Thailand zever-topic: Aan den toog

Nou het niveau daar moet je niet vergelijken met ons voetbal hier in Europa.laten we zeggen amateursvoetbal in 3de klasse.
Hoe is het voor de rest,Dave,kan je het goed aarden in Bangkok?

Hoi Georges in ieder geval vanaf deze kant heel veel sterkte met je herstel. Zoals ik al een keer eerder zei moet je goed de tijd nemen voor je herstel (liefst in Thailand met een singha hahaha). Dus niet alles te snel willen doen forceer het niet.

Groetjes Tabe.

Bedankt Tabe! nog steeds last, zal morgen ff naar mijn huisdokter gaan die moet me maar onderzoeken.

groetjes,georges.

Zo ben terug thuis van de dokter,heb al een verwijspapiertje voor het ziekenhuis meegekregen.
Na contact met de chirurg moet ik me bij hem aanbieden op 16 april(vroeger gaat het niet)
Dat wil dan zeggen dat ik zo’n drie weken moet wachten voordat ik wordt geholpen.

Hee Fransjes, wat ben je stil ??? Wat heeft Pee Es Vee gisteren gedaan tegen de Godenzonen uit Amsterdam ???

Hoi Dave,kan dat zijn dat Ajax met 2-0 heeft gewonnen van Pee Es Vee?
Zo te zien aan het programma dat ze nog moeten afwerken dit tenopzichte van AZ?schat ik de kansen van Ajax groot dat ze dit jaar weeral kampioen gaan worden.:slight_smile:

hallo iedereen, hoe gaat het met jullie? ik vermaak me hier prima mijn scooter maakt bijna dagelijks vele kilometers en dat is de reden dat ik dus weinig online ben. het nederlandse voetbal volg ik hier vooral via de radio (app op mijn telefoon) en als ajax aanhanger dus ƩƩn hele leuke zondag gehad, de F1 volg ik hier in een italiaans restaurant met dus de prachtige passie voor ferari en het was gisteren dan ook feest hier dus ik heb vandaag niet veel meer gedaan dan in mijn hangmat gelegen haha
georges ik wens je sterkte met je herstel, maar de verveling is nu wel erg toe geslagen bij je als het thaise voetbal gaat volgen daar ben ik het met dave overeenstem dat heeft geen niveau

Hallo!

Wat een weertje buiten, he! Puur genieten… :slight_smile: Helaas zometeen weer op naar het werk.
Vanmorgen al lekker een uurtje in de sportschool geweest. Ik krijg direct goede zin van dit weer!

Hoe gaat het met de rest hier?

Gohh Dirk ik wou dat ik in je plaats was,ik toer ook heel graag rond,je ziet dingen die je anders niet zie als je met de trein,auto of bus reis.
Zeg Dirk,je kan de voetbalcompetitie in lifestream bekijken op de NOS nadien,of heb ik het mis?
Nou zit geplaagd met een bloeduitstorting waar mijn euchh goudenplaat steekt in mijn rug.
Hopelijk is het van voorbijgaande aard,en zal het wel vanzelf genezen(hoop ik?)
maar ik moet nog naar het ziekenhuis voor een mri,nadien heb ik nog een consultatie bij de chirurg die me toen heeft geopereerd.(wordt vervolg mijn ellende)
groetjes,en drink van mij een goede singha aan het strand
georges.

Hier kan je wedstrijden (wereldwijd) live bekijken…beter dan achteraf :smiley:

Wrijf het er nog maar in Dave!:smiley:
Nou de Championsleague voetbal komt toch 6 uren later op het scherm in Thailand,Dave,dus ben je al verplicht om 2:30am op te staan.lol2

Waar zou Jan zitten,het is al weken geleden dat ik hem nog gezien heb op het Thailandforum,misschien zit hij knus in zijn huisje in Hua Hin?
Liu en Jelle zijn ook van de aardbodem verdwenen,en waar zit shantiguru?

mmmm Dave ik denk dat het de bedoeling was om een link te plaatsen?

Nee toch heb van de week nog een antwoordt verschaft aan iemand op het forum mbt iets in Hua Hin en was het maar waar dat ik er zat :vak02:.

Ha de Jan,zal er over gekeken hebben waarschijnlijk!
Nou ik heb nog altijd de lotto nog niet gewonnen,dus zal het nog wel ff duren voordat ik over de nodige centjes beschik om je stulpje te kopen.:smiley:
groetjes,georges.

1 like

En Fransjes is ook al zo stil…normaal heeft ie altijd zulke grote babbels over PSV…nu houdt ie zich stil…
Ik ben overigens ook wat minder online…geniet momenteel van een aantal dagen op Koh Chang…zondagavond weer in BKK…

Jongens ik hou het een dagje of 2 bekeken hier op wwz!
Kan mijn werk niet na behoren doen,word zot van die irritante filmpjes die om de 15 seconden worden getoond.
Heb nog massa’s werk te doen op het Thailandforum om te reageren op de vragen van de mensen,alsook op de rubriek ff voorstellen.
Maar ik word er knettergek van,Kan jij niet ff reageren in het intranet Dave?

Inderdaad heel vervelend Georges. Jammer genoeg kan ik niet reageren in de helpdesk…

Ik vind het ook heel irritant…elke keer als ik naar een nieuwe pagina ga, begint dat filmpje automatisch te spelen… Heb m’n geluid nu maar uitgezet…denk dat dat het makkelijkst is…

over welke filmpjes hebben jullie het ik zie of hoor hier helemaal niets