Thailand zever-topic: Aan den toog

Hmmmm Mango Tango! Maak me gek!

Nou verzorg je keelpijn en rust maar eens lekker uitgestrekt in de zetel.
Kom wel goed met de tickets,ik zit op vinkenslag!lol2

Haha thanks! Hmm ik heb hier nog een mango liggen. Misschien maar eens mijn eigen Mango Tango-creatie maken. Ben echt weg nu!

Ben je zeker dat je nu weg bent? zie je nog altijd online? ha ha h a!!

:chin:Wat een :mad:drama:mad: PSV:mad: vandaag Twente terecht gewonnen 2-6 dat zal wel je verjaardags kado zijn Davenuman:zon02:

Denk eerder dat AJAX met 4-1 heeft gewonnen :cheer::cheer::cheer:

Hoe zou het met Dave zijn,nog aan het bijkomen van zijn verjaardagsdinner in de Baiyoke Sky Tower?
Denk dat hij vandaag een snipperdag heeft genomen.
Fransjes,en toch zie ik PSV kampioen worden(heb zo’n vermoeden)

Niks geen snipperdag, gewoon weer gebikkeld vandaag :slight_smile:

Weekendje was erg leuk, Royal Princess Larn Luang ziet er mooi uit na de renovatie en Baiyoke diner buffet was best aardig. Eten was zo zo, en erg druk met Aziaten, maar uitzicht was de moeite waard. Maar volgende keer gewoon weer een simpel restaurantje zonder toeristen…heeft toch meer charme.

Het nagerechtje ziet er niet verkeerd uit, maar doe mij i.p.v. dat ijs en dat puddingachtige gebeuren, maar iets meer sticky rice met kokossaus :smiley:

Ik heb zeker genoten van Pee Es Vee en Ajax dit weekend… :smiley:

ha ha ha,Dave! hoe gaat het met je,was je feestje geslaagd?
Nou zelf ben ik nog nooit in de Baiyoke tower geweest,kan me voorstellen dat je een prachtig uitzicht over Bkk.
Vallen de prijzen daar mee Dave? heb geen enkel idee hoeveel het allemaal kost.
groetjes georges.

Wij verkopen het voor 750 Baht per persoon. Daar komen wel nog drankjes bij die je zelf moet betalen (m.u.v. vruchtensap). Voor die prijs kan je dus wel onbeperkt eten en 23x opscheppen als je zou willen. Ik kon gisteravond dan ook bijna niet meer lopen en was blij dat we met de taxi terug naar huis gingen. Best leuk om een keertje te doen.

Nou als ik in de komende maanden in Bkk vertoef,dan neem ik je mee naar het Baiyoke tower op mijn kosten Dave!!

Wat is het zo moelijk om te stemmen op de Nominatieronde: Favoriete Reisorganisatie !
Heb maar op VIENGTRAVEL gestemd,weet zeker dat ik nadien een biertje krijg(gratis) van Dave! ha ha ha .

2 likes

Het is gewoon een omkoopschandaal… :smiley:

Tja corruptie en Thailand lol2

Thailand en gratis ?? Dat gaat niet samen he Georges. Voor niks gaat alleen de zon hier nog elke dag op !

zelfs dat niet want daar betaal je voor met zweetdruppels

Nou de reisarwards is om mee te lachen,heb het al aangekaart in de kletstopic,dat het allemaal boerenbedrog is.
Mensen komen uit hun winterslaap en gaan dan stemmen met ocharme 1 of hoogtes 2 postings achter hun naam.
Mensen op het Thailandforum,allemaal stemmen op VIENGTRAVEL van onze vriend Dave!! je kan je stem uitbrengen op deze link! Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk

En het is weer weekend!!! :smiley:

Ik had gisteren ook al vrij. Ben voor de laatste keer vóór de operatie op consult geweest bij de chirurg. Meteen even alles afgewerkt, wat erin resulteerde dat we uiteindelijk ruim 3 uur in het ziekenhuis zijn geweest. Ik kan me leukere dingen bedenken… :wink: Voor mensen die geïnteresseerd zijn, mijn verhaal is te volgen op cindyskaakoperatie.blogspot.com :slight_smile:

Morgen ga ik met mijn vriend skiën. Ik heb het jaren geleden al eens twee keer gedaan. Morgen dus toch maar even een lesje pakken. Ben benieuwd, heb er wel zin in!
Maandag en dinsdag zijn we ook nog lekker vrij, dus wij kunnen genieten van een heerlijk lang weekend!

Voor iedereen hier op het forum: fijn weekend!

:chin:sorry, mensen dat ik zo weinig aan de toog ben maar druk om de laatste zaken te regelen voor mijn vertrek naar Thailand
mensen maak er een fijn weekend van :cheer::slapen::cheer:

Hoi Fransjes, dus ga je in april definitief naar Thailand,of kom je om de zoveel maanden terug naar Nederland?
Nog een prettig weekend,Fransjes en hopelijk wint PSV.