:chin:het is weer weekend zal Dirk een Thaise schone:wub: aan de haak hebben geslagen het is weer even rustig met Dirk:vak02:
:chin:Wat een rust aan de toog het is gewoon open ook met de Carnaval:cheer:
Hoi goedemorgen Fransjes,(de verpleegster is weg het geeft mij de gelegenheid om ff op wwz tegaan)heb slecht geslapen vannacht:zit ook nog met een griepje)
Volgens mij is Dirk op stap om het eiland te verkennen denk ik,of anders zit hij ergens in Chiangmai.
Wat ben jij toch een stuk ondeugd! ![]()
Het is rustig hier op het forum!!
Hier in Limburg wordt flink carnaval gevierd. Ik laat liever alles aan me voorbij gaan, al die gekke dronken mensen, nee, daar heb ik niets mee!
Fijn weekend allemaal!
:chin:Een kater en niet gedronken hoe is mogelijk zul je denken als je PSV hebt zien spelen weet je wel genoeg Fred Rutte krijgt ze weer niet aan het voetballen op de momenten als het er toe doet:mad:
Nou AZ kreeg ook een oplawaai in Utrecht,de tol van het europees spelen?
:chin:middag,extra dagje vrij even aan de toog en dan even de stad (Eindhoven)in lijkt wel of de toog een paar dagen dicht is geweest?
Hoi Fransjes wens je nog een prettige dag toe.tsja zelf ben ik sporadisch aan den toog.
Hopelijk zal het wel na een paar dagen wel beteren.
groetjes,georges.:dag:
Sabadee krap/ka :chin:
Hoe is het op de forum? nog wat veranderingen?
ben er weer ben een tijd er tussen uit geweest.
Had het druk met revalideren. En alles weer op een rij krijgen. Ben op weg naar me oudde ritme.
Enjoy the club,ben ook aan het revalideren na een operatie aan de ruggewervels.Ben dikwijls rap moe en slaperig(zal wel van de pillen zijn die ik moet nemen)
groet,georges.:dag:
:chin:Avond,even aan de toog ben plannen aan het maken om in maart weer richting Thailand te gaan heb het nu al te vaak moeten uitstellen :mad:maar zit nu schot in de zaak dus het zo nu toch moeten kunnen:zon02:
Vertel eens iets meer ?:chin:
Nou,mooie vooruitzichtigen,Fransjes!het is je van harte gegund!![]()
Deze middag een stuk varkensvlees in de marinade gestoken… Binnen 3 dagen: MOO KHROB!!! yumie!:chin:
Moo khrob, I love it ! Naast kantoor zit een restaurantje met heerlijke moo daeng & moo khrob die ik regelmatig haal…alleen de saus is wat aan de zoete kant…
Voor volgende week m’n verjaardagsdinertje geboekt in de Baiyoke Sky Tower, dus ook eindelijk weer eens wat Westers eten…eens in de zoveel tijd toch ook wel eens lekker…
Voor nu zeg ik: welterusten ! Over een kleine 6 uur gaat de wekker weer…
Zie je uitnodiging plus vliegticket graag tegemoet…Nohn Lap Fan Die :slapen:
Nou vrienden ga voor volgende maand,een nieuwe peiling zetten in het reiscafe,na uren van nadenken is er iets uit de bus gekomen.
“Wat waren je eerste indrukken over Bangkok?” dat zal de peilingsvraag worden.
Proficiat Dave,Ajax heeft gaan winnen bij Manchester U (1-2 )van een verrassing gesproken!
Voor het Belgische voetbal was het vanavond een zwarte dag,2 van de 3 ploegen zijn uitgeschakeld
(Anderlecht door AZ Alkmaar)
Goeiemorgen Georges,
Ik las vanochtend dat Ajax heeft gewonnen bij Man U op Old Trafford. Knappe prestatie ! Helaas zijn we als enige Nederlandse club niet door naar de volgende ronde, maar ik ben toch trots op Ajax. Manchester United is toch een club die vele malen groter is dan Ajax…
Pfff, de vakantie zit er weer op.
Vandaag de koffers uitpakken en dan kan het wassen beginnen.
Gelukkig vriest het niet meer, anders wel een heel groot temperatuurverschil.
Afgelopen dinsdag nog 45 graden in de zon gemeten, in Korat.
Welkom thuis ! Hoop dat je een goede reis gehad hebt.
Jammer.