George veel succes vrijdag
Kop op George :beef:
:chin:we zijn er en nu genieten :cheer::vak02::cheer:ieder een fijn song krang
Gelukkig kun je snel terecht Georges. Succes vrijdag!
Hoi Fransjes! maak er nog een mooie tijd van in het land van de glimlach.![]()
Bedankt voor je steun,het is wel geen zwaar ingreep meer,maar ik heb het eerlijk gezegd ffkes gehad met al die operaties de laatste jaren.
Tsunami alarm in Thailand⊠Iemand al iets meer gehoord dan dit?
Nee, hier ook nog geen verdere informatie. Wel zijn er hotels op Phuket die hun gasten eerder op de avond uit voorzorg ge-evacueerd hebben en was (is?) de luchthaven op Phuket tijdelijk gesloten. Het lijkt met een sisser af te lopenâŠlaten we het hopenâŠ
Sluit ik mij bij aan.
Kon straks niet reageren op de vraag van Zaan,omdat ik een paar uur niet kon inloggen op wwz,waarvoor mijn dank aan wwz!:mad:
Na een zware aardbeving voor de kust van Indonesie was er voor het hele gebied een tsunamie alarm van kracht,maar dat is al ondertussen opgeheven,het had een kracht van 8.7 en was ook voelbaar in Thailand,Dave!
Zeg Dave,ga je computer ook niet traag op wwz?sinds die irritante filmpjes gaat mijn pc heel traag,maar alleen op wwz!andere websites alsook google gaat in sneltempo!
Ja, hier in Bangkok niks gevoeld, maar wel op Phuket en omgeving. Bangkok Airways heeft voor de zekerheid toch een aantal vluchten geannuleerd tot morgenochtend.
Ben blij dat er niet weer zoân verschrikkelijke tsunami is geweestâŠ
Wat met je laptop Dave? heb je daar ook problemen mee om te surfen op wwz?
Nee, absoluut geen problemen met WW via laptop. Ook met pc op werk geen problemen.
Georges sterkte morgen bij de dokter en hopen dat alles nu snel hersteld gaat worden.
Bedankt voor je steun,zal echt blij zijn dat de operatie achter de rug is.
En dat ik nadien eindelijk eens kan gaan plannen om een ticket te booken.
Ik heb een andere omgeving nodig alsook mijn rust,die vind ik alleen maar in Thailand.
Ben de laatste tijd ook snel moe,deels te maken met de medicatie dat ik neem.
Je kan dit gewoonlijk afleiden aan het aantal postings en mijn inbreng op het Thailandforum die momenteel op een âlaagâ pitje staat(weinig input) het is eerlijk gezegd tegen mijn natuur dat ik weinig antwoord op de vragen van de mensen.
Maar ik beloof beterschap in de toekomst ff nog wat geduld.
groetjes,georges :chin:
Sterkte Georges !!!
En voor iedereen SAWAT-DII PI MAI !!! HAPPY THAI NEW YEAR !!!
Ik heb overigens een paar dagen terug een topic geopend met de vraag of een van de vaste forumleden zin/tijd heeft om een Wereldwijzer-stand te bemannen op de Thailandfair ter promotie van ons Thailand-forum. Niemand interesse ?
Succes vandaag Georges!
:chin:morgen hier middag een groet uit warm Bangkok ben echt blij dat er weer ben .
verder er is veel Thaksin propaganda dus ik verwacht binnen kort weer veel rood hemden op straat:foto:
Hallo allemaal!
Tijdje geleden dat ik me op het forum heb laten zien. Druk met andere zaken. O.a. op het werk om wat dingetjes af te ronden omdat ik zelf aanstaande maandag het ziekenhuis in ga voor een kaakoperatie. Pff⊠ik ben op en top gestrest! Maar, alles komt goed. ![]()
@Georges: wat een verhaal weer zeg. Inmiddels weer onder het mes geweest en op naar herstel. Heel veel beterschap en kracht gewenst!!
Fijne dag allemaal en voor diegenen die in Thailand zitten: GENIETEN!! Ik zou willen dat ik er nu ook zat.