Thailand zever-topic: Aan den toog

Met Dicky bij PSV wordt het weer lekker behoudend voetbal zonder enige risico’s…lekker saai dus. Ik heb medelijden met de PSV-supporters…
Tsja, Van Bommel, die is 46…die wordt volgend seizoen aan alle kanten voorbij gelopen…

:chin:morgen,net wakker en zie de op beurende teksten van Dave een lekker begin van de daglol2
Eerst maar een lekker kopje koffie en dan maar naar buiten het is fris maar de zon doet zijn best er toch iets moois van te maken:dag:

Kan misschien een goede trainer zijn Dave,maar ik vind hem arrogant.
Voor de rest,tja van zijn behouden spel ben ik ook geen fan van.
Waarom phillip cocu geen kans geven denk ik dan,toen hij van Fredje Rutten overpakte heeft hij toch wel mooie resultaten behaald,of niet?
Kijk met spanning uit naar de europese voetbal EK,het zal weeral gaan tussen de grote 4 :hup Holland hup,eviva espana,deutsche mannschaft en de Three Lions (Engeland)

:chin:morgen,ik begin wat later vandaag dus dan maar een hapje aan de toog

Ik begreep dat cocu zelf niet wilde

Hier Bangkok ! Gisteren en vandaag zware regenbuien aan het eind van de dag…regenseizoen heb ik dus officieel als begonnen verklaard…

Hoe is het in NL en BE ? Wordt het daar al inmiddels al eens aardig weer ?

Georges, hoe staat het met de gezondheid ???
Fransjes, alweer nieuwe Thailand-plannen ?

Ik ga waarschijnlijk volgende maand weer ff weg voor werk…moet wat frequent flyer puntjes van Bangkok Airways opmaken en hoop hiermee naar Sukhothai te vliegen. Dagje sightseeing, hotelletje bezoeken en dan door naar Chiang Mai voor aantal dagen. In Chiang Mai elke nacht even ander hotelletje testen en dan weer terug naar BKK…

Hoop later in de maand nog even naar de Isan te gaan waar ik ben uitgenodigd om 3 dagen een homestay te proberen…
Weer leuke dingen in het vooruitzicht dus…

En verder klaarmaken voor het EK dat al snel begint…

Nou vandaag is het aardig goed weer in Belgie ,Dave!(22°)morgen zal het iets minder zijn temperaturen van hooguit 13 graden.
Wat betreft gezondheid,zit volop in mijn revalidatie,wil soms teveel in ene keer doen,daarna krijg ik gewoonlijk de nabotst.
Vandaag moest ik naar mijn werkgever komen,(werd op het matje geroepen)te lang thuis,ze willen me op 80% zetten.

Het is rustig Aan den toog de laatste tijd mis toch een groot aantal van onze Thailand Freaks zoals Liu(Frank) Jellebowski(Jelle) waarvan ik wel vernomen heb druk te zijn met zijn naar ik meen opleiding…Rik072 maar die kom ik regelmatig tegen op FB als zowel Dave…George komt er altijd wel tussendoor het lijstje zal ongetwijfeld langer zijn maar soms vergeet je wat namen van gebruikers op het forum :zon02: vooral als men niets meer schrijft zin of onzin What ever…

Het zal toch niet al zo rustig zijn Aan den Toog ivm al die prachtige cijfers waar de 5 PARTIJEN/FC KUNDUZ (LEES DIEVENGILDE) mee gekomen zijn gisteren…eigen risico zorg naar euro 350, sigaretten & shag + 30-60 cent accijns er bovenop, bier en wijn en sterke drank + 10-15-6 % accijns, BTW 19% naar 21%…ETC ETC…ik neem in ieder geval een lekker Hemelvaart ontbijt Aan den Toog :zon02::zon02::zon02:

Hoi goedemorgend Jan,tja had ook gisterenavond het journaal gevolgd op de NOS.
Schandalig hoe ze de mensen uitmelken in Nederland,als het je een troost kan zijn,onze sigaretten zijn ook met 25cent opgeslagen.
Op de Belgische tv,had men over 12 miljoen euro steun aan Afganistan(wederopbouw),ze kunnen beter dat geld geven aan mensen die het nodig hebben hier in Belgie.
De Politiekers zijn in mijn ogen zakkevullers en onbekwame mensen die er alleen op uit zijn om hun eigen bankrekening te spekken.
Wat betreft FB,ikzelf heb ook een account,maar ik ga er zelden op vind het een sociale “de vuile was” site.
In iedergeval maak er nog een prettige dag van Jan!

Wat betreft Tabak dat is de afgelopen week al gestegen dit gaat er nu nog bijkomen…fijne dag George!

Van die 350 Euro eigen risico heb ik idd meegekregen. Belachelijk, op deze manier maakt men de zorg voor nog meer mensen onbetaalbaar. Ik mis de goede oude tijd van het ziekenfonds…
Van de sigaretten en drank had ik niet gelezen. Hoeveel kost een pakje Marlboro nu in NL, Jan ?? Ik moet dus niet vergeten om sigaretten mee te nemen als ik die kant op kom, want in NL zal het dus tegen die tijd helemaal onbetaalbaar zijn…

En ondertussen maar geld blijven sturen naar Griekenland, ongelooflijk. En hoeveel miljarden investeert men niet in al die onzinnige projecten. Worden er ook niet nog steeds miljoenen in de JSF gepompt ? M.i. is het verstandigste als NL uit de Euro en de EU stapt, wellicht niet op de korte termijn, maar wel op de langere termijn. Je ziet het aan de Scandinavische landen, volgens mij doen die het toch vrij aardige zonder die Euro.

Tsja, en dan lees je dit soort berichten in de krant en dan vraag je je helemaal af waar men in Nederland mee bezig is…het land waar de rijken zich blijven verrijken…

http://www.telegraaf.nl/dft/bedrijven/ing_groep/12132586/__Ex-topbankiers_ING_eisen_miljoenen_extra_pensioen__.html

Het wordt echt eens tijd dat men in NL in opstand komt, en de heren en dames policiti met pek en veren verjaagt, evenals de graaiers in deze artikelen…

Wel Dave een pakje Marlboro Light waar er 25 in zitten betaalde ik gisteren €7.- voor, dit noemen ze de zogenaamde MAXI packs en dan heb je nog een kleinere variant die heet Big naar ik meen kost die €6.-, de gewone waar er 19 in zitten betaal je €5,40 voor dus zou maar wat kopen in Thailand of in het vliegtuig…

:chin:of stoppen met roken zo dat er niks meer naar de staat gaat!
7euro ruim 16 oude wetse guldens:mad:

Dat had je gedacht…dan zullen de accijnzen op andere producten wel omhoog gaan anders zouden ze toch allang alle rookartikelen uit de schappen halen omdat het zo slecht is…behalve voor de staatskas…snappie

Goede morgend vrienden van het eerste uur!
Vanavond eindelijk de finale van de champions league bayern tegen Chelsea!
Voor ons belgen zou het beter zijn dat de duitsers winnen(anders kan Anderlecht nog een voorronde doen)
Indien de duitsers winnen is Anderlecht rechtstreeks geplaatst in de poules!(seizoen 2012/2013)
Vandaag verwacht men euchh warme temperaturen hier in Belgie 19° het steekt fel af als ik de temperaturen vergelijk die er momenteel zijn in Krungthep 33°

Wat is het verdomd stil aan den toog,waar zijn de tooghangers,Dirk,Fransjes,Dave,Jan,Shanthiguru,Frank,Jelle en Baco?
Heeft gisteren iemand de championsfinale gezien op tv,wat vonden jullie ervan, Chelsea terecht winnaar?

Ik was een paar biertjes aan het drinken in de stad vandaag…
Frank is al langer afwezig, maar kijkt volgens mij wel af en toe mee…
Jelle loopt stage, dus zal ook druk zijn…
Jan is misschien wel van het NL zonnetje aan het genieten…
Shantiguru is volgens mij alweer tijdje in TH dus heeft belangrijkere dingen te doen…
Dirk en Baco zullen zich ook wel aan het vermaken zijn in het land van de Glimlach…

Heb de finale gezien, maar ik zou als ik Bert van marwijk was robben tot de finale laten spelen want die gozer heeft een finale trauma ofzo

George, Ik was druk vandaag welliswaar achter de pc maar niet qua forum etc maar andere dingen, en van de :zon02: genieten…?1?! Dave het heeft hier maar liefs 3 kwart van de dag geregend wat een drama, in de late namiddag brak de :zon02: door maar zoals ik al schreef zat met mijn ogen en hoofd in het beeldscherm wat tekst te verwerken…en Chelsea terecht winnaar…het was weer eens zo een pot dat diegene die “het meest” aan de bal is kansen heeft etc naast de pot pist en zo is voetbal nu ook en ze stonden beiden natuurlijk niet voor niets in de finale…nu maar de ogen en peilen richten op onze jongens…HUP HUP HOLLAND HUP HUP zoals mijn vrouw altijd scandeert waarbij hup meer klinkt als huub huub lol2lol2

Nou bedankt iedereen om een teken van leven tegeven! he he he !
Zelf heb ik vandaag een paar filmpjes gehuurd(horror) alsook heb ik de ronde van Italie(wielrennen) gevolgd op tv.