Hoi Dave,nou de Baiyoke Sky Tower om je verjaardag te vieren, zal wel veel geld kosten zeker?
Hoe is het leven momenteel in Bangkok,kan je zo je draai wat vinden?
Heb je nog weekendplannen of ga je het wat rustig aandoen?
groetjes,georges.
Dank je.
We hebben zeker een goede reis gehad.
We hebben genoten van Chiang Mai, het weerzien met de (schoon-) familie was ook ontzettend leuk en gezellig.
Enig minpuntje van de reis, was dat ik bij het kappen van bamboe ben aangevallen door een bende rode mieren. Ik kan je vertellen, dat dit best pijnlijk is.
Ik ken hetā¦ben ook een keer bij verblijf bij de toenmalige schoonfamilie in Isan wakker geworden van de pijn 's nachts. Een kolonie rode mieren had mij uitgekozen om overheen te lopenā¦was geen succes (voor mij dan)ā¦
En dagen later las ik, dat mieren de geur van hun vijand onthouden. Die staan mij volgend jaar al op te wachtenā¦
:chin:morgen,het beloofd wel een aardig weekend te worden hier in nl/be natuurlijk niet zo warm als in Thailand denk dat ik lekker toch veel buiten ben overdag heerlijk de zon:zon02:
en dat mieren verhaal volgens mij hoort het er een beetje bij heb zelf ook al eens mee van doen gehad misschien houden zij ook wel van Farang:wub:
Een fijn en plezierig weekend een ieder:dag:
Ze zullen natuurlijk niet altijd zo een lekkere hap uit (in mijn geval) Nederland krijgenā¦hahaha
Die staan nu al te trappelen lol2
:lol:
Ze eten elke dag al Thais, dus willen voor de afwisseling wel eens wat anders ! Zo gek is dat nietā¦na weken alleen maar Thais eten, wil ik ook wel eens wat Westers voedselā¦
:chin:masman farang (aardappel) ja zijn zeker ook verkrijgbaar:dag:
Man farang zijn idd te krijgen, maar ik kan in mijn appartement niet zelf koken⦠![]()
Haal dan ook regelmatig Kaeng Massaman Kaiā¦zo eet ik toch af en toe nog aardappelā¦
Goedemorgen Dave,je zal mijn vorige bericht aan jou overzien hebben.(mae pen rai)
Zeg heb jij niet op je kamer een fritketel?
Gewoon ff winkelen bij tesco en van die voorgebakken frit uit de koelingsrekken halen.(het schilt in de prijs)
Als je een kilo aardapellen op de markt koopt dan ben je heel wat kwijt.
Voor de rest,maak er nog een gezellige weekend van Dave!
groetjes,georges.:dag:
Goeimiddag iedereen,
Lekker lang uitgeslapen en dan een noedelsoepje gemaakt met de moo khrob die 3 dagen heeft liggen marineren⦠mm, lekker krokant velletje, heerlijk stukje vleesā¦:dag::cheer:
800 bath / dinner
Voor klanten 750 Baht inclusief toegang tot het observatiedek. Maar ik ben reisagent heā¦en ga dus mooi geen 750 Bahtjes betalen ![]()
Nee, voor die ene keer in de zoveel tijd dat ik die gebruik vind ik dat niet waard. Ik hoop mān eten wel gewoon op de markt of eet in een van de restaurantjes in de buurt, ook goedkoop en net zo lekker ![]()
Goede morgend Dave,
Lekker vrij vandaag?vanavond nog gaan stappen of hou je het wat rustig?
:chin:morgen,op naar de wedstijd van vandaag PSV -Feyenoord na af gelopen zondag hoop ik dat PSV iets moois laat zien vandaag.
Verder niet veel om handen vandaag beetje dromen over Thailand:slapen::vak02::slapen:
:chin:morgen,Georges al weer gewend aan je hulp in huis en hoe gaat het met je herstel?:dag:
Gelukkig had PSV het gisteren gered maar wat was het spannend tot de laatste minuut.:cheer:
Nou ik rust wel heel veel op de zetel,af en toe kruip ik achter mijn compoeter.
Voor de rest,tsja sport kijken op tv(zoals gisteren kuurne brussel kuurne,wielrennen)
Nou ik heb de beelden gezien van Psv,natuurlijk heeft Mertens weeral een doelpuntje gemaakt.(denk dat hij volgend jaar naar een andere club gaat)
groetjes,georges.:dag: