Nou de operatie is goed verlopen,zit met een hele ijzerwinkel in mijn lichaam.
Ben nog wat verzwakt daarom krijg ik 3xmaal per dag een thuisverzorgster over de vloer.(gelukkig is ze nu al naar huis,het geeft mij de gelegenheid om op wwz tegaan.)
Heb het niet getroffen met deze verpleegster,moet altijd in mijn bed liggen.
Tja, en moest je zoān leuk jong ding hebben die zegt: āloop jij maar lekker wat rond en doe waar je zin in hebtā, dan loop je misschien het risico op blijvende schade. Ik zou toch wel een beetje dankbaar zijn dat er 3 maal daags iemand komt om me te verzorgen, maar daās dan weer mijn mening.:chin:
Weet het wel Jelle,maar zoān hele dag niets doen dat valt niet mee.
Maar degene die ze gestuurd hebben,laat helemaal niets toe,mag me zelf niet aankleden.
Zal een paar dagen op mijn tanden moeten bijten,en maar denken dat het voor de goede zaak is.
groetjes,georges.
:chin:Georges wees toch blijdat je zo geholpen wordt straks heb je er alleen maar plezier van.:dag:
Beterschap Georges
als je geluk hebt word deze verpleegster geruild voor een wat knappere en behulpzamere :chin:
Nou vandaag wat het dezelfde verpleegster!
Vanavond is het AZ tegen Anderlecht een pronostiekje Fransjes?
En AJAX versus Man U de supporters zijn sinds gisterenavond al āgezelligā bezig diverse suppoosten van AJAX en Anderlecht al in de kraag gevat voor het pakt tegen de Man U fans, het centrum van Amsterdam staat bol van mobiele eenheid met behulp van de koninklijke marechausseeā¦
Georges van deze kant veel beterschap en sterkte toegewenst en doe niet teveel rust goed uit want je kan het beter niet forceren.
Hoi Jan!
Ja ik heb het ook gelezen op teletekst vanmorgend,hopelijk gebruiken die supporters groepen hun gezond verstand.
Indien dit niet het geval is,dan een levenslange verbod om nog een voetbalwedstrijd bij te wonen.
Vroeger dikwijls meegemaakt bij een avondje NAC gezelligheid troef,altijd problemen als Ajax of de Rotterdamers op bezoek kwamen,toen was het helemaal niet meer gezellig en heb dan afgehaakt.
Voetbal is een feest geen oorlog zoals Rinus Michels het heeft gezegd.
Bedankt voor je steun,ja heb wat gerust nu zit ik ook wat met de griep.
Geef mij maar de warme temperaturen van Siam!lol2
moeilijk, AZ is zeer wisselvallig de laatste tijd
maar ik denk dat het 2 - 1 voor AZ zal worden
Dat kan ik mij voorstellen dat je daar naar verlangd ⦠wie niet:zon02:
Tabe.
:chin:gelijk spelletje en mijn aandacht gaat meer naarPSV hoop dat we winnen:zon02:
Georges, pas maar op dat je je vingers niet verstuiktā¦zoveel typen om toch maar iets te doen te hebben!:zon02:
Binnen 30minuten moet ik stoppen,en rap terug naar mijn bed gaan(loop nog op krukken)verpleegster komt om 16:15pm ! niet voortvertellen dat ik aan het surfen was op wwz!hi hi hilol2
:chin:maak er toch maar het beste van Georges we leven met je mee.:zon02:
ik hoop het ook, maar het zal een zware klus worden
Bedankt Fransjes!
Tsja Psv wint vanavond met de vingers in de neus!!lol2
:chin:Ja 1-2 niet slecht toch.:cheer::cheer::cheer:
Goede morgend vrienden,
Het was gisteren avond een uitstekende voetbalavond voor de Nederlandse clubs.
zie uitslagen hieronder
FT Lokomotiv Moscow 2 - 1 Athletic Bilbao
FT Ajax Amsterdam 0 - 2 Manchester U.
FT AZ Alkmaar 1 - 0 Anderlecht
FT Lazio 1 - 3 Atletico Madrid
FT Legia Warsaw 2 - 2 Sporting Lisbon
FT RB Salzburg 0 - 4 Metalist Kharkiv
FT Viktoria Plzen 1 - 1 Schalke
FT FC Porto 1 - 2 Manchester C.
FT Hannover 2 - 1 Club Brugge
FT Steaua Bucuresti 0 - 1 FC Twente Enschede
FT Stoke C. 0 - 1 Valencia
FT Trabzonspor 1 - 2 PSV Eindhoven
FT Udinese 0 - 0 PAOK Saloniki
FT Wisla Krakow 1 - 1 Standard Liege
Spijtig dat Ajax kansloos was tegen Manchester U,maar het was te verwachten.
Nog een prettig weekend.
georges.