Thailand zever-topic: Aan den toog

georges, ik snap niet hoe het kan. heb je PB ontvangen, maar kan niet antwoorden. ik zal je zo even mailen.

x

okay Jenny!!heb je mijn email adres nog? zal hem ff sturen via pmtje!
groetjes,georges.

Wat een rust hier zeg!
Georges, hoe gaat het met je herstel?

En zijn er nog mensen met spannende plannen voor het weekend?
Ik zit nĆŗ al in de stress voor een operatie die pas eind april gaat plaatsvinden. Word er gek van! Dan maar af en toe afleiding vinden hier op het forum.

Trouwens… we zijn aan het denken om toch maar terug te gaan richting Thailand en omstreken. Eerst waren de plannen Curacao maar die kans wordt steeds kleiner. Het is zó duur daar. Stiekem wilde ik al heel graag terug (liever vandaag dan morgen), maar nu begint ook mijn vriend toe te geven. Joehoe! We missen Thailand iedere dag… de plannen zijn nog pril, maar wie weet zitten we tegen het einde van het jaar weer in het vliegtuig richting BKK. Duimen maar!!

Spannend niet…leuk wel… Morgenavond een nachtje in de stad slapen in het Royal Princess Larn Luang…net gerenoveerd dus moet natuurlijk even uitgetest worden…

Zondag na het zwembad getest te hebben even de stad in, weet nog niet waarheen, en dan zondagavond voor m’n verjaardag dinertje in de Baiyoke Sky Tower… :slight_smile:

Tsja, Thailand-verslaafd he…dat is te merken. Dat wordt dus weer een vakantie naar Thailand. Goed plan :wink:

En je niet al te druk maken he…Eind april is nog heel ver weg en het is niet goed voor je hart als je je nu al elke dag druk maakt ! Gewoon aan Thailand denken…dan vergeet je die operatie… Die mooie stranden hier…dat lekkere warme weer, dat heerlijke eten…

Dave je hoeft dat verjaardags diner tochniet in je eentje te verorberen?

Nee hoor, ik heb gezelschap :smiley:

Pu jing suai mak mak?:cheer::wub:

Nou het herstel gaat moeizaam,ben nog dikwijls moe,kan me al wat behelpen(wassen en aankleden)
Zelf zit ik de laatste tijd niet veel achter de computer,hoogstes zo’n 20 minuten per dag.(zal wel beteren)
Nou geweldig dat je van plan bent om terug naar Thailand op vakantie te gaan Cindy!
Wens je nog veel suc6 toe voor de nadere operatie,komt wel goed Cindy!

Nou wens je nog een gelukkige verjaardag toe voor zondag ,Dave!
Vlieg er maar eens stevig in,en denk af en toe aan ons,die zitten te tandenknarsen om op vakantie tegaan naar Thailand!
Hipper de piep,hoera,hipper de piep hoera,hipper de piep hoera!lol2
georges.:dag:

:chin:morgen,drukke week achter de rug dus weinig op dit forum geweest Dave fijne verjaardag en neem het er maar eens lekker van.:cheer::wub::cheer:

hallo allemaal, van Gefeliciteerd met je verjaardag Dave!!
ik ben weer een tijdje niet online geweest wegens een kapotte computer, en van wegen diverse uitstapjes in thailand, isaan, chiang mai, en hua hin zijn weer eens bezocht en ik moet zeggen deze plaatsen zijn nog steeds de moeite van een bezoek meer dan waard.
Georges leuk te zien dat je toch al online kan zij, doe het rustig aan en genees goed daarna zal ook jij weer snel in thailand zijn
ik ga nu eens een lekker noodle soepje aanschaffen

ik spreek jullie later vanuit een heerlijk warm Ao Nang

Gefeliciteerd Dave! Veel plezier vandaag!

Voor de rest een mooie zondag gewenst :slight_smile:

Hoi Dirk,das lang geleden,dacht het al dat je aan het rondtoeren was in Thailand.
Tsja kan me nu al zelfstandig wassen en aankleden(veel geoefend)maar heb nog thuishulp tot volgende week vrijdag.(oeffffffff)
In iedergeval maak er nog een prettige middag van,Dirk!
groetjes,georges.:dag:

Hoi Cindy,nog plannen voor vandaag of ga je het wat rustig houden en lekker luieren op de zetel?:slight_smile:

Hi Georges,

Geen plannen vandaag. Gisteravond zijn we gaan uiteten (wokken) voor de verjaardag van mijn schoonmoeder, was gezellig!

Ben sinds gisteren hartstikke verkouden en heb wat keelpijn. Vandaag doe ik het dus lekker rustig aan. Misschien nog een beetje aan Thailand denken. :wink:

Mocht je goedkope vliegtickets tegenkomen voor in okt./nov., laat het me weten. We willen ongeveer 3,5 week gaan dan. Zag wel een mooie aanbieding bij Egyptair maar weet niet of dat wat is. We zijn 1x met China Airlines en 1x met Emirates richting BKK gevlogen!

Zal het zeker in de gaten houden,Cindy!
Alleen vertrek uit schiphol of ook eens ff kijken via Zaventem?
groetjes,georges.

Schiphol, Zaventem, Düsseldorf, dat is ons om het even. We wonen in Nederlands Limburg. :slight_smile:

Nou als ik iets vind,dan zal ik het wel ff doorsturen via pmtje!
(kost je wel een whiskey,Cindy!!)lol2lol2

Gelukkige verjaardag Dave!!! weet dat je dit zeker lust(met dank aan Cindy,had haar foto genomen uit haar album! ha ha h a!!

http://www.wereldwijzer.nl/249693-albums4576-picture30597.jpg

Hahaha, geen probleem hoor! Fijn dat je wil meezoeken! 4 (of meer) ogen zien meer dan 2 he!

Zo, ga eens even lekker bankhangen. Fijne zondag en rustig aan he Georges!