Ik meen mij te herinneren dat jullie stage moest lopen in Nederland voor zijn koksopleiding dus misschien heeft hij geen tijd.
Goede morgen iedereen,
Vandaag is het weer een sombere dag in Belgie,in het noorden van Antwerpen is het weeral aan het regenen.
Had gisteren avond de problematiek in Nederland gevolgd op de tv.
Hangen er weeral nieuwe verkiezingen in de lucht?
Het struikelblok van de PVV(Geert Wilders) tegen de 3 procent en tegen de euro!
Ook werd ik vanmorgen wakker met het nieuws dat er bij het treinongeluk gisteravond in Amsterdam 125 mensen gewond geraakt zijn.
Ik heb een vermoeden dat ƩƩn van de treinen een rood sein hebben genegeerd.
In iedergeval maak er nog een leuke dag van beste vrienden en hou het hier wat gezellig op het Thailandforum !!
Ja, super, kabinet gevallen ! Ik ben tegen Wilders, maar ik kan hem nu wel een heeeeeeeel klein beetje begrijpenā¦als het aan deze regering had gelegen hadden we komende jaren nog meer geld naar Brussel overgemaakt. Het moet eens over zijn met het sponsoren van Brussel. Als het zo doorgaat, heb je als land helemaal niks meer te vertellen en maakt Brussel de dienst 100% uit. En als ze meer geld nodig hebben, dan zouden ze elk land kunnen verplichten om het maar even over te makenā¦
Maar goed, dat worden ongetwijfeld nieuwe verkiezingen binnen nu en een aantal maanden. Ik zou alleen niet weten wie er nu een regering zouden moeten vormen, het zijn allemaal boeven, oplichters en zakkenvullers. Ik ben mijn hoop in de politiek al een tijd geleden verlorenā¦
En idd een vrij ernstig treinongeluk tussen Amsterdam CS en Amsterdam Sloterdijkā¦volgens mij is exacte oorzaak nog niet bekend, maar zal me zeker niks verbazen als er een rood sein is genegeerd. Gelukkig geen dodenā¦
Vannacht was het een latertje, wilde deze keer eindelijk eens opblijven om de Classico te zien, maar ik had beter kunnen gaan slapen. Was volgens mij een van de slechtste Classicos van de afgelopen jaren. Leek wel alsof Barcelona er weinig zin in had en Madrid was ook niet geweldig. Ook God had zān dag niet en viel erg tegen.
Hopelijk scoort Ajax vanmiddag wel een aantal keer tegen Groningenā¦als ze winnen, kunnen ze het kampioenschap helemaal niet meer mislopen en hebben ze aan 1 overwinning uit de laatste 3 wedstrijden voldoende. Half 10 Thaise tijd begint het dus we zitten er klaar voor vanavondā¦
Gisteravond overigens ook nog een goede film gezien, Contagion, kan ik zeker aanraden !
Hoe is het verder met jou Georges ? Gaat het elke dag weer een stukkie beter met je ?
:chin:hallo Georges die bui regen die je voor ons in bkk had voorspelt is nog niet gekomen de zon schijnt volop heerlijk in ons tuintje met veel koud water over leven wij deze dag wel weerlol2lol2lol2
verder ben ik blij te horen dat er in Nederland verkiezingen komen en dit exit betekent voor Wilders hoop ik hij is voor ons reiziggers een groot gevaar is mijn mening:mad:
Dit is bijvoorbeeld een ideetje vanuit Brusselā¦
<div class=ālazyYTā data-youtube-id=āEPcWHBPYOSUā data-width=ā480ā data-height=ā270ā data-parameters=āfeature=oembed&wmode=opaqueā></div>
:chin:morgen/middag Dave ja PSV gaat dat niet meer redden maar de 2de plaats hoop ik toch nog wel te pakken:dag:
Nou dat er geen regen ging vallen vandaag in Bangkok wist ik al lang van tervoren,was mijne goede vriend Dave wat maar aan het plagen.![]()
Ik mis Thailand enorm Fransjes,vooral de warme temperaturen,de mensen het lekker eten en vooral het bier.
Heb je nog plannen voor vanavond Fransjes?
groetjes,georges.:kus: (shit de verkeerde smily lol2 lol2 )
Wat een moeilijke bevalling,had een hele tekst geschreven,toen ik mijn antwoord wou verwerken was ik offline gesprongen op wwz,bye bye tekst .
Nou in korte lijnen: Ook hier in Belgie worden we uitgeperst als een citroen,eerlijk gezegd hadden wij Belgen en Nederlanders nooit in het **euroavontuur ** mogen stappen.
Nu moeten wij de putten vullen van andere landen die de dieperik in gaan.
Geloof dat wij (Belgen)volgend jaar de 2.8 % moeten halen(dacht ik?)
Wat betreft Ajax,wist dat met zoān programma dat andere ploegen zoals AZ,PSV en Twente steken gingen laten vallen en dat Ajax met de hoofdprijs gaat lopen.
Wat betreft mijn gezondheid,alles gaat goed met me,alleen moet ik nog veel medicatie nemen,wordt er zo moe van.
Gisteren was ik al gaan slapen om 21pm.
Volgende week een controle afspraak in het ziekenhuis nadien kan ik met de revalidatie oefeningen beginnen.
Als alles goed meevalt kan ik hopelijk binnen een maand of 2 a 3 eindelijk naar Thailand.
Zal eerlijk gezegd erg blij zijn dat ik jou eens in levende lijve kan zien Dave!
groetjes,georges.:dag:
Ja, Krungthep ,Brussel maakt de dienst uit in Europa enā Brusselā daar zijn wij dan ook allemaal in het Europese parlement vertegenwoordigd. Zo hebben we dat met de Euro landen afgesproken.
Het is een centrale regering net zoals in Amerika. En dat functioneert in Amerika ook goed. De xenofoob Wilders is het probleem.
Amerika is een zeepbel met giga hoge schulden etc etc of niet Kees ?!
Er zijn de Amerika ook een paar staten failliet maar de Amerikanen zijn op dat gebied verder dan wij in Europa, in Europa is ieder land nog te veel met zich zelf bezig. In Amerika is het niet beter hoor
In Amerika betaald een allerrijkste nog minder belasting dan een gemiddelde arbeider een motie daartoe om dit eens te veranderen heeft het ook niet gered, men komt er daar ook niet uit ondanks men al 1 land vormtā¦en wij nog met een hoop āschurkenā landen zitten zoals Geert ze verwoordā¦
Somtampoepala, Ik noem Wilders nooit bij zijn voornaam dat vind ik te familiair. Ik noem hem liever āgeblondeerde buitenlanderā (Indo) of eikel.
Noem jou toch ook Kees of is dat je liefkoos naampje, familie zal jij of iemand anders ook NOOIT toe behoren als je daar geen deel vanuit maakt, toetsenbord terrorist :foto:
Nou het is erg gezellig hier zeg, ik ga wel ff naar een andere toog
Ach ja niet iedereen heeft een vrolijke dronk over zich :cheer:
:chin:georges de regen is toch gevallen in de nacht :storm:
Nou hier ook zegā¦
Ach ja, alles wat in Amerika werkt, zou in Europa dus ook moeten werken. Amerika met zijn verschillende staten kan je niet vergelijken met Europa met zān verschillende landen. We moeten naar de pijpen van Brussel dansen en hebben daar als burgers nooit iets over te zeggen gehad. Net als over die K*-euro die ons door de strot is geduwd door banken en politici en waardoor nu vele landen op de rand van de afgrond staan.
Een centrale regering die zān handje op houdt als ze weer geld nodig hebben, en daar heb je dan als afzonderlijk land niks tegen in te brengen, anders heb je allerlei sancties aan je broek hangen.
Samenwerking op sommige gebieden, prima, maar ik ben altijd tegen 1 Europa geweest en al helemaal tegen die Euro !
Ja, hier schijnt het ook geregend te hebben vannacht, maar heb er niks van gemerkt⦠Temperatuur was prima vanochtend, maar nu weer lekker warm⦠Zaterdag maar weer eens een biertje halen in de stad, heb ik wel verdiendā¦