Thailand zever-topic: Aan den toog

Dan toch?lol2lol2 had weervoorspeller moeten worden!
Nou gisteren in de vooravond was het hier in het noorden van Antwerpen aan het donderen&bliksemen alsook de hemelsluizen waren wagenwijd open.
Heb je nog plannen de komende dagen Fransjes?(uitstapjes)

kabinet gevallen!!! iemand iets gehoord of er gewonden zijn? lol2

Nou als ik ff op de NOS teletekst surf,las ik dat de premier(Mark Rutte)zijn ontslag van zijn regering heeft aangeboden aan Koningin Beatrix,die het voorlopig nog in beraad houdt.
In iedergeval deze negatiefe berichten doen niet goed op de Europese beurs.
Elke dag wordt de schuldenberg van Nederland uitgebreid met 90 Miljoen euro.
Hopelijk wordt er snel een nieuwe regering gevormd,anders krijgen we weeral de circus toestanden zoals in Belgie tervoren.

:chin:morgen,Georges ben vooral druk om de dagen door tekomen met wat Thai te leren en verder lekker rustig aan volgende keer laat ik niet weer zo lang duren als ik naar Thailand ga heb in die 2 jaar veel gemist van Thailand (gezin)
verder word ik door Thai mensen gewaarschuwd om niet teveel alleen op pad tegaan in de avond uren veel mensen zijn wanhopig op zoek naar geld de watersnood heeft veel mensen in armoede gedreven
zelfs voor nachtelijk ritjes met een taxi moet ik allert zijn.

Naar mijn mening onzin. IK heb niets gezien of gehoord van toegenomen misdaad.

Nou vermits ik nog in Belgie vertoef heb ik eerlijk gezegd daar geen zicht over,ofdat de straatcriminaliteit is toegenomen in Thailand.
Weet wel dat er wat kruimeldiefstallen waren in Pattaya,de laatste dagen(Pattaya news paper)
Er was iemand(farang) bestolen van zijn portefeuile 40000 bath,door 2 lady boy’s.
Nu waar vertoef je momenteel Fransjes,in Bangkok of in de Isan?

Ik denk niet dat de straatcriminaliteit in Bangkok zoveel is toegenomen t.o.v. eerdere jaren…in Pattaya is altijd wel iets aan de hand… Sowieso snap ik niet dat iemand met 40.000 Baht in z’n portemonnee loopt…

Goede middag Dave!
Nou zelf loop ik ook wel met veel cash geld rond als ik in Thailand vertoef.
Maar ben slimmer geworden om maar enkele duizende bathjes s’avonds mee te nemen als ik uitga.
Zelf ben ik ook eens bestolen geweest(in een zatte bui) door 2 lady boy’s op mijn kamer.
Wist het van tervoren niet dat het 2 miekes waren,nadien heeft men dat verteld op het politiekantoor.

hallo mede thailand lovers, hoe gaat het met iedereen? met mij persoonlijk gaat het prima, al komen de kilo’s er wel behoorlijk snel aan :beef:

ik heb ondertussen via een persoonlijk berichtje begrepen dat het met Frank (liu) ook allemaal goed gaat en dat hij met een paar maanden weer naar thailand af gaat reizen. hij leest hier nog steeds mee maar post niet meer (ik hoop dat hij dit wel weer gaat doen) hij heeft hier een persoonlijke reden voor welke ik begrijp en respecteer en ik hoop dat een ieder dit respecteerd, Ik wilde dit even doorgeven aan jullie allemaal en ben blij dat het hem goed gaat :kus:
ik hoop ook dat met Jelle (jellebowski) alles goed gaat en dat zijn afwezigheid te maken heeft met drukte door zijn studie (ik dacht althans dat hij nu studeerde in nederland)

Geen plannen om te verhuizen naar Chiangmai,Dirk?
Hoe vul jij je dagen in,met de scooter op verkenning of ligt jij uitgestrekt een boek te lezen aan het strand?

:mad:door omstandigheden prive moet ik morgen alweer terug naar Nederland heb net mijn ticket omgeboekt>>>
verder mensen hoop ik daarna snel weer terug tekeren naar Thailand:wub:
verder forum leden we horen van mekaar
groetjes Fransjes

:chin:Dave ,heb dit van hoge mensen bij de politie. dus er zal toch wel een kern van waarheid in zitten.
ze zeggen vooral wees meer op je hoede als voorheen.:dag:

Sinds wanneer zijn politiemensen in Thailand te vertrouwen :slight_smile: ???

Maar goed, ik hoop niet dat het een al te ernstige situatie is waardoor je al terug naar huis moet. In ieder geval sterkte.

Klinkt mij in de oren als het gerbuikelijke geleuter van Thais onder elkaar, waarbij ze soms indruk willen maken op anderen met hun ā€˜kennis’. Zeker, het kan waar zijn, maar ik heb daar nog niets van gezien of gehoord, en zo gauw als er ook maar iets aan de hand is gaat de paniek tegenwoordig direct rond.

Sluit me bij Dave aan, hoop dat er niets serieus is.

Nou eerlijk gezegd van die hoge pieten bij de politie,kan ik niet veel goeds zeggen!
Toen ik aangifte deed van diefstal,kreeg ik te horen dat als ik een ā€œzakcentjeā€ zou geven (ze) extra aandacht geven aan mijn aangifte.(je reinste corruptie)
Natuurlijk is er wel ergens criminaliteit in Thailand(bepaalde wijken) maar de meeste mensen willen beroofd worden.
Als je met een gouden ketting aan je nek rondloopt s’nachts in de straten van Patpong of Pattaya dan vraag je om moeilijkheden.
Nu Fransjes,wel erg spijtig dat je vroeger terug moet gaan naar Nederland,hopelijk is het niets ernstig.
In iedergeval veel sterkte beste vriend!
groetjes,georges.

Wat doet gij hier nog Georges???
Ge moet met uw nieuwe forum aan de slag!!:cheer:

??? Mai kao jai

Kao jai ik zie dat George Belgiƫ gaat besturen

Yep! Premier Georges!

Nou Roland,mijn taken als moderator op het Thailandforum blijf ik gewoon voortdoen.
Kan mijn Thailand niet missen ook mijn vrienden hier op het Thailandforum liggen me nauw aan mijn hart! .:slight_smile: