Thailand zever-topic: Aan den toog

Het is weer vrijdag!!! Nog een paar uurtjes werken en dan weer lekker weekend :wink:
@Georges nog naar Antwerpen toe van het weekend?
http://www.greenwoodtravel.nl/thailand_nieuws.php?nid=2212

:chin:morgen, ik ben in Nederland en kan maar aan een ding denken terug naar Thailand hoop in September weer tegaan
groetjes Fransjes>>>

ja Fransjes dat kan ik me voorstellen, het goede nieuws is dan dat het weer bijna weekend is :cheer:

:chin:ja, ik hoop dat PSV als nog de tweede plaats pakt dit weekend en verder maar rustig aan dit weekend:slapen:

Psv??? Feyenoord of AZ bedoel je toch? lol2lol2

is voor het nederlandse voetbal denk ik wel het beste feyenoord zonder de gehuurde spelers is een heel ander elftal en ook az heeft in mijn ogen een mindere selectie
ook voor psv is het te hopen want hoe leg je anders uit dat al die miljoenen van de gemeente niet genoeg zijn en je alweer in de financiele problemen zit (want dat zal het gevolg wel eens kunnen zijn)

Dat is wel het laatste wat ik hoop dit weekend !

Volgens mij valt het wel mee met de gehuurde spelers van Feyenoord
kan zo alleen Bakkal en Giudetti bedenken
 Maar ik hoop eindelijk dat de 2 echte clubs van Nederland weer eens bovenaan eindigen, Ajax en Feyenoord dus. En de volgorde is dan in ieder geval al perfect !

1 like

lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2

ik ben het met je eens dat het mooi is dat ook feyenoord weer eens boven in meedoet maar om te zeggen dat ajax en feyenoord de enige 2 clubs zijn in nederland gaat mij te ver, hiermee doe je heel veel clubs (in de provincie) te kort mee zoals heerenveen, groningen, twente, nac, nec etc
dat je psv en az geen club vindt kan ik dan wel weer begrijpen

bij feyenoord bakal en giudetti weg en je hebt weer een middelmatig elftal dat samen met vitesse om plaats 6 had mogen strijden

:chin:wat is het vandaag koud in Nederland:mad:zal graag weer in mijn tuintje in Thailand zitten:vak02:

gelukkig zeg ik dat ook niet

:chin:morgen,ja al weer een gure start van de dag maar het beloofd wat zachter te worden later in de week
maar voor de natuur is het prima weer alles is mooi gekleurd
verder rustig aan vandaag:slapen:

Hier is het weer al weer een stuk opgeknapt hoor :zon02: schijnt. Straks even lekker de stad in (koopzondag). Lekker relaxt weekendje dus. Pfff als ik weer lekker rondneus hier op het forum dan wil ik weer naar Thailand!!! Gelukkig gaat de tijd vrij snel en is het alweer bijna augustus hahaha:chin:

Even een drankje en dan maar weer aan het werk heb zo heimwee naar Thailand slaap slecht en ben niet echt in de stemming om te werken.

Proost Frans! Ik moet eerlijk zeggen bij mij is de zin ook ver te zoeken haha maar goed nog even volhouden

Zo vrienden ben juist terug online op wwz,mijn pc was binnen voor reparatie,eerst zouden ze hem maandag terug brengen,maar het heeft 2 dagen langer geduurd!
Sorry moet nu ff dringend een peiling maken voor het Thailandforum,kom strakjes terug langs.
groet,georges.

:chin:WEEKEND heerlijk even lekker de boel de boel laten lekker hapje en een drankje:cheer:
Iemand nog iets leuks van plan?:vak02:

:chin:avond,straks de Duits beker wedstrijd kijken en dan lekker mijn bedje op zoeken:slapen::vak02::slapen:

Nou wat een verassing 5-2 voor Dortmund! als Bayern Munchen zo speelt tegen chelsea dan zijn ze een vogel voor de kat!
Nou Franjes,Dick Advocaat naar Psv,alsook Van Bommel,een goede zet wie weet?