerlijk fijn dat jelle ook weer iets van zich liet horen sterkte jelle:vak01:

Hoi Jongens,
Wegens overmacht kon ik een paar dagen niet op wereldwijzer,
6dagen zonder tv en internetverbinding gezeten.
(modem stuk)
Jelle proficiat met je diploma hulpkok!!
Nou nog veel sterkte en een spoedig herstel van je sleutelbeen!
Tja,in mijn rug zit er ook een hele"ijzerwinkel" dat belooft als ik door een scanner moet passeren op de luchthaven,he he he.

Jelle, welkom terug en gefeliciteerd met je geslaagde stage!! en succes met het herstel van je sleutelbeen!! (al bij je verzekering geinformeerd of je niet beter in thailand hersteld??):beef:

zo eindelijk is onze barkeeper er weer nu maar hopen dat de vaste bezoekers de toog ook weer meer weten te vinden.:wereld:

hier in Udon is het nog steeds heerlijk warm al heb ik nu toch al wel een week elke dag een flinke bui, dus na Dave verklaar ook ik het regenseizoen nu officieel voor begonnen

ik wens alle bezoekers (ook degene die stilletjes in een hoekje zitten) een fijne week toe. en hoop voor degene die zich in de lage landen begeven dat ze maar snel weer deze kant op kunnen komen

Plus George je bent weer een stuk meer waard met al dat hoogwaardig metaal in je lijf…:beef:

Georges jij moet een gelukkig mens zijn geweest deze dagen, terug naar basic net als in thailand ver weg van alle onnodige luxe zoals tv en internet… lol2 en dan ook nog eens heerlijk warm weer :zon02:

Nou Dirk, ook al woont men in een houten hut met golfplaten als dak en wand er staat bijna altijd een schotel en is er vrijwel altijd een tv en karaoke set :cheer:

Ja Dirk, daar zeg je zo iets… Kan jij je homestay niet tijdelijk inrichten als kuuroord?lol2

voorlopig is het nog niet meer dan een heel basic kuuroord Jelle, het is voorlopig slapen op grond die voorlopig nog niet van mij is lol2

Dat is waar Jan, hier is men nog liever de muren van hun huis kwijt dan de tv lol2
maar ik denk dat Georges internet harder heeft gemist dan de tv :vak02:

Toch raar hé,als ik in Thailand vertoef dan is het uiterst zelden dat ik naar één of ander programma kijk op de thaise tv,of het zou moeten gaan over voetbal.
Nu internet is veel erger,Dirk kan het geen dag missen.

in Thailand miste ik gelukkig zowel t.v als internet niet. Maar in het vliegtuig terug wel, ik denk 6 films gekeken, dat was wel erg fijn, kon niet slapen en ben gek/verslaafd aan films:foto:.

Ik ken deze wel ziet er erg goed vind alleen de prijzen een beetje aan de hoge kant.

Ligt er aan waar we zijn bij familie = tv kijken op reis = beetje tv vaak het nieuws en soms een leuke film. Helemaal geen internet of tv is een beetje teveel van het goede…

Vooral de TV en karaoke set lol2 (wel heel gezellig)

600 Baht voor een Standard Room inclusief ontbijt is toch niet zoveel ???

Ik heb de laatste maanden regelmatig contact met Hans gehad over de e-mail. Eind juni komt hij ff langs ons kantoor. Hopelijk kunnen we in de toekomst vaker zaken met hem doen…en hij met ons…

Goed om je ook weer te zien Jelle ! Is een tijd geleden !!

Of bedoel je Lamai die je duur vindt ?? Ook die vind ik erg meevallen, want biedt hele programma’s aan tegen een toch vrij schappelijke prijs (volpension).

Maar wel gedeelde wc en douche toch of heb ik het fout?

Ik bedoelde inderdaad Lamai :chin:

ja maar gedeelde smart is toch halve smartlol2 en een douche delen met een leuke dame die mijn rug inzeept kan ik nog wel mee leven

Nou weet niet wat ze tegenwoordig geven voor titanium,als je dat eventueel wilt verkopen bij één of andere ijzermarchand?