Thailand zever-topic: Aan den toog

Succes met je kaakoperatie maandag

1 like

Het is niet heel veel meer dan de laatste maanden. Nu misschien wat meer in het nieuws, omdat hij de afgelopen week in Laos en Cambodja was. Weet niet of de roodhemden zo snel weer de straat op gaan, ze hebben nu toch de regering die ze wilden ?? Mr T. instrueert ze wel vanuit het buitenland. Ja, hij wil graag terugkomen dit jaar, maar mocht dit gaan gebeuren, dan zie ik eerder de geelhemden weer de straat opgaan.

Vandaag overigens weer een kleine aardschok op Phuket, gisteren ook al. Hopelijk zijn het slechts naschokken en geen voorbode voor een zwaardere aardbeving.

Mijn Songkran was overigens zeeeeeeeer geslaagd. Zondag naar Sukhumvit geweest en het was een groot feest, erg goede gezellige sfeer ook. Kan niet wachten tot het weer Songkran is, toch echt wel het leukste feest dat ik ken.

Cindy, sterkte met je kaakoperatie !!! Gaat vast goedkomen !

Zo met een dagje vertraging hebben ze me gelost in het ziekenhuis.
Wat ik gemist heb die dagen,waren mijn sigaretten en mijn vrienden hier op het Thailandforum.
Zal nog veel moeten rusten,maar ik kom met tussenpauzes op het Thailandforum.
Wat is het hier in Belgie een kutweer,regen en nog eens regen.
Geweldig dat je een geslaagde Songkran hebt meegemaakt,Dave!
Ik denk dat de laundry business op volle toeren draaid in Thailand,5555555
@ Cindy,wens je nog veel suc6 toe voor komende maandag,ff doorbijten het resultaat nadien zal je bekoren,ben er vast van overtuigd.

:chin:ja , maar ik er broeit iets onderhuids bij de Thai mensen ik kan er geen vat op krijgen ik wil zelf ook geen stemming maken
en de water problemen van paar maanden terug spelen volgens mij hier in ook parten veel mensen hebben het nu niet zo breed die het voor dien redelijk goed hadden.:wereld:

Misschien dat de thai steeds meer gaan aanvoelen dat de koning aan het einde van zijn houdbaarheid datum is, I mijn idee is altijd dat alle schermutselingen tussen de rooie en gelen een soort van oefeningen waren voor als het onvermijdelijke gebeurt nl het overlijden vd koning.

De prins is niet echt populair dus het zou mij niet verbazen dat het dan goed mis gaat, maar ik hoop het niet en zou het verschrikkelijk vinden maar ik hou er wel rekening mee… Het lastige is dat het bijna onmogelijk is om met een thai over de dood vd koning te praten

Nou je bedoeld in de toekomst,dat er misschien rellen zullen uitbreken als de geliefde koning er niet meer is?
Denk dat het wel niet zo’n vaart gaat lopen,Baco! ze hebben ondertussen al geleerd van de fouten die in het verleden zijn gebeurd.(rellen redshirts)Het land Thailand kan dit niet meer permiteren om zo negatief uit de hoek tekomen.
Indien er weer rellen gaan uitbreken dan is dit(spijtig genoeg)het einde voor het toerisme in Thailand.

:chin:morgen alweer een groet uit warm Thailand even wat verkoeling in een internet cafe en dan op pad naar vrienden:zon02:
en Georges hoe gaat het nu met je?

Het is de laatste week inderdaad weer zweetheet…van mij mag het wel ietsje minder. Alleen fan 's nachts is ook niet meer voldoende, zonder airco slaap ik niet…
Het enige leuke aan april is Songkran :slight_smile:

Zeurkous lol2lol2lol2:zon02::zon02::zon02:

Hoi Fransjes,
Momenteel doe ik het wat rustig aan,heb praktisch de hele dag rustig in mijn sofa gelegen en naar films gekeken op tv.
Voor de rest kom ik af en toe op wwz,wil geen enkel risico nemen dat er iets knakt in mijn rug.
De operatie is goed verlopen,alleen heb ik een dagje langer in het ziekenhuis moeten verblijven dan was voorzien.
In iedergeval geniet van “Exotic Thailand” ,Fransjes!
groetjes,georges.:dag:

Niet te vroeg “victoria kraaien” Dave!!
Want als ik ff op de Thaise weerberichten kijk,ziet er het slecht uit voor aankomende zondag.
Men verwacht felle onweersbuien in Bangkok,de meeste regen volgens zoals ik kan zien op de bewegende beelden valt in Lat Krabang.:smiley:

:chin:fijn te horen dat je herstellend bent voor je het weet zit je weer in het vliegtuig naar Thailand pas dan wel op met de stevige thaise massagelol2
en dave het is wel heel hot nu in Thailand maar in Cambodja moet het nog erger zijn op het platteland temperaturen ruim 40 graden:zon02:

ook hier draait de airco de hele nacht Dave, het is erg warm maar dat is nog altijd beter dan de kou in nederland en belgie dus niet klagen. Songkran was hier trouwens ook een heerlijk verkoelend feest en mag van mij elke maand gevierd worden lol2

Georges, lekker rustig aan doen:slapen: (doe ik hier ook) en goed herstellen en dan snel weer in die vliegmachine >>>

:chin:toch een beetje nederlander blijvenlol2lol2lol2:zon02::wub::zon02:

ik heb al geruime tijd niets meer van onze belgische vrienden Frank (Liu) en Jelle (jellebowski) vernomen hier op ww, iemand enig idee of alles goed gaat met deze twee simpatieke heren?

:chin:toch maar even aanschuiven aan de toog lekker een groot glas vruchten sap en veel ijs (naam keng) er in heerlijk verder me vermaakt met wat liggen in de tuin:slapen: verder rustig aan deze avond:dag:

Idd dirk, heb ze ook al lang niet gezien. Waren we eerst jou maandenlang kwijt, nu zijn het onze Belgische vrienden… Ik kan maar 1 ding verzinnen…ook zij zijn druk bezig met een aanstaande verhuizing naar Thailand…

Nou zelf ben ik ook maar met tussenpauses op wereldwijzer(gezondheidsredenen)
Tsja het viel me ook al op dat Jelle en Frank heel stil zijn met posten op het Thailandforum.
Ook Shantiguru heb ik al een hele tijd niet meer gezien op het TH forum,maar geloof dat hij tot en met eind april in Thailand op vakantie was.
In iedergeval wens ik onze expats en natuurlijk Fransjes nog een leuk weekend.
Zou zo graag eens een lekker koel singhaatje willen drinken,maar ik slik nog momenteel medicatie,dus zal het nog ff wachten zijn om naar de chinese winkel tegaan voor een kratje Th bier.

Ik kan me herinneren dat Jelle nogal geprikkeld was door de posten van Steven. Misschien is het om die rede?. Kan ik me ook wel voorstellen als dat zo is.

Kom je nu maar hier stoken Kees?