Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:Ja,ook een teken van leven van fransjes druk bezig om weer wat geld bij elkaar teverdien om zo snel mogelijk terug te gaan naar Thailand>>>
en de paar uurtjes dat ik vrij ben en het is mooi weer ga ik liever wat wandelen of fietsen dan achter de computer
groetjes Fransjes:zon02:

Hoi Georges, hoe gaat het verder met je rug?
Had gelezen dat de tweede operatie goed was gegaan, in ieder geval doe rustig aan en denk aan jezelf.

Nou heb veel vrije tijd,3x per week naar een revalidatiecentrum,daarna begin ik ook korte wandelingen tedoen tussendoor.
Soms nog wat naweeen (kleine pijntjes)maar voor de rest gaat het prima tabemartine.
Bedankt voor je berichtje.
georges.

en hier dan een teken van leven van dirkpie, ik zit nu al een tijdje bij de ouders van mijn vriendin in dongjalean ongeveer 20 minuten van Udon Thani vandaan en internet is hier echt een drama dus vandaar wat minder bezoekjes aan onze toog, vandaag een dagje in Udon Thani vandaar dat ik weer goed internet heb. ik kan de site wel openen en lezen maar een berichtje posten kost me ongeveer 4 uur lol2 dus ik vermaak me anders… :wub:
ik moet zeggen dat ik steeds meer van deze omgeving geniet, het is erg rustig hier maar dat heeft natuurlijk ook zijn charme, en verder is het een dorp waar ik wel mogenlijkheden zie om wat te beginnen dus de kans op een defenitieve verhuizing deze kant op wordt steeds groter

Chelsea winnaar van de championsleage terecht of niet? wel degen wie de bal het meeste keren in het doel van de ander werkt wint volgens de spelregels dus terecht, maar wel jammer dat de ploeg welke anti voetbal speelt hiermee de cup met de grote oren wint ik ben blij dat op het EK de 3 grootste kanshebbers (Spanje, Nederland en Duitsland) er alle 3 een aantrekkelijke speelstijl op na houden met Duitsland voor mij als de groote favoriet voor de titel

ik hoorde dat het weer in nederland en belgie nu bijna onze nacht temperaturen heeft bereikt en dat de :zon02: zich ook regelmatig laat zien dus mooi weer aldaar, wel ik gun jullie het van harte en hoop dat het een geruime tijd zo mag blijven

verders wens ik iedereen toe wat ze nodig hebben om weer naar thailand af te reizen (geld, gezonheid, vrije dagen of wat dan ook)
zelf blijf ik hier lekker genieten van al het moois en lekkers wat het land van de glimlach heeft te bieden

Ooooooooooo, ik ben jaloers !!! M’n geliefde Udon…ik mis het !! Ik heb een paar weken terug vernomen dat mijn vaste stamrestaurant/stamkroeg gesloten is, Mojo’s. Dus mocht je binnenkort weer eens in Udon zijn, dan wil je vast wel ff voor me checken :slight_smile: (als je met je neus naar de shopping mall staat, dan links de straat in en na 30 m aan je rechterkant :D).

Maarre, wat ben je van plan te gaan doen in Udon ? Of is dat nog geheim tot je er helemaal uit bent ?

Ik hoop later dit jaar weer ff naar Udon te komen…eerst tripje naar het noorden over 2 weken, dan juli en augustus weer hoogseizoen hier in BKK, en dan naar Nederland voor een dag of 12. Als het even meezit, wil ik met kerst weer in Udon zijn…erg gezellig…

Geniet in Udon, Dirk en hoop je binnenkort weer eens online te zien !

nee hoor Dave is geen geheim, ik heb het idee om een homestay of iets dergelijks te beginnen met een paar kleine bungalows, nu heeft de familie van mijn vriendin hier behoorlijk wat grond en is eventueel bereid tot verkoop voor een zeer redelijke prijs, uiteraard zijn daar de bekende risico’s maar wat is het leven zonder risico’s haha en Dave tegen die tijd zal ik zeker contact met je opnemen wie weet kunnen we nog wat voor elkaar betekenen

o ja dave wat mojo’s betreft. zal ik mee bij het volgende bezoek van udon voor je op offeren :-p

[quote=ā€œdirkpie, post:13546, topic:69058ā€]

nee hoor Dave is geen geheim, ik heb het idee om een homestay of iets dergelijks te beginnen met een paar kleine bungalows.

Dirkpie ga eens kijken vlakbij de Wat Pa Ban Tat daar is er ook een[mensen uit Belgie dacht ik gehoord te hebben] ziet er mooi uit daar kwam er toevallig vorig jaar langs…ik wil er me niet mee bemoeien ik dacht een kleine tip om wat ideeen op te doen voor je.:zon02: en eehhh ik hou je in de gaten hier p het forum, de[mischien] 1e gast heb je al.

Grt Ton

[quote="ā€œflintstone, post:13548, topic:69058"ā€]

Ton, dank je voor je tip! ik ga zeker meerdere accomodaties bezoeken voor ideeen en ik zal hier een ieder zeker op de hoogte houde hoe het met de plannen gaat, maar het zal allemaal nog wel ff duren eerst alle haken en ogen van de aanschaf van grond en van het eventueel bouwen maar eens uit pluisen

[quote="ā€œdirkpie, post:13549, topic:69058"ā€]

Niks te danken Dirk… bekijk alles goed en hou rekening met alles en iedereen haken en ogen genoeg…zelf zit ook regelmatig in Udon en omgeving, familie en bekenden daar wonen, wil er zelf ook graag heen in de toekomst. dus hou ik m,n ogen ook open, maar als ik wat zie of hoor weet je het zo van me.:wereld:

succes

Dirk staat trouwens ook op Booking.com zag ik gisterenavond… Homestay stc bed and breakfast. ziet er leuk uit.

Wij doen wel eens wat met Wan Wisa Homestay (omgeving Nongbualamphu, van Hans, een Nederlander en zijn vrouw) en met Lamai Homestay (omgeving Bua Yai, van Jimmy, een Welshman, en zijn vrouw). Kan je ook altijd eens langs voor ideeen…

Hey iedereen,

't Is even geleden, maar ik heb het druk gehad. Stage in Pure C is goed verlopen: ik heb nu officieel een diploma ā€˜hulpkok’, dus moest iemand in Thailand nog hulp in de keuken kunnen gebruiken… :wink:
Spijtig genoeg heb ik twee weken geleden m’n sleutelbeen gebroken. Met de fiets tussen de tramsporen terecht gekomen en… knal. Net op de dag dat ik een sollicitatiegesprek had bij een degelijk restaurant in het Gentse. Pijnlijke zaak. Ik ben nu de trotse eigenaar van een stukje titanium in mijn rechterschouder: ben ik weer ietsje meer waard.
Wij zullen dit jaar waarschijnlijk niet in Thailand geraken, tot mijn grote spijt. Verdoeme, had er nochtans veel goesting in. Ach ja, volgend jaar dan maar.

Voor de rest alles in orde met jullie?

Grts,

Jelle

Hey jelle welcome back leuk te horen dat je stage goed is gegaan alleen dat fiets verhaal is wat minder natuurlijk beterschap

Was het zwaar zo’n stage in Nederland

Wel vrij zwaar ja. Gemiddeld 4-5 uur slaap per nacht. En soms niet gemakkelijk om al die verschillende Nederlandse dialecten te verstaan lol2. Maar al bij al best een toffe groep mensen in die keuken.

Misschien begrijp je het forum nu beter lol2

:wink:

He Jelle, Leuk weer berichten van je te lezen. Ik behoor niet tot de intimi aan de toog (hoeft ook niet) maar reageer nu wel even in deze rubriek. Jouw reisverslag net nogmaals gelezen, man wat een geweldige reis, wie weet wordt het mijn inspiratie voor mijn volgende overwintering in Thailand. Lees net iets over, kies voor onverharde wegen en ga eens links ipv van rechtsaf, wat altijd een goede keuze is naar mijn smaak. Jij reed toch enkel op onverharde wegen hihi.
En mocht je als hulpkok geen werk vinden, probeer het als tekstschrijver.

Bedankt Diedo:chin:
Hmm, misschien wil het forum wel sponsoren voor een boek met vliegtickets…lol2 :wink:

Welcome back Jelle :cheer: