Thailand zever-topic: Aan den toog

zo Frans ben jij de volgende die vertrekt naar thailand? het gaat hier nog druk worden haha
psv hoeft van mij niet te winnen hoor:cheer:

lol2

lol2

Wat zie mijn lodderoog als ik ff de uitslagen bekijk,het ga helemaal niet goed met Psv.
FT Roda Kerkrade 3 - 1 VVV Venlo

March 10

FT FC Groningen 1 - 3 Vitesse Arnhem

FT Heracles Almelo 0 - 2 Den Haag

FT SC Heerenveen 4 - 2 Excelsior Rotterdam

17:39 March 11

FT NAC Breda 3 - 1 PSV Eindhoven

FT Ajax Amsterdam 3 - 0 RKC Waalwijk

FT Feyenoord Rotterdam 1 - 1 FC Utrecht

FT NEC Nijmegen 3 - 1 FC Twente Enschede

51’ De Graafschap 0 - 1 AZ Alkmaar (stand na 51 minuten spelen)

Klopt, grote kans dat de trainer van PSV vandaag ook ontslagen word… Fransjes is ook heel erg stil :smiley:
Ach, allemaal leuk en aardig, maar uiteindelijk wordt het gewoon Ajax die zijn 31e landstitel behaalt…

lol2 lol2 lol2 lol2

En nu over een week of 2 moeten ze in Amsterdam ook nog maar ff een pakkie krijgen :smiley:

now ,now oppassen het gevaar kan wel eens van AZ komen,Dave!:smiley:

Dat geneuzel over voetbal… Over 4 nachtjes begint het echte werk weer!

Waarom post ik dat hier? Nou bij de buren kon je dit al lezen…

En daar hoort een filmpje bij [ame=ā€œMark Webber in Bangkok - YouTubeā€]filmpje[/ame]

[ame=ā€œF1 Show in Thailand by Mark Webber - YouTubeā€]filmpje 2[/ame]

:smiley:

Wat is het al enkele dagen rustig aan den toog,snap er niets van?
Nou zal wel zelf iets voor mij uitschenken.

Het echte werk ?? Je bedoelt toch niet dat saaie rondjes rijden in een autootje he ???

Zelfs Dave post hier niet meer…

:smiley:

zit jelle al in cadzand voor zijn stage, hij zal wel met een jupiler in zijn zelf gegraven kuil zitten of doen belgen dat niet

Nu voor de mensen die op de hoogte willen blijven van het Thaise voetbal,hieronder een paar uitslagen die in de vooravond zijn gespeeld.
FT Muang Thong United 2 - 1 BEC Tero Sasana

FT Pattaya United 0 - 0 Samut Songkram

FT Buriram United 3 - 1 Chiangrai United

FT Chonburi 4 - 0 Thai Port FC

Nou Kon het weeral niet laten om de mooie foto’s van Jan zijn huisje in Hua Hin te bekijken.
Voor de rest doe ik heel de dag niets dan revalideren en af en toe op wwz verschijnen.

Wie weet komt er een dag George…:vak01:

Goedemorgen dames, hoe is het hier allemaal ?? Nog nieuws vanuit Nederland (en Belgie) ?

Hier in Bangkok alles oke, gaat z’n gangetje. Nog een paar weken en dan mogen we weer Songkran vieren…weet nog niet waar in Bangkok ik naar toe ga. Vorig jaar Khaosan gehad, leuk om een keer gezien te hebben, maar net Koninginnedag in Amsterdam…dit jaar geen zin in. Iemand nog suggesties ??

Hoop ook binnenkort even paar dagen naar het strand te gaan…wellicht Koh Chang…of maar weer eens naar Koh Samet…of mss toch weer even Hua Hin…

Hee Georges, volg jij de Thaise voetbalcompetitie ?? Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand die volgt :smiley:

Nou heb vroeger een paar keer naar Pattaya United gaan kijken met een paar vrienden,die nu nog trouwens hevige supporters zijn van deze club.
Ik zou voor Koh Samet kiezen Dave,denk dat je in Bangkok elke keer een net pak kan gaan aandoen,met al dat Songkran gedoe.
Aan het strand heb je alleen maar je zwembroek nodig!

Als ze supporters van Thais voetbal zijn, zijn het dus geen echte voetballiefhebbers :smiley:

Nee, met Songkran blijf ik gezellig in Bangkok, lijkt me leuker dan op Koh Samet. Dat je nat wordt met Songkran, dat weet je van tevoren, dus daar kleed je je sowieso wel op.

Heeey mannen en dames natuurlijk :chin: kom hier ook weer even kijken! Met het nieuwe systeem (windows 7) kon ik vanaf mijn werk hier niet meer op komen maar het werkt weer (zie alleen geen plaatjes)
Hoe is het hier?

Gr Rik

Hoi Rik,das lang geleden!! dacht dat je aan het rentenieren was in Thailand!lol2
had daarstraks wat fysiotherapie voor de rug gekregen!
Het was me niet goed bevallen,ben wat te diep door de knieen gegaan,kreeg ineens een pijnscheut in mijn onderste ruggewervels.
Moest stoppen van de fysiotherapeut,als ik vanavond of morgen nog last heb,moet ik een afspraak maken bij mijn chirurg die me heeft geopereerd.