Thailand zever-topic: Aan den toog

Nee Georges geen verhuis plannen, en als die er zal zouden zijn zouden ze richting Udon Thani gaan aangezien daar mijn huidige vriendin vandaan komt
de meeste dagen verblijf ik rond mijn huisje of ben ik op het strand te vinden niet om daar gestrekt te liggen en een boek te lezen maar voor een heerlijke massage, lekker eten, en lachen om de apen die er rond lopen en van allerlei lekkers stelen bij de toeristen welke dit niet verwachten
uiteraard verken ik ook nog steeds de omgeving met de scooter

dat is erg vervelend Fransjes ik hoop dat het niet te ernstig is en dat je maar weer heel snel in thailand terug mag keren
in ieder geval veel sterkte en wijsheid

Bangkok Dangerous RTL 7:cheer::cheer::cheer::dag::dag::dag:

zou dat de reden van de radio stilte hier zijn???
vandaag naar de warmwater bronnen geweest en aldaar onder een kleine warmwaterval (2 meter) gezwommen water temperatuur ongeveer 40 a 42 graden apart en erg lekker:cheer:

Vond het een weinig bijzondere film maar je ziet wat van bkk

De film biedt zeer mooi uitgewerkte cinematografie van zowel de stad als de actiescĆØnes wat de nodige grimmig gespannen sfeer geeft.Vond eerlijk gezegd dat ze de hoofdrol beter aan iemand anders hadden gegeven,ben niet zo’n grote fan van Nicolas Cage.(smaken verschillen)

Een ieder zijn meug ik vind hem nog steeds geweldig :cheer::cheer::cheer: Qau speler is Nicolas Cage ook niet mijn favoriet.

Hoi Jan,das lang geleden!
Hoe gaat het met je,plannen voor het weekend?
Ook gisteren de halve finale gevolg op de buis?(real & Bayern)
Had eerlijk gezegd ook liever gehad dat een andere acteur de hoofdrol had in deze film.(vb : Daniel Craig?)
groetjes,georges.:dag:

Ik ben wel fan van Nicolas Cage…heb BKK Dangerous hier op de kompjoeter staan, dus ga hem binnenkort wel weer een keer kijken…

Toch niet illegaal gedownload neem ik aan

Hallo George ik ben er nog dagelijks hoor…en alles gaat wel okĆ© beetje druk met het een en ander en zodra dat lukt hoor je meer het betreft in ieder geval geen emigratie :foto:

Nee, nee, ik zou niet durven hier in Thailand ! En ook niet als illegale dvd op Sukhumvit gekocht… Netjes van iemand anders haar computer gehaald met de USB…niks illegaals aan…

Jan, kom op nou ! Emigreer nou gewoon !! Doe eens gezellig !

Nou de gezelligheid bij mij is ook ver te zoeken,mis Thailand !
Vooral het stapje in de wereld zetten mis ik enorm,Dave!
Lekker s’morgens uitslapen ,s’middags gezellig met de scooter rondtoeren in Hua Hinn,en s’avonds uit de bol gaan(met mate)

Mijn vrouw wil dat niet zij houdt van Nederland ook van haar geboorteland uiteraard maar blijft liever hier, als we langskomen maken we het altijd Sanuk Sanuk :cheer:

Maar Sanuk Sanuk zit er dit jaar niet in vrees ik ??

Jawel als jij naar Nederland komt :cheer:lol2

De dvd’s op sukhumvit zijn die illegaal dan wist niet dat ze dat hadden in thailand

Goede morgend,
Eindelijk schijnt de zon hier in het noorden van Antwerpen,moet zodadelijk naar het ziekenhuis(consultatie)
Maak er nog een gezellige boel van hier aan den toog,dit rondje is voor mij!!!

http://nieuwsblad.typepad.com/.a/6a00d8341c782453ef011278efcbdb28a4-320wi

@Bacolol2lol2lol2