Er zit inderdaad aan de rechterkant van het scherm een filmpje met geluid ontzettend irritant :foto:
met dank aan firefox met adblocker en element blocker for adblocker heb ik geen last van dat soort dingen, in dit geval 1x en dan ff op blokkeren drukken en nergens last meer van
op mijn tablet zie ik ookniets
Bekijk en reageer hoofdzakelijk via de iPhone en heb er dan ook geen last van maar idd voor op de pc waar ik het ff op checkte zal het een uitkomst zijn want het is nogmaald vreselijk irritant.
Stom, stom, stom⦠Ik heb natuurlijk ook gewoon Adblock :redface:
Ik zag net ergens staan download de app voor ww ik kijken kost ie ā¬2,39 dat vind ik te duur zal wel aan mij liggen ik dan maar ki niau
Inderdaad net ff gekeken in de AppStore maar aangezien ik hem ooit is heb geĆÆnstalleerd en waarschijnlijk nog in de periode dat hij gratis was want kan mij niet voorstellen dat ik ā¬2,39 voor die app heb betaald dus hoef ik hem alleen maar weer opnieuw te installeren terwijl ik hem toen onhandig vond gezien op de email link klik veel simpeler werkt verbruikt misschien meer data of energie maar WTF.
:chin:middag een ieder daar ben ik weer heel druk geweest maar maandag is het ECHT zo ver naar Thailand voor een paar maandjes via de ukraine voor 500 euro eerste stuk wel uit gevoerd door klm naar naar een ukrainse maatschappij >>>:vak02:Song krang:cheer:
Heel verstandig, want voor een kampioenschap van Pee Es Vee hoef je niet thuis te blijvenā¦dat komt er namelijk niet.
Je had beter vandaag al kunnen vertrekken, had je de nederlaag morgen tegen Heracles ook niet mee hoeven te maken !
Alvast een goede reis & sawat-dii pimai !!
Nou kom ook ff piepen,heb me een paar dagen down gevoeld.
Ze hebben het probleem in mijn rug eindelijk gevonden(opgespoord met een MRI)
Jullie geloven dit nooit,maar er is een schroef afgebroken van mijn plaat die in mijn rug zit.
En wat nu georges, weet het zelf niet meer?
Denk dat ik een hartig woordje zal zeggen tegen de chirurg die me heeft geopereerd.
Heb voor dinsdag een consultatie kunnen versieren(bij hoogdringendheid)
@ Fransjes nog een goede reis naar het land van de glimlach!
Nou George daar ben je mooi klaar mee moet je weer onder het mes neem ik aan, maar succes dinsdag en laat die chirurg heel
Beterschap
Nou mijn schoonbroer gaat mee,denk dat dit het veiligst is voor mezelf en voor de chirurg.
Ben geen agressief type,maar loop al een paar dagen op eieren,en sta op ontploffen.
groet,georges.
:chin:of genieten met een Thais biertje als we toch nog de hoofd prijs pakken vandaag is maar een troost prijsje:dag:
ja de reistas is gepakt en als alles volgens plan verloopt loop ik dinsdag in Bangkok
Georges jij sterk blijven je kans om ook weer naar Thailand te gaan komt zeker ook weer:vak02:
Halve gereedschap kisten worden soms achtergelaten na een chirurgische ingreepā¦nu wel George succes :chin:
allereerst wil ik Georges veel sterkte wensen met zijn afgebroken schroef, als het een nieuwe operatie zal worden (wat mij wel aannemenlijk lijkt) zal het niet zān hele zware zijn waarschijnlijk kan dit met een kleine operatie verholpen worden (dit hoop ik althans) en kunnen we ook Georges weer verwelkomen in LOS
dan wil ik Fransjes heel veel sterkte wensen met het verwerken van weer een verloren jaar voor PSV en waar volgend jaar de problemen weleens groter konden worden daar ook de champions leage weer in de begroting is opgenomen maar waarschijnlijk ook niet wordt behaald
ook wil ik Fransjes natuurlijk een zeer aangenaam verblijf toe wensen in ons aller favoriete landā¦:vak02:
:chin:de prijzen worden pas bij de eind streep verdeelt dus ik blijf positief denken de eerst(troost) prijs is ondertussen binnen verder deze week lekker songkrang samen met mijn vrienden(innen)in Thailand:vak02::cheer::vak02:
gefeliciteerd met deze prijs!!! maar ik denk dat songkrang (en vooral je verblijf in thailand) voor jou eigenlijk de echte prijs is
@ Dirk : Natuurlijk zal het wel geen zware ingreep worden,maar wie gaat de rekening betalen?
Je moet weten dat ik al meer dan 2 maanden thuis zit,ik heb alleen maar een gewone salaris zonder premies,dat schilt me wel een paar honderd euroās de maand.
Ik heb nooit geluk in mijn leven er is altijd iets,wanneer ga alle ellende nu eens stoppen.
In iedergeval bedankt voor je peptalk,ook aan Jan bedankt voor je bezorgdheid om mijn persoon.
@ Fransjes proficiat met het winnen van de Nederlandse beker,het is wel een troostprijs.
Nu geniet van je vakantie in Thailand,niets forceren doe het rustig aan zou ik zeggen.
Kop op Georgeā¦7 mindere en 7 vette jaren hou het daar maar op eind goed al goed :cheer::beef:
Zo ben terug van het ziekenhuis,de chirurg heeft me uitgelegd wat er is gebeurd met het breken van de schroef.
Het botschraapsel wat ze uit mijn heup hadden gehaald, was nog niet goed “uitgehard“. Daardoor bleek er een mimieme speling tussen te schroeven en de plaat te zitten. Je krijgt dan het effect van de paperclip.
Als je die een paar keer op en neer beweegt op 1 punt, dan breekt die, dat was met die ene schroef bij mij ook gebeurd.
Nu moet vrijdagmiddag terug onder het mes,zal maar een klein ingreep zijn volgens wat de chirurg me verteld heeft tervoren.
Voor de rest is het weeral bang aftellen tot vrijdag,zie er eerlijk gezegd niet naar uit.
Succes, Georges!
Ik ben aan het leren voor mijn tentamen. Heb met Pasen echt veel geleerd, maar ik merk dat de energie vandaag een beetje op is.